bölüm 3

29 4 6
                                    

Adanın ağzından:

Şuan ağzım açık eve bakmakla meşgulüm. Neyse tamam bu kadar bakmak yeter. Hemen toparlanıp arabadan indim. Demir zaten inmiş. Bagajdan bavullarımı alıyodu. Oha lan o kaslar ne.. of ne diyorum ben kendine gel ada. Sen ne dedin umursamaz olucam evet umusamazım. Demire baktığımda bana anlayan gözlerle bakıyodu. 

-Ne var be hortlak görmüş gibi bakıyon.

-Hiç. Öylesine. Bu arada adın neydi?

-Ada.

-Kara parçası.

-Ha?

-Artık sana kara parçası dicem sonuşta adının anlamı bu.

-Ha ha çok komiksin ya.

-Bu kadar gevezelik yeter içeri geçelim artık üşiyeceksin.

arkasından 'yav he he' der gibi baktım. arkasın bi anda dönüp bana bakınca yürümeye başladım. Adamın bi bakışı ürkütüyo beni lan. Amaan neyse. Eve girdi ve hemen bavullarımı odam olduğunu tahmin ettiğim yere koydu. Sonra benim yüzüme dahi bakmadan çıktı. Lan noluyo trip mi atıyon hacı.Aman be banane kesin sevgilisi vardırda ondan böyle yapıyodur. Hemen üstümdeki deri ceketi çıkartıp beyaz şortumu ve siyah tişörtümü giydim (medyada). Kendimi yumuşacık yatağa atıp yol yorgunluğu uyuya kaldım. Gözlerimi yavaşça araladım. Yan tarafımda bi ağırlık mı var ben mi yanlış hissediyorum lan. Uyumadan önce başımın ucuna koyduğum beyzbol sopasını alıp tam yanımdakine geçiricektim ki. Demir olduğunu anladım. Sakince sopayı geri yerine koyup gözlerimi kapattım. Bi dakika Demir mii? Hemen arkamı tekrar döndüm. Valla o lan burda ne işi var bunun. Hemen dürtüklemeye başladım ama bi anda beni kendine çekip sarıldı. Hayır arkadaş yanımda yattığı yetmiyo bide sarılıyo ay çıldırıcaam. Demiri artık nasıl bi sinirle ittiysem yere düştü. Şuan gülmemek için kendimi zor tutuyorum yok gülmicem... ahahahhaah dayanamdımmm.

-Aahahaahaha nasıl üştü ya ahahah demir iyi misin ahahhaha.

-Noluyo lan?

-Aahahah valla süper düştün be bakırcım ahahah.

-Bakır mı ?

-Aahah sen bana ahahaha kara parçası dersen ahaha bende sana ahaha bakır derim.

-Demek öyle küçük hanıım.

-Evet öyle bakır bey.

Sinirle odadan çıkıp gitti. bende rahatça uyumayı planlıyodum ta ki biri başımdan aşşağı buzlu su dökene kadar.

-ANANI...BİTTİN SEN DEMİR!!

-Ben çikolota mıyım bitim?

-Bide espri mi yapıyosun sen?

-Aa anlaya biliyosunn.

-Aha şimdi bittin.

Bi hışımla üstüne atladım ama atlamamla beraber yeri boyladık.

Yarenin ağzından:

Sabah perdeden sızan ve ordanda gözüme vuran güneş ışınları ile uyanmayı çok isterdim o bile daha az acılı olurdu benim için ya. Uykumdan uyandırılmak zaten acı bi duygu bide bağırışlamalar ile uyandırılmak daha acı. Aşağı indiimde gördüğüm kişi ile dondum bildiğin inme indi yanee. Lan bu meryem diil mi nerden çıktı bu kız lan bayadırda yoktu ortalıkta lan ne diyom ben en iyisi gidim sarılim.

-MERYEEM!

-YARENN!

-Nerdesin kız sen ne zamandır? 

-Boşver sonra anlatırım önemi yok ee Ada nerde lan doruk abi yok yurtdışına gitti gelmicek falan dedi doğru mu nerde benim Adamm.

-Lan sakin ol geri döncek ayrıca zaten biz oraya gidicez.

bunu demem ile meryem ve doruk abi aynı anda bağırdılar.

-Ne demek biz gidicez?

-H u hu dünyadan insanlara Ada nın doğum günü yaklaşıyo farkında mısınız süprüz yapıcaz hem bora orda kaldıkları yeri biliyomuş.

                                                            BÖLÜM SONU

Aşk Mesafeleri Sever (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin