-💵Connor -
1. Jak się poznaliście?Uciekłaś z domu (ojej). Nie miałaś gdzie iść, a na hotel nie miałaś kasy. Stałaś przed jakimś hotelem, na który musiałaś znaleźć pieniądze. Nagle zobaczyłaś idącego w twoją stronę chłopaka. Był bardzo przystojny (XD). Pomyślałaś, że mógłby pożyczyć ci trochę forsy. Podeszłaś do niego i zapytałaś.
- Mógłbyś pożyczyć mi trochę pieniędzy? Nie mam gdzie spać, a na hotel mi trochę brakuje...
- A nie lepiej coś ukraść? - powiedział. Popatrzyłam na niego krzywo. Po chwili usłyszałam jak mruczy Czuję od niej moc...
- Coś mówiłeś?- zapytałam.
- Nie. Chodź, możesz spać u mnie. - powiedział a ja mu podziękowałam. Zamówił taxi i pojechaliśmy na Long Island. Fajne miejsce. Poszliśmy lasem aż doszliśmy do bramy.
- Tu mieszkasz? - zapytałam.
- Tak. Witaj w Obozie Herosów....2. Pierwsza myśl o tobie?
Kasy nie ma?
O jezu!!!
No ale to że jest taka słodka to to wynagradza. Wyczuwam moc. Muszę ją jakoś zabrać do Obozu.3. Twój boski rodzic?
Nemezis.4. Po ilu zaczeliście ze sobą chodzić?
Po 6 dniach (xd)5. Jego tekst na podryw?
Twoje serce jest ze złota bo inaczej bym go nie ukradł!6. Gdzie ci wyzna miłość?
W kawiarni dla bogaczy.
(Czytaj w Starbucksie dop.aut)7. Co w tobie kocha?
-WYGLĄD-
Oczy i nos.-CHARAKTER-
Za twoją opryskliwość i dobroć.8. O kogo ON jest zazdrosny?
O swojego brata, Travisa i o Percy'ego8. O kogo ty jesteś zazdrosna?
O Drew i Annabeth9. Co ci da na....
...Walentynki
Bukiet z balonów i wielkiego misia!
CZYTASZ
Preferencje | PJ & OH
FanficNie trzeba nikomu tłumaczyć :) Okładka: Jeeest! Nasi chłopcy: - 💧Percy - - 🔥Leo - - 🔪Luke - - ⚡ Jason - - 💀Nico - - 💊Will - - 🐼Frank - - 🐻Oktavian - - 🐏Grover - - 💵Connor - - 💲Travis - - 🎶Lester -