#3

106 10 0
                                    

De volgende ochtend :
'Hayaaatt hbiba wakker worden je komt nog te laat zo' zei mijn moeder. 'Ja ik ben al wakker en aangekleed' zei ik snel terug. 'Wanneer is dat gebeurd' zei m'n moeder verbaasd terug. 'Ik kon allang al niet meer slapen dus ben ik wakker geworden en heb me snel aangekleed' 'Oh is goed lieverd, ga maar snel eten en ga dan naar school. Ik moet nu naar m'n werk' 'Is goed mama. Ik hou van je' 'Ik ook van jou schatje' zei ze en gaf me nog snel een kus en een knuffel. Oh wat hou ik toch van m'n ouders. Mijn vader werkt altijd heel vroeg zodat hij langer kan werken en meer geld kan verdienen om ons blij te maken. Super lief 😍!

Ik zit weer in de tram onderweg naar school. Ik ben de basisschool echt zat. Gelukkig is dit mijn laatste jaar op de basisschool dan kan ik eindelijk naar een school waar ik wel met m'n leeftijdgenoten op school zit. #lateleerlingstruggle.

'Hay hay kijk eens wie we daar hebben mevrouw Hayat'. Ik draai me om en zie een breden jongen van geschat 14 jaar voor me staan. 'Wie ben jij als ik vragen mag en hoe ken je mijn naam?' Vraag ik verbaasd maar ook boos te gelijk. 'Herken je me niet meer? HAHAHAHAHHA ik ben Faissal, de jongen waar je gisteren mee aan het dmmen was'. Tfoe ik ben hem toch tegengekomen en ik weet dat ik niet makkelijk van hem af zal komen. 'Wat moet je Faissal gisteren was ik nog een goedkope hoertje die je wilde rippen en nu kom je doen alsof er nooit wat gebeurd is?' 'Awh heel schattig als je m'n naam zegt. Ik wil helemaal niks van je, ik vind je gewoon een mooie meisje meer niet' zegt hij lief en verlegen. Ik zie dat hij een rood hoofdje krijgt en iets wat ik helemaal niet verwachtte van hem. 'Mooi meisje?, ik was toch een hoer volgens jou?' 'Sorry ik bedoelde het niet zo ik werd alleen parra omdat je mij afwees.. ik.. ik vind je echt een mooi meisje..' zegt hij verlegen. Voordat ik iets wilde zegge draaide hij zich om richting de deuren. 'Faissal!' Roep ik nog net voordat hij naar buiten gaat maar helaas was het te laat. Heel raar dit hoor.

'Hayat kom eenss!!' Roept Ward. Ik draai me om en loop snel naar Ward. Ze laat me een profiel zien van een jongen en tot mijn verbazing is het Faissal. 'Is dat geen lekkerding of wat 😍?' Zegt Ward helemaal verliefd. 'Ieuw nee totaal niet' 'Hayat wanneer ben je eens van plan om wat voor een jongen te gaan voelen? En je kunt echt niet zeggen dat dit geen lekkerding is heb je hem wel eens goed bekeken? Ik ga hem nu nuu nuuuu dm'en wat een mooierd.' 'Doe maar interesseert met toch niet.' Zeg ik geïrriteerd. Maar toch voel ik een drang van jaloezie in mij. Vind ik Faissal leuk? Nee, nee dat kan niet. Ik ben nooit verliefd geweest dit is vast gewoon de irritatie.

Dat mocht je hopen Hayat...

Stem, deel en natuurlijk geniet! 💞xN

El Hayat.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu