Nový žiak

29 5 3
                                    

O 3 týždne neskôr

Len čo som vystrčila nos spod periny, zacítila som drahú a silú voňauku.  Lea?  Ak sa Lea navoňala tak sa zlepším v matike.
Vošla som do kúpeľne a ďalší šok. ONA SI ROBÍ MAKE-UP!
"Lea, preboha, čo robíš?! Odkedy sa maľuješ a používaš voňauku?" Spýtala som sa s úsmevom.
"Ododnes" povedala skoro vážne. Bolo vidno že sa sústredí
"Aha a prečo?" bola som rada že Lea sa začala maľovať. Nie že by bola škaredá práve naopak bola veľmi pekná a šminky zvýraznili jej oči a rúž elegantné pery.
"No dnes príde nejaký nový žiak a vraj je veľký fešák... A možno sa mu chcem páčiť" Povedala s lišiackým úsmevom.
"Konečneeeee!"zakričala som asi až príliš hlasno.
"Neteš sa predčasne. Ešte nevieme čo z toho bude."žmurkla na mňa a vrátila sa k maľovaniu linky.

Pri raňajkách som si všimla že Sofia - spolužiačka ktorú som neznášala má nové vlasy.  Pripenula mi moju najlepšiu kamošku Terezku ktorá mala presne také isté ombré keď mala dvanásť.  Hrozne mí chýbala.  Už som sa tešila na leto ktoré strávime spolu.
Z rozmýšľania má vytrhla Aďa, a prisadla si ju mne.  "Priniesla som tí tú knihu čo si chcela" A podávala mi knihu s nápisom 'Umenie predstierať'. 
"Vďaka, naozaj. Chceš aj ty nejakú pozičiať?"opýtala som sa
"Áno ak máš niečo romantické tak mí môžeš priniesť".
"Pozriem sa, ale myslím že nejakú nájdem" Usmiala som sa a spolu sme sa pobrali do tried.

Keď  učiteľka vstúpila do dverí na tvári sa jej pohrával úsmev.
"Dnes by som vám chcela predstaviť nového žiaka" Povedala a obzrela sa k dverám. "No poď, oni nehrizú.  Akurát nervy ale inak je s nimi 'kopec srandy',však?"obrátila sa na triedu
"JASNÉÉÉ" Zvolali sme.
Z dverí vyšiel chlapec v čiernych rifliach a modrom svetri. Hrozne mí niekoho pripomínal. 

Ale veď to je...

Iba sen?Where stories live. Discover now