Perspectief Hayat
Hey mensen daar ben ik weer. We zijn al inmiddels drie dagen verder en ik heb geen spoor gezien van Faissal. Ik heb zelfs m'n neef Younes gevraagd en die zei dat hij het ook niet wist en hij vroeg meteen hoe ik hem kende. Ik vertelde toen dat het voor Ward was en na de naam Ward boeide het hem al vrij weinig omdat iedereen al weet dat Ward een meisje is dat achter elke jongen aangaat ja mensen, ja ze is m'n vriendin en ik ben totaal niet zo en klopt ik walg van zulke mensen. Maar ik heb nou eenmaal geen keus, ik hou haar toch een beetje op het rechte pad en ze respecteert mij. Dus why not? 🤷🏽♀️.Vandaag was school best vermoeiend. Ik kon me niet concentreren en je kunt het vast al raden. Faissal in m'n hoofd. Ik moet echt weten wat dit betekent. Ik maak me zorgen.. over mezelf maar ook om Faissal. Als ik verliefd ben dan heeft dat 100% zeker nare gevolgen oh my Allah!
Perspectief Faissal
'Ik ga terug man wollah meh ik kan haar zo laten en ik rauw kapot erg van binnen wollah ik ga dood omdat ik haar zo heb achtergelaten. Zometeen overkomt haar nog iets. En misschien vergeeft ze me het nooit dat ik haar zo hebben laten zitten. Wollah ze vertrouwde mij en ging met mij mee terwijl ze nooit met een jongen is meegegaan. Ik heb de kans gekregen en ik heb die overhoop gegooid. Wat een kk mongool.' Zeg ik tegen Saiffedine. 'Nee broer luister, Hayat is het nichtje van Younes ze lijken sprekend op elkaar. Ze beschouwen elkaar als broer en zus. Ze zijn precies hetzelfde. Heb je Younes ooit mensen zien negeren of nooit hebben vergeven? Younes is de grootste gunner en zijn nichtje ook. Wollah als ze echt van je houd dan geeft ze je nog een kans. En leg haar gewoon heel de situatie uit en ook waarom je wegging zodat ze het begrijpt en niet meer boos is.' 'Dankjewel broer wollah ik ga nu, wollah sokran dat ik mocht blijven.' 'Ma3lish broeders helpen broeders 💯.'Saiffedine is een goede vriend van me. Ik beschouw hem als m'n broer. Hij is er altijd voor me, in dik en dun zoals nu. Hij is een echte vriend geen slang. Mohiem ik ga zo naar Hayat en mijn excuses aanbieden. Ik heb spijt maar dat ik haar achterliet heeft ook zijn redenen. Ik mis haar..
Perspectief Hayat
'Assalamoe 3alaykoum wa ra7matoellah, Assalamoe 3alaykoum wa ra7matoellah' zeg ik nadat ik mijn salaat heb afgerond. Ja mensen ik bid en dat sinds ik mijn maandelijkse dingetje heb als jullie begrijpen wat ik bedoel 😅😂. Inshallah komt alles goed met Faissal nadat ik Allah swt heb gevraagd of hij inshallah in orde terugkomt. Ik maak me echt zorgen om hem maar aan de ene kant ben ik ook echt super boos omdat hij me daar achterliet. Hij kon op zijn minst nog vertellen waarom het zo lastig is voor hem dan me zou koud zonder maar ook iets over zichzelf te zeggen laten staan bazz.Het is vandaag zaterdag en lekker weer ik heb besloten om naar zuid te gaan en dan een beetje kijken wie daar is, heb vandaag toch niks bijzonders te doen. Ik loop nu vuurplaat op en besluit gewoon naar het parkje bij W********plein te gaan. Tot mijn schrik zie ik een grote hond en één van mijn grootste angsten zijn toch echt honden. Ik ga het op rennen zitten want dat ding begint op mij af te komen. *BLAF BLAF* Het word steeds luider dus ik begin sneller te rennen. Het verstandigste is om richting Laan op Zuid te rennen dus ik ga dat ook doen. Alhamdoulillah kan ik snel rennen anders was ik er allang al geweest. *BOEM* met een klap kom ik tegen iemand aan maar door de snelheid was de klap zo hard dat ik al snel weg val in een diepe slaap...
Ik zou het heel erg waarderen als mijn verhaal een beetje gedeeld wordt met andere want ik wil graag een groot publiek bereiken, onthoud at gunners worden gegund ✨.
Stem, deel en natuurlijk geniet! 💕xN
JE LEEST
El Hayat.
RandomSchool, vrienden, familie, liefde en plezier daar draait het leven om. Is alles wel de moeite waard? Lees dit spannende, grappige en leuke verhaal zeker! Ben pas begonnen maar het zal zeker geweldig worden! Trust me 🤗❤️!! Veeel lees plezier ❤️❤️!!