Perspectief Faissal
Ewa mensen, ik zal mezelf even voorstellen want ik denk dat jullie na dat voorgeval in de tram raar over me denken maar dat is eigenlijk helemaal nergens voor nodig. Zoals ik al zei ik heet Faissal en ben een jongen (lijkt me wel logisch duh) en ben 14 jaar oud. Ik ben best wel breed, laat me het zo zeggen ik ben kk breed hahaha. Ben ongeveer 1,75m Ik heb een normaal kapsel dat altijd gewoon in model zit en bruin haar natuurlijk, lichtbruin/groen/blauw/grijze ogen eigenlijk een mix van allemaal. Ben wat van de getinte kant. Ik ben half Marokkaans en half Algerijns. Mohiem jullie hebben nu een beeld over mij. Ik wil het hebben over Hayat. Ik zie haar al een lange tijd en geloof me mensen ze is prachtig.. gewoon perfect. Hayat is een populair meisje, iedereen mag haar elk meisje vind haar perfect gewoon jaloers. Elke jongen is verliefd op haar. Ja mensen zo mooi is ze. Ze heeft letterlijk alles niet alleen van buiten maar ook van binnen en dan zul je je nu afvragen hoe ik dat weet. Hayat heeft een neef genaamd Younes. Hij is heel beschermend tegenover haar en laat geen jongen in haar buurt komen. Wat toch nooit gebeurd omdat ze niemand aandacht schenkt. De jongens laat me het zo zeggen respecteren haar en vooral haar neef. Hij is 15 jaar oud en één van m'n beste matties. Mohiem ik vind Hayat kk leuk. Haar lachje, mooie oogjes, dr lipjes, haren alles gewoon en het mooiste van allemaal is haar hart ❤️. Ze is slim en verstandig, heeft zelfrespect gewoon alles. Om het af te sluiten zeg ik jullie dat ik vandaag naar Hayat haar school ga om met haar af te spreken want hoe ik vorige keer weg liep was schande. In sha Allah lukt het ❤️.Perspectief Hayat
*Zoemm zoemm* gaat de bel. Hè hè eindelijk uit. Ik weet echt niet wat ik vandaag ga doen. Het is warm weer en ik heb geen huiswerk 😍. Ik ga gewoon naar buiten en haal om de hoek een kipburgermenu en een ijsje als toetje. Verdien ik wel na het harde werken 😅.Net wanneer ik de school uit kom lopen hoor ik iemand mijn naam schreeuwen. 'Hayat Hayat!' Ik draai me om en zie niemand. Het zal vast wel mijn verbeelding zijn. 'Hayat Hayat!' Weer hoor ik mijn naam ik zie weer niemand. Oké nu begin ik psygisch te worden. Ik loop met snelle passen het schoolplein af onderweg naar het restaurant/snackbar.
Wanneer ik klaar ben met eten en weg wil lopen voel ik iemand me bij m'n arm aanraken en ja hoor wie zou het nou zijn.. Faissal! 🤦🏽♀️. 'WAT RAAK JE ME AAN KK ZEBI?!' zeg ik boos. 'Sow rustig niet schreeuwen ik laat je al los' zegt Faissal terwijl hij me los laat 'Raak me nooit meer aan de volgende keer maak ik je af. 'Sow agressief ik wilde je alleen wat vragen.' 'En dat is?' 'Of je morgen wat te doen hebt want ik wil met je praten.' 'Sorry morgen kan ik niet heb voetbalwedstrijd' gebruikte ik al smoes. Ik zag dat het hem raakte en het blijkbaar toch zo dringend was. 'Hayat zie ik eruit alsof ik dom ben? Sinds wanneer kun je op donderdag een weddie hebben?' 'Uhh.. uhh.. de vereniging waar ik zit zit anders in elkaar' zeg ik snel betrapt. 'En welke vereniging mag dat wel niet zijn?' Tfoe als ik nu vertel dat ik bij Feyenoord speel dan weet hij 100% dat ik lieg en ik haat liegen. 'Nergens laat maar..' zeg ik opgevend. 'Dat dacht ik al, eigenlijk Hayat is het dringend maar echt dringend ik wil goed met je praten en dat al een lange tijd en...' 'Het is al goed wanneer wil je me zien?' Onderbreek ik hem. Hij kijkt me ongelovig aan. 'Uhmm.. nu komt goed uit als je wilt tenminste?' 'Ja is goed kom.' zeg ik snel. Ik zie dat hij super blij is maar tegelijk ook zenuwachtig. Best schattig voor een jongen zoals hij. Hij is breed, lang heeft echt een mannen gezicht (duh lijkt me logisch) en dan zie je hem zo schattig, verlegen lopen.
'Nou kijk Hayat.. Ik weet eerlijk niet hoe ik dit moet zeggen maar ik doe het gewoon...' en het bleef even stil. 'Oké zeg maar..' hij kijkt even naar de grond twijfelend of hij het wel moet zeggen. 'Hayat beloof je me dat je het voor jezelf houd en niemand verder vertelt?' 'Natuurlijk niet gek. Het laatste wat ik doe is de snitch uithangen kun je nu alsjeblieft vertellen wat er aan de hand is want ik word nieuwsgierig en zenuwachtig'. Hij besluit het eindelijk te zeggen. 'Kijk ik ken je best een tijdje en ik weet dat je het nichtje bent van Younes en ik respecteer hem gewoon want je weet dat hij één van mijn beste vrienden is. En ik respecteer jou ook. Maar.. maar het is gewoon dat.. dat.. uff laat ook maar. Sorry dat ik je tijd in beslag nam.' Zegt hij geïrriteerd. Hij staat op en loopt weg. 'Uhm Faissal wtf?! Je komt doodnormaal naar mijn school en zegt dat je ze3ma iets belangrijks wilt vertellen, neemt mijn tijd in beslag en besluit uiteindelijk niks te zeggen?' Schreeuw ik boos. Met de hoop dat hij terugkomt. Ik ben gewoon te nieuwsgierig!
Zal Faissal terugkomen?
.........Stem, deel en natuurlijk geniet! 💕xN
JE LEEST
El Hayat.
RandomSchool, vrienden, familie, liefde en plezier daar draait het leven om. Is alles wel de moeite waard? Lees dit spannende, grappige en leuke verhaal zeker! Ben pas begonnen maar het zal zeker geweldig worden! Trust me 🤗❤️!! Veeel lees plezier ❤️❤️!!