Salam beste lezers ❤️,
Dit boek is puur gemaakt om jullie te amuseren. Er zullen waarschijnlijk een aantal dingen in komen die gebaseerd zijn op dingen die echt zijn gebeurd. Ik verzin voor alle personages gewoon namen dus ik verzoek jullie om geen namen die in dit boek voorkomen te linken aan mensen. Ik zal hier veel dingen in zetten waar je ook van kunt leren. Ik weet niet hoe oud jullie zijn dus ik weet niet of ik rekening moet houden met minderjarigen. Ik zal vaak in details praten zodat het duidelijker is (als je niet tegen een aantal dingen kunt, sorry!)
Het is zeker de moeite waard om dit verhaal te lezen. Het boek zal normaal beginnen maar wordt steeds spannender dus ik hoop dat het veel mensen aantrekt en jullie goed zal amuseren 💞!
Let's go!
___________________________________
Introductie hoofdpersoon;
Hayat.
Hayat is een Marokkaans meisje van 12 jaar oud. Ze heeft mooie krullen. Lichtbruine ogen. Lipjes van een normale formaat. Is een slank meisje met goede rondingen die ze zeker verbergt. En ongeveer rond de 1,60m. (met de loop van de tijd is ze ouder in dit boek). Ze ziet er veel ouder uit eerlijk gezegd als een 16 jarige dat komt omdat ze vroeg aan de pubertijd is begonnen en haar moeder al vanaf kleins af aan heeft behandeld als een grote meid dat is ook waarom ze zo slim en verstandig is. Hayat denkt altijd na voordat ze iets doet. Ze is een echt meisje alleen ze houd heel erg van voetbal. Ze heeft één zusje en beide ouders. Ze wonen als gezin in een mooi groot huis. Ik ga niet al teveel over haar vertellen.. Jullie zullen haar verder en beter leren kennen in het boek..
Stem, deel en natuurlijk geniet! 💕xN
JE LEEST
El Hayat.
RandomSchool, vrienden, familie, liefde en plezier daar draait het leven om. Is alles wel de moeite waard? Lees dit spannende, grappige en leuke verhaal zeker! Ben pas begonnen maar het zal zeker geweldig worden! Trust me 🤗❤️!! Veeel lees plezier ❤️❤️!!