Sahte Sevgili

36 4 0
                                    

" başım ağrıyor" diyerek yataktan kalktım. Üzerimde dün giydiğim kıyafetler vardı. Etrafa baktığımda kendi odamda olmadığımı farkettim. 'Ben nerdeydim?  Dün ne olmuştu?' Kafamda sorularla kapıya doğru ilerledim kapıyı açtığımda " kimse varmı?" diye etrafa baktım. Tam merdivenlere doğru adım attığım da
yan odadan bir çocuk çıktı. Bu çocuk dün göz göze geldiğim çocuk değil miydi. Yanıma gelip " uyandınmı?" Diye sorduğunda " oradan bakınca uyuyor gibi mi duruyorum?" Deyince uykulu haliyle hafifçe gülümsedi. Gülünce çok tatlı oluyordu. " Tamam neyse ben neden buradayım ve dün ne oldu?" Diye sorduğumda " hatırlamıyor musun?" Diye sorunca kaşlarım çatıldı. Sinirlendiğimi fark edince " Tamam tamam bakma öyle. Buraya nasıl geldiğini sonra anlatırım. Hadi şimdi seni evine bırakayım." Dedi. Kafamı salladıktan sonra " ayakkabılarımı alıp geliyorum." Dedim. Odaya gidip ayakkabılarımı aldıktan sonra peşinden gidip siyah lüks bir arabaya bindim. O arabayı çalıştırırken " ee anlatıcakmısın?" Dediğimde bana olayı kısaca anlatınca ağzım açık kaldı. Biraz hatırlamaya başladım aslında. Beni kurtardığını ve onun kollarında uyuduğumu hatırladım. Biraz utanarak " teşekkür ederim ve telefonunu kullanabilir miyim? Ailem çok merak etmiştir" dediğimde " önemli değil " dedikten sonra telefonunu çıkartıp bana uzattı. Onu izlerken dalmış olmalıyım ki " alıcak mısın artık yoksa bakmaya devam mı ediceksin?" dediğinde " hı tamam teşekkür ederim" dediğimde sırıtmaya başladı. Telefonu elime alıp hemen aysel in numarasını çevirdim. Telefon 2. Çalışta açıldı ben " alo aysel benim" dediğimde aysel de " kızım nerlerdesin sen" dediğinde " annemle babama söyledin mi?" Dediğimde " bende kaldığını söyledim. Çabuk bize gel ve herşeyi teker teker anlat" dediğinde " sen bitanesin hemen geliyorum" dedikten sonra aramayı sonlandırdım. Daha sonra merte yolu tarif ettim. Aysel in evinin önüne gelince " tekrardan teşekkür ederim" dedikten sonra arabadan indim.ona el salladıktan sonra zili çaldım. Kapıya aysel in annesi çıkınca " merhaba selin teyze aysel evdemi?" Deyince " merhaba irem aysel odasında" dedi. Merdivenlerden çıkıp aysel in odasına daldım. Ani bir hareketle girdiğim için sandalyeden yere doğru iniş yaptı. Ben kahkaha atarken oda sinirle " çabuk otur şuraya anlat herşeyi" deyince mert 'in bana anlattıklarını aysel e anlattım. Aysel bana bakıp "  yakışıklı prensini bulmuşsun kızım sen" deyince " saçmalama kızım yardım etmiş sadece " dediğimde ' tabi öyledir ' bakışlarını attı.
_____

