Evet o kaybetti ama... Ben mahvoldum
Adanın ağzından:
Sabah gözüme girmeye çalışan fakat üstümdeki bi camış yüzünden giremeyen ışıkla uyandım. Ayağa kalkmaya çalıştım. Bakın çalıştım. üstümdeki şahısa baktığımda yaren aşkım olduğunu gördüm. Ne kadar bana çok çektirsede seviyorum bu ponçiği. Yareni kenara iteleyip rahat bi nefes aldım. Bi süre yatakta yatıp salak gibi tavana baktım. Daha sonra ayağa kalktım ve dün olanlar aklıma geldi. Hemen üstüme siyah salaş gömleğimi ve siyah yırtık jeanimi giydim. Ayakkabı olarakta siyah konverslerimi giydim. Bugun okula gitmek zorundaydım okulda hoca sesimi dinleyip okulda kalıp kalamayacağıma bakıcaktı. İnşallah kalırım *ya geri üç kişiyiz sınıfta muhtemelen kalırız.* Aha içses geldi. Neyse. Okuldan sonrada Demirle ilk dövüş dersimiz var. Yani yoğun bi gün bugün. Aynanın önünden geçerken yüzüm dikkatimi çekti. Oha çaki yok lan ben mişim. Oha gözlerimin altına nolmuş böyle. Hemen kısa bi morluk kapatma çalışması yaptım. Ve rimel partalıcı ikilisini sürdüm. Siyah çantamıda alıp odamdan çıktığım sırada karşı odadan bora çıktı. Bi dakika orası demirin odası diil mi ya. Bunun ne işi var orda peki. Boraya 'senin orda ne işin var bakışı attım' ve bana mal mısın der gibi baktı çünkü bu tam salak anlamıyo abi çocuk bunu bana hatırlatın arada. Valla borayla uğraşamayacak kadar yoğun olduğum için cevap bile vermeden aşağı inmeye başladım. Aşağı indiğimde mutfaktan harika kokular geliyodu. Kokuyu takip mutfağa gittiğim sırada abimi kahvaltı hazırlarken gördüm. Dünden sonra biraz konuşmayı düşünmüyorum. Tam mutfaktan çıkacağım sırada bora salak gibi bağırdı.
- OOO DORUK ABİNİN KAHVALTISI NE KADAR ÖZLEDİM YAAA!
Ben demiyo muyum bu çocuk salak diye. Malum bora salağı bağırınca abim kapıdan tarafa baktı ve beni gördü yanıma gelmeye kalkışınca hemen mutfaktan çıkıp salona geçtim ve tesadüfe bakın demir üstü giyinmiş bi şekilde salonda oturuyo. Kafasını kaldırıp beni görünce yüzünde 'sonunda geldin' bakışını attı. Sonrada kapıya doğru yol aldı sanırım bugün kimse konuşmiycak. Demir arabaya yerleşmiş beni bekliyodu onu daha fazla sinirlendirmemek için koşarak arabaya bindim. Demir ben binince arabayı çalıştırıp hızla okula sürdü. Noluyo bugün bilmiyorum ama umrumda diil. Demir arabayı durdurunca hızla inip sınıfa doğru ilerledim. içeri girdiğimde Akınla Emre bişeyle ilgili kavga ediyolardı. hemen yanlarına gidip bağırdım.
-GÜNAYDINN.
-ALLAH PAKİZE HOCA GELDİ KANKAAA.
Evet sizce bunu diyen kim hadi tahmin edin hadi hadi. Emre evet evet emre yanlış okumadınız.
-Pakize hoca kim Emre.
-Adaymış tamam sakin olun sıkıntı yok pakize hoca yokmuş kadın 4. sınıftan beri beni takip ediyo gibi de.
-Off boşver şimdi pakize hocanı bana şarkı seçmem için yardımcı olun.
Ve sonunda Akın konuşmaya dahil oldu.
-Bence başımın tatlı belasını söyle hem tam senlik şarkı.
-Aslında güzel şarkı ezberede biliyorum tamam. Emre çalabiliyosun dimi.
-Tabikisi yaa.
Biz böyle konuşurken hocada sınıfa girdi ama bir terslik var yanında Demirde var hocanın noluyo lann.
-Evet çocuklar yardımcım Demir. Artık benimle beraber derslere girecek. yardımcı hocalık okudu ve benimde ihtiyacım vardı bu yüzden artık bizimle.
Şaka dimi şaka ya valla şaka şaka diyin lann. Neyse şimdi konumuza dönelim hoca beni dinlicek demir değil hoca.
-Ada hazırsan seni dinleyelim burda kalıp kalamayacağına karar verelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mesafeleri Sever (Ara Verildi)
Chick-LitBir kız düşün; Hayalleri. Yok. Umutları. Yok. Bir tek tutacak dalı dahi yok. O 4 abisinin karanlığında batarken ona yardım eden en yakın dostu. Ve bu kadar karanlığa rağmen onu sevmiş gibi yapan bi yalancı sevgili. He birde onu gerçekten sevmeyi bek...