EVET ARA VERMEKTEN VAZGEÇTİM. bölümün sonunda bölümün içinde şarkılar var. bi şarkıyı zaten olması gereken bi yere koydum bölüme uygun olan şarkıda en sonda iyi okumalar şimdiden.
Gururunu yıkmayan mutlu olamaz.
ADANIN BAKIŞ AÇISI:
Sabah gözümün içine giren ışıkla uyandım. hemen kalkıp üstümü giyinmek için kıyafet bakmaya başladım. ama karar veremedim iki saat oldu ben hala burda ne giysem diye bakıyom. sonunda buldum ya. siyah kot pantolonumu siyah imce triko kazağımı ve deri ceketimi giydim (medyada) son olarak kahverengi olan saçlarını düzleştirdim ve aşağı indim. Etrafa baktım ee demir nerde ya. Okula götürcekti beni. Odasına çıkıp kapıyı tıklattım ama ses gelmeyince içeri daldım (biliyorum çok kibarım) girdiğimde gördüğüm manzara beni şaşırtmadı. Sayın demir hala uyuyo. aha sıçtım belana demir. odasında biraz göz gezdirdim. Oha ses sistemi tam ihtiyacım olan şey. Hmene telefonumu ses sistemine bağladım sesini kökledim ve ceza-türk marşını açtım. açmamla beraber demir yataktan düşti bende yere yatıp gülmeye başladım.
(^adanın açtığı şarkı^)
Beni görünce hemen yanıma geldi dibime girdi. Lan noluyo bana burası fazla mı sıcak oldu. Elini telefonuma uzatıp aldı. Lan telefonumu değerlimi aldı.
-AAAA. Bırak telefonumuuu!!
Hemen uzanıp telefonumu aldım .
-Kıymetlimissss!!
-Şizofren misin kızım ya. Hem şu şarkıyı kapatır mısın.
-Tamam be bağırma.
Daha fazla kızmaması için şarkıyı kapatıp telefonumu ses sisteminden çıkardım. kafamı kaldırmamla burun buruna gelmemiz bir oldu. Allahım neydi günahımda beni bu yakışıklıyla- ayy ne diyorum benn kendine gel ada. Kendime bi tokat atınca demir bana mal mışım gibi baktı. Bende o bakmaya devam ederken yanağımı tutarak odadan çıktım. Off cidden mallaştım neden vurdum kendime ya. Odama geçip yanağıma baktım kıpkırmızı olmuştu. Hemen masanın üzerine attığım kapatıcıyı aldım ve yanağımdaki kızarıklığı kapattım. Ne diye kendime vuruyosam salak ben. Telefonumun çalmasıyla irkildim. Baktığımda tanımadığım bi numaraydı. Merakıma yenik düşüp telefonu açtım açmamla duyduğum ses ile şok oldum.
-Selam sevgilim nasılsın.
Bu. Bu. Onurdu. Daha fazla sesini duymaya tahamülüm yoktu. Bu yüzden telefonu hemen kapattım. Bunu bana neden yaptı hala anlamış diilim. Bide bana seni çok seviyorum derdi. Abim hep derdi her seni seviyorum diyene güvenme diye. Keşke abimi dinleyip boş hayallere kapılmasaydım. Beni düşüncelerimden sıyıran odaya giren bir adet demir oldu. Bana boş gözler ile bakıyodu.-Ne var be!
-Yok bişey iyi misin diye bakmaya geldim kendine baya iyi sağlam tokat attın da.
Dedi sırıtarak.
-Yok bişeyim çık hadi.
-Çabuk ol. Okula geç kalma.
-Tamam abicim.
-Dalga geçemede çabuk ol seni bekleyemem.
tam bişey dicekkken odadan çıktı. Ukala ya. Hemen telefonumu ve bluetoothlu olan kulaklığımı aldım ve aşşağı indim.
-Çabuk oldun harika hadi çıkalım.
önden önden yürümneye başladı. Hayır ben ne günah işledim de bunları yaşayıp buraya gelip bu salak ile kalmayı hakettim he. Daha fazla bekletmemek için hemen dışarı çıktım. Arabada beni bekliyodu. Hemen araybaya binememle gazı kökledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mesafeleri Sever (Ara Verildi)
Chick-LitBir kız düşün; Hayalleri. Yok. Umutları. Yok. Bir tek tutacak dalı dahi yok. O 4 abisinin karanlığında batarken ona yardım eden en yakın dostu. Ve bu kadar karanlığa rağmen onu sevmiş gibi yapan bi yalancı sevgili. He birde onu gerçekten sevmeyi bek...