Okuldan nefret ettiğimi söylemiş miydim size.  Söylemediysem şimdi söylüyorum. Okuldan nefret ediyorum. Sabahın 7 sinde yatağımdan beni ayıran zalımlar. Daha fazla söylenmeden kalkıp formamı giydim. Okul formamı da sevmiyordum. Bana yakışıyordu. Ama etekli olması sıkıntıydı. Kahverengi sarı karışımı kısa bir etekti. Saçımı da yaptıktan sonra telefonumu ve çantamı alıp kahvaltıya indim. Babam " dün aysellerde kalmışsın" dediğinde onlara yalan söylediğim için üzülsem de " evet beraber ders çalıştık" dedim. Kahvaltımı ettikten sonra "ben çıkıyorum" dedim. Ablamda arkamdan kalktı. Beraber arabaya bindik. Ümit abi arabayı kullanıyordu. Zaten babam hiç araba kullandırtmazdı bize. Ablam 19 yaşında olmasına rağmen izin vermiyordu. Okula varınca arabadan inip ablama ve ümit abiye el salladım. Ablam ile aynı okulda okumuyorduk. O üniversiteye gidiyordu. Ben se daha lise 3 deydim. Okula girdiğim gibi sınıfıma yöneldim. Sınıfa girdiğimde Aysel in yanına oturdum. Biraz konuştuktan sonra bir kız yanıma gelip " müdür seni çağırıyor" dediğinde " yine ne yaptım " Dedim ve müdür 'ün yanına doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı tıklatıp içeriye girdim. Müdür bana dönüp " irem kızım geçen hafta yine bir kızı dövmüşsün." Dediğinde " yenimi aklına gelmiş şikayet etmek peki ceza vericek mısınız? " dediğimde " basketbol sahasını  temizliyceksin" dedi. Ben de gözlerimi kocaman açıp " ama basketbol sahası çok büyük" dediğimde " dövdüğün kız 'ın halini gör bak az bile dersin" dediğinde işe yaramıyacağını bildiğim için itiraz etmeden sultan abladan malzemeleri aldım. Basketbol sahasına doğru ilerledim. Birinin basketbol oynadığını fark ettim. Uzaktan seçemiyordum. Umursamadan temizlemeye başladım. " zaten bütün kaçık müdürler beni bulur" dediğimde tanıdık bir ses " yine başını hangi belaya soktun?" Dediğinde sesin mert e ait olduğunu anladım. Merte doğru dönüp " senin burada ne işin var" dedim. " ben burada okuyorum" dedi. " seni bu okulda görmemiştim" dediğimde " boşver uzun hikaye " dedi. " sohbet çok hoş ama gördüğün gibi  işim var " dediğimde " yardım etmemi ister misin?" Dedi. Şaşkın bir şekilde ona bakarak " neden bu kadar yardım ediyorsun ?" Dedim. Oda gözlerime bakarak " ablam öldüğünden beri anneme bir söz verdim. Kızlara karşı iyi davranacağım diye." Böyle bir cevap beklemiyordum. Onu üzmüştüm. " özür dilerim" dediğimde " önemli değil " diyerek elimdeki eşyalardan bazılarını alıp yardım etmeye başladı.
_____

" Gerçekten iyi iş çıkardık ama " dediğimde " evet " dedi. Bende ona dönüp " teşekkür ederim " dedim. " artık teşekkür etmeyi bıraksan iyi olur" dediğinde kafamı salladım. Ayağa kalktım ve " ben artık sınıfa gitsem iyi olur" dediğimde " yakında görüşürüz" dedi.
_____

