Prolog

8.5K 235 7
                                    

   Eu sunt Rose Vanni, am 17 ani şi îmi plac la nebunie luptele. Stau în New York într-o vilă imensă şi da, toată familia mea e dintr-o mafie. Dar nu una oarecare ci cea mai mare, denumită 'Iadul armelor', dupa mine e 'Acasă '...
   Tatăl meu, Travis Vanni( Diavolul), m-a antrenat de la vârsta de 11 ani. Mama mea, Sophie Izabella Vanni( Diavoliţa), la fel de talentata ca tatăl meu, nu a fost de acord niciodată cu antrenamentele mele.
   Acum, sunt numarul 1 din New York, până acum nu am pierdut niciodată la o lupta corp la corp. Sunt agilă, îmi calculez mişcările şi ucid cu sânge rece. Deobicei folosesc catana mea cu mâner roz cu diamante ori pistolul tot roz cu iniţiala.mea pe el... De aici şi numele de 'Vipera Roz'.
   Toţi marii asasini primesc porecle, iar cel care îmi e duşman se cheamă 'Nebunul de Cupă'... El mi-a omorât bunica şi v-a regreta pentru asta..
Bunica a fost cea care m-a crescut până la vârsta de 10 ani, pentru că părinţii mei au fost prea ocupați cu mafia, dar am trecut peste. Într-o zi, buni a plecat de acasă şi după mult timp vine mama plângând acasă unde stăteam şi mă cauta disperată, iar dupa ce m-a gasit tot repeta :" Vai Doamne!! E bine!! Eşti bine!! ". Apoi mi-a povestit tot. Atunci eram destul de mică şi nu prea am priceput...
    Am uitat să spun că bunica la vârsta de 70 de ani încă era asasin şi era foarte bună, dar ea intervenea doar la urgențe mari, când era nevoie de experiența sa.

   Cam asta e viaţa mea... Nu e prea roz, dar îmi place şi nu mă voi lăsa până nu-l găsesc pe dobitocul ăla care a omorat-o!!

Vipera rozUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum