Zradcovia?

29 4 4
                                    

S Matejom som sa odvtedy stretla už veľa krát. Pomaly každú noc. Ale stretol sa aj s Leou. To má dosť štvalo ale povedal že sa nemám báť, tak som ho poslúchla.

Ale stále mu nepovedal prečo sa nemôžeme stretávať aj normálne. Mimo moje sny. Strašne má to zaujímalo. Tak som sa rozhodla že sa ho opýtam.

"Povieš mi to už?"spýtala som sa potichu.
"Čo presne chceš vedieť?"smutne sa usmial
"Všetko.Ale hlavne o zradcoch. Čo sú zač. Je to niekto z môjho okolia?"
"Sú to ľudia ako ja, takže je možné že aj oni ta navštevujú len o tom nevieš."
"Dofrasa. Čo ak som niektorého pobozkala?"tvárila som sa vážne ale mala som chuť smiať sa do umretia.
"To mi ani nehovor, láska moja.Mohol by som žiarliť."bolo vidno že tiež drží smiech na uzde len tak tak.
"Ale prosím ťa, ako si môžeš niečo také myslieť. Veď vieš že milujem len teba."myslela som to smrteľne vážne.
"Viem. Aj ja ťa milujem."a vlepil mi na pery vášnivý bozk. Samozrejme som mu ho opätovala. Ale stále mi nepovedal o zradcoch.
"Vráťme sa k zradcom."a s nevôľou som sa od neho odlepila
"To sú tí, ktorí sa spriahli so zlými. Zanechali naše kráľovstvo v štichu a odišli." Bol smutný.
"Prečo odišli?"
"Museli. Zradili nás. Dali Zlým všetky krásne sny,a tí ich premenili na nočné mory.Ale to bolo už dávno."
"Som v nebezpečenstve?"spytala som sa so slzami na krajíčku.
"Ani si nevieš predstaviť v akom veľkom."
"Je niekto na koho si mám dávať zvlášť pozor?"
"Martin."
"Martin?Ten ťuťmák?"
"Áno, ten. Chce ta lebo si z nás najcennejšia. Ak ta dostane, nebude už nik kto nás zachráni."A zase tie jeho smutné oči.
"Ja a najcennejšia?"spytala som sa neveriacky.
"Ty. Si dcéra krála."
"Čo?! Ja? Ale ako?"ničomu som nerozumela
"Ty si princezná. Tvoj otec -  náš kráľ,  ktorý zomrel ta poslal medzi ľudí aby si porazila Zlých. A ja tí mám pomôcť. Nie je to prvý krát čo sa o to pokúšame, ale tentokrát to mám premyslené. Spolu to zvládneme láska moja milovaná. " A ďalšie bozky. Tak skutočne a večne ako naša láska.
"A aký máš plán?" Spytala som sa.
Len sa lišiacky usmial a začal má znova bozkávať.
No tento moment prerušilo niečo čo som ešte v živote nevidela.

Iba sen?Where stories live. Discover now