Belkide 'bb' "beni bırakma" demektir
Adanın ağzından:
Bazı hayatlar beyaz bazı hayatlar toz pembe bazıları ise siyah simsiyah işte benim hayatım simsiyahtı taki o gelene kadar. Demir hayatımın aşkı.
Siz şimdi diyosunuz ne oldu ki en iyisi ben size herşeyi en baştan anlatim herşeyin başından.
28 nisan 2013
Bugun onurla çıkma yıl dönümümüz tam 3 senedir çıkıyoduk. Evine gittiğimde. Kapıyı çaldım ama açmadı. Arabasıda burda peki neden açmıyo muhtemelen uyuyodur. Çantamdan bende olan yedek anahtarı çıkardım. Kapıyı açıp eve girdim. Yukardan bi takım sesler geliyodu. Bu sesler olamaz dimi ya. Onur beni aldatıyo olamaz. Sessiz olup sesleri dikkatle dinledim ama midemin kaldırmicağını anlayıp evden çıktım. Bunu bana nasıl yapar. Hemen telefonumu çıkarıp Borayı aradım yarenin sevgilisi. Yareni ararsam buraya gelip doverdi. Aç telefonu boraa. Heh sonunda.
"Alo noldu ada!"
Ağladığımı anlamasın istedim ama burnumu çekince ve ağzımdan bi hıçkırık kaçınca anladı tabiki.
"Ada? Sen ağlıyo musun?
"Bora gelip beni alır mısın?"
"Tamam. Nerdesin?
"Onurların evinin önünde. Yarene söyleme olur mu?
"Peki tamam beş dakikaya ordayım"
Diyip telefonu kapattı. Ve bende beklemeye başladım. Beş dakika sonra önümde boranın arabası durdu. Camı açıp bana baktı.
-Burda bir adet Ada olucaktı. Ama mutlu.
-Malesef burda üzgün bi Ada var olmaz mı?
-Olur tabi atla.
Arabanın kapısını açıp bindim. yol boyunca kimse konuşmadı. En sonunda araba durunca sahile geldiğimizi anladım. Bora gerçekten benim halimi anlıyodu. İyiki yarenin sevgilisi ve iyiki var. Arabadan inip kaputun üstüne oturdum. Borada yanıma gelip oturdu.
-Evet sindirella. Anlatmak ister misin?
-Evet anlatıcamda.
-Dinliyorum sindirella.
-İlk önce sindirella demekten vazgeç. Ve ikinci olarakta onur beni aldatıyo ben onun suratını dahi görmek istemiyorum artık. Ve gelelim üçüncüye amerikaya gidicem ve dövüş eğitimleri alıcam ki geri döndüğüm zaman onur piçini dövebileyim.
-Ada ben karışmam ama. Abin , yaren onlar ne olucak?
-Ne olabilir sence tabikide onlara söylemicem. Bugün yarenin akşama kadar okulu var abimde şirkette zaten ve üstüne üstlük ben seni beklerken biletimi aldım bile akşam saat dokuza biletim. bu yüzden beni eve götürceksin.
-Peki. Ama onur nolucak.
-Ben onu geri dönünce halledicem. Sakin yarene anlatma. Ben kendim halledicem ve sende bişey yaparsan bozuşuruz enişte ona göre.
-Baş üstüne patron.
En son dediğine hafifçe güldüm alem çocuk ya. Arabaya doğru yol aldığımda Bora çoktan arabaya binmişti bile. Bende binince gaza basıp bizim eve doğru sürmeye başladı. Eve tam yarım saat içinde geldik istanbul trafiği malum. Hemen eve girip odama çıktım. Yatağımın altından bavulumu çıkarıp kıyafetlerimi koymaya başladım. Bütün yaz orada kalıcaktım zaten yaz geliyodu nisan ayındayız okulların kapanmasına iki ay vardı ama biz üniversite olduğumuz için ve bizim yani abimin okulu olunca kafama göre takılıyodum. Bu konuda rahattım. Bavuluma kıyafetlerimi yerleştirip kapattım. Diğer orta boy bavulada ayakkabılarımı koydum ve bir iki tane sırt çantası falan koydum. Üstümde hala beyaz bi elbise olduğunu gördüm. Hemen beyaz elbiseyi çıkartıp onun yerine kot pantolon ve siyah bluz giydin. Deri ceketimide giyince tam olmuştu artık yeni tarzım böyleydi. Artık eski Ada yok. Artık karamsar ada var. Yeter artık saf olmaktan bıktım. Herşeye inanmaktan , kandırılmaktan bıktımm. Valizimi de alıp aşağı indim. Ama görmek istemediğim birini gördüm. Onu. Onuru burdaydı neden burdaydı ki.
-Neden burdasın onur?
-Bugun çıkma yıl dönümümüz hayatım. Da sen bi yere mi gidiyosun.
-Evet gidiyorum. Ve artık sana da hesap vermiycem çık şurdan.
Bişey demesine fırsat vermeden dışarı çıktım ve arabay bindim. Bora zaten arabadaydı bende binince gaza basıp evden uzaklaştık. En sonunda havaalanına geldik. Arabadan inip bavullarımı aldım. Bora ya sarıldım ve cebimdeki zarfı ona verdim.
-Bunu abimlere ver.
-Baş üstüne patron.
-Görüşürüz.
-Kendine iyi bak deli kız.
-Sende.
Ve işte gidiyorum bakalım beni daha ne maceralar bekliyo hadi hayırlısı.
BÖLÜM SONU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mesafeleri Sever (Ara Verildi)
ChickLitBir kız düşün; Hayalleri. Yok. Umutları. Yok. Bir tek tutacak dalı dahi yok. O 4 abisinin karanlığında batarken ona yardım eden en yakın dostu. Ve bu kadar karanlığa rağmen onu sevmiş gibi yapan bi yalancı sevgili. He birde onu gerçekten sevmeyi bek...