Wat vooraf gebeurde..
Tot mijn schrik zie ik een grote hond en één van mijn grootste angsten zijn toch echt honden. Ik ga het op rennen zitten want dat ding begint op mij af te komen. *BLAF BLAF* Het word steeds luider dus ik begin sneller te rennen. Het verstandigste is om richting Laan op Zuid te rennen dus ik ga dat ook doen. Alhamdoulillah kan ik snel rennen anders was ik er allang al geweest. *BOEM* met een klap kom ik tegen iemand aan maar door de snelheid was de klap zo hard dat ik al snel weg val in een diepe slaap...
Perspectief Hayat
Ik word rustig wakker en lichtjes in mijn hoofd. Ik voel dat ik op iemand zijn schoot lig en iemand mijn hoofd op zijn borst legt en 'huilt'. Als ik weer helder ben geworden doe ik mijn ogen en tot mijn verbazing zie ik Faissal. 'Faissal..' 'FAISSALL!'. Hij tilt zijn hoofd op en pakt me stevig vast en klemt mij in zijn armen. 'Hayat.. Sorry dat ik je achterliet wollah ik was even lijp in mijn hoofd en vond het moeilijk om je te vertellen wat ik eigenlijk wilde vertellen en dacht dat dat de beste optie was, alsjeblieft vergeef me wollah het spijt me!' zegt hij bijna half huilend. Ik pak hem bij zijn kin en vertel hem dat het niets uitmaakt en iedereen kon overkomen. 'Dankjewel Hayat ik dacht dat.. dat je het me nooit meer zou vergeven.' Zegt hij zacht. 'Nee joh zo ben ik niet.' Zeg ik geruststellend. 'Wollah dankjewel Hayat ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken.' Zegt Faissal verlegen. 'Hahaha neejoh hoeft niet gekkerd.' Hij moet ook lachen na hem even aangekeken te hebben besef ik dat ik nog steeds op zijn schoot, in z'n armen lig. Ik haal mezelf snel uit deze positie en ik zie gelijk een teleurstelling in Faissal zijn ogen. Ik sta op, het voelde best fijn maar ook fout tegelijkertijd. Ben ik verliefd? Nee, dat kan niet. Oh my God ik ben verliefd. Ik hou dit voor mezelf en zorg ervoor dat er niks tussen ons komt dit kan niet.Perspectief Faissal
Ik was onderweg naar Younes om te vragen om Hayat. Ik ga haar alles uitleggen en ik denk dat ik ga zeggen wat ik wil zeggen ik heb haar te erg gemist. Ik loop het parkje van W*******plein op en voel een hard klap tegen mij aan ik val op de grond en ik schrik wanneer ik zie dat het Hayat is. Ze is hard met haar hoofd tegen mijn borstkas gekomen. Hayat is wel wat kleiner dan ik 😂😂 echt schattig. Oké daar hebben we het niet over. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik pak Hayat's pols en voel haar hartslag dalen. Astaghrfirullah ze gaat toch niet dood. Was de klap dan zo hard? Ik pak haar en zet haar op m'n schoot. Ik pak haar mooie hoofdje vast en besef dat ze echt een schoonheid is. Ik ben verliefd tot over mijn oren. Hoe kon ik haar een hoer noemen toen ik haar dm'de ze is prachtig en heeft zelfrespect. Na een tijdje valt m'n eerste traan. Ik veeg het snel weg, ik ben een man. Ik leg haar hoofd op mijn schouder en vraag Allah om Hayat weer terug te brengen. Ik hou teveel van haar, ze is nog niet van mij maar ik kan niet zonder haar. Zo jong en ben nu al afhankelijk van haar.Na ongeveer vijf minuten hoor ik iemand mijn naam zacht fluisteren en daarna hard. 'Faissal..' 'FAISSALL!'. Hayat is eindelijk wakker Alhamdoulillah 😭😍. Ik til mijn hoofd op en pak haar stevig vast en klem haar in mijn armen. 'Hayat.. Sorry dat ik je achterliet wollah ik was even lijp in mijn hoofd en vond het moeilijk om je te vertellen wat ik eigenlijk wilde vertellen en dacht dat dat de beste optie was, alsjeblieft vergeef me wollah het spijt me!' zegt ik bijna half huilend. Ze pakt me bij mijn kin en vertelt me dat het niets uitmaakt en iedereen kon overkomen. 'Dankjewel Hayat ik dacht dat.. dat je het me nooit meer zou vergeven.' Zeg ik zacht. 'Nee joh zo ben ik niet.' Zegt ze geruststellend. 'Wollah dankjewel Hayat ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken.' Zeg ik verlegen. 'Hahaha neejoh hoeft niet gekkerd'. Ik moest hard lachen en na een tijde dat ze me even heeft aangekeken staat ze op uit mijn armen van mijn schoot. Ik voel een drang van teleurstelling in me. Het was zo fijn toen ze me vast pakte en op mijn schoot lag ik was even in de zevende wereld.
Stem, deel en natuurlijk geniet! 💕xN
JE LEEST
El Hayat.
RandomSchool, vrienden, familie, liefde en plezier daar draait het leven om. Is alles wel de moeite waard? Lees dit spannende, grappige en leuke verhaal zeker! Ben pas begonnen maar het zal zeker geweldig worden! Trust me 🤗❤️!! Veeel lees plezier ❤️❤️!!