Bölüm 9

9 3 0
                                    

Öyle bi içini çek ki insanlar kaybettikleri merhameti hatırlasın..

Ada'dan devam:

Saatler sonra kitabı bırakıp kulaklığımı çıkartıp masaya kitabın üstüne koydum. Saate baktığımda akşam sekiz olduğunu gördüm. Siyah eşofmanlarımı giyip salona indim. İndiğimde tabu oynuyolardı. Yaren zorla bişey anlatmaya çalışıyodu. Tabiki Bora'ya.

-Ya iki kelime diyorum. Çok ....... ne bu ya biliyosun.

-Çok yemek lazım.

-Of salak salak konuşma be. Ne çok yemek lazımı. Seni çok ......

Hemen söze atladım.

-Seviyorum.

Bütün bakışlar bana döndü bi tek demir hariç. Aman banane canım kim bilir bugün kimi altına alıcak beyfendi. Abim dikkatimi dağıttı.

-Ada ben uyuyosun sandım.

-Yok abi kitap okuyodum.

-He gördün demek.

-Evet onlar en sevdiğim kitaplardı.

-İyi. Gel oyna bizimle.

-Olur. Gruplar nasıl?

-Benle demir. Yarenle bora. Rüzgarlar meryem.

-Ee ben.

Yaren boradan bıkmış olucakki.

-Benimle olsun ya.

Dedi.

-Aa kuşum tabiki olurum sen iste yeter.

Oyun yeniden başladı ve ilk yaren ve bendeydi.

-Yaren çok basit. Beraber okuduğumuz kitap.

-Lan binlerce kitap okuduk biz ip ucu ver.

-Beyza alkoç.

-KARANTİNA.

-Evet seni seviyorum ya zeki seni. Diğer kelime.

-Az once anlatmaya çalışıyodun.

-Seni seviyorum.

-Ah biliyorum beni herkez sever.

-Ego nu kenara birak seni gorelim kanka.

-Tamam ya süre bitti zaten.

Sıra abimle demir deydi ama pek anlamıyo daha doğrusu abim anlatamıyo.

2 saat sonra:

Tabu da bora'nın hile yaptığını anlamamız üstüne bitti. Boş boş oturuyoduk. En sonunda o kadar sıkıldım ki odama çıkmaya karar verdim. Odama çıkınca telefonumu burda unuttuğumu ve birinin aradığını gördüm. Telefonu elime aldığım anda tekrar çalmaya başladı. Ben bu numarayı biliyorum. Bu onur'un numarası. İlk başta açmak istemedim ama yeni numaramı nasıl bulduğunu merak edip açtım.

*-alo.

*-alo. Ada.

*- ne istiyosun sen ya!

*- bak ne yaptığım hakkında en ufak bi fikrim yok neden beni bıraktın neden ordasın bilmiyorum. Bunu konuşarak çözebiliriz.

*- neyi konuşucaz beni nasıl aldattığını mı? Ben sana süpriz yapmak için geldiğim evde beni kiminle aldattığını mı? Bunlarsa duymak dahi istemiyorum. Ben sana inandım. Sen benim saf duygularımı boşa çıkardın. Şimdiyse acı çekmeni istiyorum hatta ölmeni. Ne halin varsa gör.

*- bak bi...

Bişey demesine fırsat vermeden yüzüne kapattım. Numarayıda engelledim. Üstüme siyah pantolonumu ve beyaz tişörtümü giyip telefonumu alıp odamdan çıktım. Kapının önünde ayakkabılarımı giyerken abim geldi.

Aşk Mesafeleri Sever (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin