Multimedya; İrem
'Bugün güzel olucak' içimden bunu tekrarlarken beynim 'kötü bir gün olucak' diyordu. Bense akışına bırakmayı tercih ediyorum. Ben irem başaran babamın biricik kızıyım. Tabi bide ablam var. Onu saymazsak tek kızıyım. Ablamı severim ama bazen gerçekten çekilmiyor. Evde şımarık olarak benim ismim geçiyor ama ablam da sütten çıkmış ak kaşık değil yani. Hem ben daha 17 yaşındayım. Beni derin düşüncelerimden çalan telefonum uyandırdı. Arayan aysel di. O benim en iyi arkadaşımdı. Telefonu açıp " hayırdır niye aradın bebek" aslında genelde hatunum derdim ama bu da fena değil. " bu akşam gidiyoruz dimi çakma prenses" bana böyle denmesinden hoşlanmıyordum ama o söyleyince hoşuma gidiyordu. " tabikii geliyorum " dediğimde " daha 18 ine girmedin ama onu ne yapcaz" dediğinde " Onu da bana bırak hadi sen hazırlan akşama az kaldı" diyerek telefonu kapattım. Gerçekten benim ne kadar ikna edici biri olduğumu unutuyor. Telefonumu elime alıp saate baktım. Saat 21:15 di. 1 saat sonra buluşup gecelere akıcaktık. Ya da eğlenicektik de diyebiliriz. Ayağı kalkıp bugün için seçtiğim kıyafetimi giydim. Çok kısa değildi ama tam üstüme oturmuştu. Saçımı dalgalandırıp açık bıraktım. Cidden güzel olmuştum. Bakan bir daha bakıcaktır muhtemelen. Telefonumu da çantama koyup operasyona başladım. Annemler bugün yemeğe çıkmışlardı ama sinsirella ablam evdeydi. Ona görünmeden merdivenlerden indim ve kapıya doğru adımımı attığım an ablamın " nereye böyle iremcim" demesiyle durakladım. " hiiiç kızlarla dışarı çıkıcaz" diyerek sıyrılmaya çalıştım ama ablam " neresiymiş buluşcağınız yer" deyince " abla geç kalmam merak etme lütfen gitmem gerek" diyerek masum gözlerimle ona baktım. Yumuşamış olmalı ki " bu seferlik dediğin gibi olsun ama en geç 12 de evde ol annemle babam farkederse kötü olur" " ablaların gülü hadi öptüm baay" diyerek çıktım evden. Bir taksi durdurup bindim ve yolu tarif ettim. Sonunda mekana ulaştığımda taksicinin ücretini ödeyip arabadan indim. Bizim kızları gördüğümde yanlarına gittim. Aysel " kızım çok güzel olmuşsun " deyince bende " seninde giderin var " diyerek şakaya vurdum. " kızlar bakın çok içip kafayı vurmak yok tamam mı? Geçen seferki gibi olursa ablam kesin ispitler" dedim. Onlarda kafalarını sallayınca içeriye geçtik. Bayağı büyük bir yer olduğu için yerde çoktu. Sağ taraftaki masaya geçtik. Aysel konuşmayı başlatarak " kızlar şu karşı masadaki taş mübarek" dediğinde o tarafa baktım. Gerçektende yakışıklıydı. Ama hiç sevgilim olmadığı için böyle şeylerden pek anlamazdım. Aysel'e dönüp " kızım sen berk' i sevmiyormuydun Ya" dediğimde " hâlâ seviyorum. Ama şimdi seviyoruz diye yakışıklıya da tipsiz diyemeyiz ama benim berkim daha yakışıklı orası ayrı " aysel hep aynı aysel diye içimden geçirirken garson yanımıza gelip ne içmek istediğimizi sorunca pelin " ben içki" aysel " kokteyl " deyince bende " içki" dedim. Az dan kimse ölmemiş diyerek kendimi ikna etmiştim. 5 dakika sonra içeceklerimiz gelince ben kendikimi alıp yudumlaya başladım. Sahnede diğcey vardı. Herkes dans ediyordu. Pelin , mavi gözlü bir çocukla dans ediyordu. Aysel se yanımda berk ile mesajlaşıyordu. Aradan biraz zaman geçince içkimin bittiğini farkettim ve garsonu çağırarak yenisini istedim. Aysel " ben bi lavoboya gidip geliyorum" diyerek yanımdan uzaklaştı. İçkim gelince hemen onuda yudumlamaya başladım. Vücudum içkiye alışık olmadığı için büyük ihtimalle sarhoş olmaya başlıyordum. Içkinin etkisiyle içime bir enerji geldi. Dans edenlerin yanına gidip dans etmeye başladım. Karşı masadaki çocuğun bana baktığını farkettim ama pek umursamadım. Sanki dans ettikçe enerjim artıyordu. Dijey in yanına gidip sarhoş halimle " ben çalsam olur mu? " diye sorduğumda " eminmisin?" Dedi. Bende " evet " diyerek kulağındaki kulaklığı alıp küçükken öğrendiğim kadarıyla elimle çevirdim yuvarlak adını bilmediğim şeyi. Deliler gibi dans edip dijeylik yaparken o çocuğun hala bana baktığını farkettim. Göz göze gelince bir el kolumu çekiştirdi. O tarafa bakınca aysel' in beni pistten indirmeye çalıştığını anladım. Biraz diretsem de sonunda beni tutup indirmişti. " yaaa ne yapiyon aysool" dediğimde biraz gülümse sede çok kısa sürmüştü. Aysel " kızım hani sarhoş olmak yoktu. Kafayı mı yedin sen bekle burada ben geliyorum." Diyerek gittiğinde tabiki de beklemedim ve piste doğru ilerleyip dans etmeye başladım. Yanıma benim yaşlarımda bir çocuk geldi ve ellerini belime dolayıp kulağıma eğildi " çok güzelsin" dedi. " eee güzelluk genimde vaaal" dedim. Dediğime hafifçe gülümsedi. Çocuğun bana doğru eğildiğini görünce kendimi geri çektim. Çocuk ise " sadece küçük bir öpücük alıcağım hadi ama" dediğinde sarhoş halimle " sen beni ne sanıyooon oğluuuum" diyerek oradan uzaklaşmaya çalışırken kolumdan tutup beni bir yere doğru sürüklemeye başladı. Küçük bir koridor a girdiğimizde " burası daha sessiz güzelim" dediğinde niyetini anlamıştım. " bi git be oğlum seninle uğraşamam" dedim. Çocuk yakışıklıydı ama ben kimseye o niyetle bakmam. " hadi ama güzelim yorma beni elde edemediğim hiçbir kız olmadı ama senin farklı bir güzelliğin var ve benim olmanı istiyorum" dedi. Ben daha birşey diyemeden dudağını dudağıma bastırınca tokadı geçirdim. Gerçekten elim ağır olmalı ki ses çok çıkmıştı. Çocuk sinirlenmiş olmalı ki beni bir odaya götürüyordu. Ben çığlık atarken bir kol elimi onun elinden ayırdı. O tarafa doğru döndüğümde göz göze geldiğim çocuğu gördüm. Yakından ayrı yakışıklıydı. " sen kimsin be sana ne oluyor?" Dediğinde " sevgilisiyim" dedi. Bir dakika o benim sevgilim değil çünkü benim sevgilim yok. Biraz düşününce beni kurtarmak için ' sevgilisiyim ' dediğini anladım. Sarhoştum sonuçta geç anlıyordum. " sevgilin olduğunu söylememiştin" diye sorduğunda " hiç sordunmuu?" Dedim. Hayla sesimden sarhoş olduğum belli oluyordu. Kahraman ım olan çocuk beni elimden tutup bardan çıkarttı. Daha fazla dayanamayıp yere düştüm. " daha fazla yürüyemiyoom" deyince beni kucağına alıp " ne vardı bu kadar içecek kızım ya sen dua et kızlara karşı hassasiyetim var" dediğinde " dua bilmiyom" dedim. Dediğimi komik bulmuş olmalı ki hafifçe güldü ve "adın ne senin ve evin nerde" diye sordu. Uykumun geldiğini anlayınca " adım irem adresimi bilmiyom senin adın ne ve uykum geldi" dedim. Oda " benim ismim mert peki telefonun yanında mı?" Deyince uykulu gözlerle " aysel aldı" diyerek mert 'in kollarında kendimi uykuya bıraktım.
MERT ÇINAR;
Bütün gece sıkıldım. Bardaydım. adını bilmediğim kıza gözlerim tekrar kaydığında bir erkeğin onu biryere çekiştirdiğini farkettim. Yürüyüşünden bile sarhoş olduğu belliydi kızın. Kızlara karşı hassasiyetim vardı. Ablam öldüğünden beri her kıza iyi davranıyorum. En sonunda dayanamayarak peşlerinden gittim. Bir koridora girdiklerinde durup onları izledim. Kız bağırarak konuştuğu için kızdığı belliydi. Erkek birden kızı öpünce damarlarıma anlamadığım bir sinir girdi. Ama kız çocuğa sert bir şekilde vurunca hafifçe gülümsedim. Çocuk sinirlenmiş olmalı ki kızı kolundan tutup bir odaya sokmaya çalışınca daha fazla dayanamadım ve hızlı adımlarla yanlarına gidip ellerini ayırdım. Çocuk bana dönüp " sen kimsin be sana ne oluyor" deyince aklıma birşey gelmediği için " sevgilisiyim" dedim. Kız şaşırmış olmalı ki dik dik bakmaya başladı. E haklıydıda. Çocuk sarhoş kıza " sevgilin olduğunu söylememiştin" dediğinde " hiç sordunmuu?" Dedi kız. Daha fazla beklemek istemediğim için kızı elinden tutup bardan çıkarttım. Bardan çıktığımızda yere düştü. Bana dönüp " daha fazla yürüyemiyoom" dedi. Onu kucağıma alınca içki koktuğunu farkettim. Ona bakıp " ne vardı bu kadar içecek kızım ya sen dua et kızlara karşı hassasiyetim var" dediğimde " dua bilmiyom" dedi. Bu dediği beni güldürürken uykusu olduğunu farkettim. " adın ne senin ve evin nerde" diye sorduğumda " adım irem adresimi bilmiyom senin adın ne ve uykum geldi" dedi. Bende " benim ismim mert ve telefonun yanında mı?" diye sorduğumda " aysel aldı" dedikten sonra kollarımda uyudu. Uyurken çok tatlıydı. Başka çarem olmadığı için babamın yaz günleri için aldığı yazlık eve götürecektim. Arabama doğru ilerleyip arka kapısını açıp iremi koydum. Rahat olduğundan emin olduktan sonra şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdım. Bu arabayı babam yazın almıştı. 18. Doğum günümde yani. Yaklaşık 1 saat sonra yazlık eve varınca arabadan inip arka tarafın kapısını açıp irem i kucağıma aldım. Daha sonra arabanın kapısını kapatıp eve doğru ilerlemeye başladım. Kilidi zorda olsa cebimden çıkartıp kapıyı açtım. Merdivenlerden çıkıp odamın kapısını açtım. İçimden' bu kapıyı bulanın ben' diye geçirdim. Iremi yatağa bırakıp üstünü örttüm. İç sesim ' fıstık gibi hatun' desede onu dinlemedim. Ayağa kalktığımda bir el elimi tuttuğunda o tarafa döndüm. İrem uykulu ve sarhoş haliyle " gitme korkuyorum lütfen yanımda uyu" deyince bir an şaşırdım. Onu dinlemeden tekrar ayağa kalktığımda " lütfen gitme korkuyorum" diye tekrarladı. Bende o uyuyana kadar yanında bekledim. Elimi sımsıkı tutuyordu. O uykuya dalınca odadan çıkıp yan odaya geçtim. Kendimi yatağa atıp uykuya daldım.