Bugün cumartesi olduğu için biraz geç kalktım. Bugün çarşıya gidecektim. Hemen kalkıp üzerimi giyindim. Siyah bir şort ve beyaz bir üst giydikten sonra siyah birde ayakkabı giydim. Saçımı da yaptıktan sonra evden çıktım.çıkmadan önce birşeyler atıştırdım. Hemen telefonumu çıkarıp ayseli aradım. 1. Çalışta açtı. " alo aysel nerde buluşalım. Ben çıktım." Dediğimde " sarmaşık kafede buluşalım." Dedi. " Tamam" diyerek telefonu kapattım. Ümit abi beni sarmaşık kafe nın yanında indirdi. Aysel daha gelmemişti. Boş bir masaya oturdum. Telefonumla uğraşmaya başladım. Yanımdan sandalye çekilme sesi gelince aysel geldiğini düşünerek o yöne baktım. Karşımda o geceki sapık vardı. " sen ne yapıyorsun burada" dediğimde " hatırladın demek bu arada adım miraç. Sevgilin konuşmamızı böldüğü için söyleyememiştim." Dediğinde yutkundum ve meriç e dönerek " mert seni yanımda görürse çok kötü olur" dedim. Bana biraz daha yaklaşarak " yaaa öyle mı?" Dedi. Ayağa kalkıp çantamı koluma geçirdim. Hızlı adımlarla kafeden çıktım. Hiç durmadan koşmaya başladım. Arkamdan gelmesinden korkuyordum. O pislikle bir daha karşılaşmak istemiyordum. Biraz duraksadım. Arkama baktığımda bana yaklaştığını farkettim. Hemen ilerden bilmediğim bir yola girdim. Dar bir yoldu. Yolun sonu bir yola daha çıkıyordu. Daha fazla koşamıyacağımı anlayınca büyük bir yere girdim. Çok az insan vardı. İçeri girdiğimde soluk soluğaydım. Hemen merdivenlerden üst kata çıktım. Bir bedene çarpınca duraksadım. Karşımda merti görünce mutluluktan nerdeyse ağlayacaktım. Biraz soluklandıktan sonra mert bana bakıp " iyimisin? Ne oldu neden koştun bu kadar" dediğinde ben cevap veremeden miraç merdivenlerde belirdi. Mert onu görünce durumu anlamış olmalı ki elimi tutup beni arkadaşlarının olduğu bir masaya götürdü. Arkadaşları bize dik dik bakarken içlerinden biri " mert ne ara sevgili yaptın oğlum. Hani sen aşka inanmıyordun?" Dediğinde biraz utandım. Mert de " uzun hikaye sonra anlatırım." Dedi. Arkamı dönüp miraç 'ın gidip gitmediğine baktım. Ama pislik arkada bir masaya oturmuştu. Ne istiyordu bu benden. Psikopat mı? Acaba diye düşünürken mert 'in kulağına eğilip "arka masada bekliyor ne yapacağım. Aysel beni bekliyordur şimdi." Dediğimde oda benim kulağıma eğilip " ben varken sana hiçbirşey yapamaz merak etme" dedi. Tekrar kulağına eğilmiş birşey diyecektim ki mertin arkadaşlarından  biri sırıtarak " çok özel konuşuyorsanız biz gidelim oğlum zaten handeyle buluşacaktım ben " diyerek masadan kalktı. Diğerleri de onun arkasından sırıtarak kalktı. Ben de " hayır aslında özel birşey değil " desemde ikna edemedim. Masada mert ile tek kaldığımızda ona doğru döndüp " benim alışveriş tapmam lazım dı. Aysel de beni bekliyordur" dediğimde " ben sizinle gelirim. Zaten işimde yoktu." Dediğinde sırıtarak masadan kalktım. O da kalkınca çıkışa doğru yürümeye başladım. Mert elimi tutunca kendimi garip hissettim. O pislik hala masada oturuyordu. Mert e bakıp gülümsedim. Oradan çıktıktan sonra aysel i aradım. Mert arabayla geldiği için arabayla gidecektik. Arabaya doğru ilerledik. Kapıyı açacakken mert yanıma gelip kapımı açınca şaşırmıştım. Teşekkür ederek arabaya bindim. Ayseli sarmaşık kafe den aldıktan sonra alışveriş yapacağımız için mert arabayı otopark a bıraktı. Beraber mağazalardan birine girdik. Ben ve aysel kıyafet bakarken mert kapının önünde bekliyeceğini söyledi ama ben zorla içeri soktum.
_____

Mert artık yorulduğunu belli ederek " irem bu kadar kıyafeti ne yapacaksın dedi" o da haklıydı. Ben yorulmayayım diye poşetleri elimden almıştı. " Tamam o zaman bugünlük böyle olsun" diyerek gülümsedim. Otopark a doğru ilerlerken meriç 'in hala bizi takip ettiğini fark ettiğimde mertin kulağına eğilip " hala peşimizde Psikopat" dediğimde " ben varken sana birşey yapamaz irem. Merak etme" dedi. Elimi sıkıca tuttu. Arabaya bindiğimizde mert 'in telefonu çaldı. Mert bir süre telefonda konuştuktan sonra telefonu kapatıp bana döndü " yarın ceyhun 'un doğum günü partisi varmış. Seni sevgilim olarak bildiği için davet etmiş." Dediğinde  şaşkınca ona bakınca " yarın akşam  10 da alırım seni" dedi ve arabayı çalıştırdı. Aysel arkada sırıtırken bende sırıtmaya başladım.

KAHRAMANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin