Max?

33 5 3
                                    

Tak táto je pre teba KelseycutexD 💋

Ten nový chalan bol presne ako Matej. Úplne. Oči, vlasy, proste všetko. Bola som ním posadnutá celý týždeň, tak som za ním zašla.
"Ahoj, ja som Klára tvoja nová spolužiačka." Podávala som mu ruku. Cítila som sa ako krava.
Klára je trápna, Klára je trápna...
"Ahoj Klára, ja som Ma... Ehm,Max" Bol napätý ako struna.
Takže Matej to nie je, ako ťa to mohlo napadnúť, Klára? Bol to len sen. Ale čo ak nie...
"Hrozne sa mí na niekoho podobáš, Max.Nepoznáme sa?" Vtedy stuhol ešte viac.
"Ja...ehm... Nespomínam si."
"Tak nič.Ale som rada že som ťa spoznala. Maj sa." A odišla som. Zase som od neho odišla. Krava, krava, krava.
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Keď som prišla na intrák, Lea celá žiarila. Kto to má asi na svedomí? Dúfala som že nie Max.
"Lea? Čo alebo skôr KTO je dôvodom tvojho úsmevu?"Nie Max, nie Max.
"Max." Doriti.
"Ahaaaa. A prečo?" Nechcela som to vedieť. Ale už keď som začala...
"Pozval ma von, chápeš?" Toto je zlý sen.
"Supeeeer. Teším sa s tebou,Leika." Mala s chuť plakať.
"Požičiaš mí nejaké šaty, prosím?" Chce vyzerať pekne, dofrasa.
"Jasné. Ktoré chceš?"
"Najkrajšie aké máš." Leááá, toto mi nerob prosím. Ja ho ľúbim už dávno. Ale musela som súhlasiť. Bola taká šťastná, že som jej to nechcela poraziť.
Ak im to výjde, tak ja môžem rovno zomrieť.

Iba sen?Where stories live. Discover now