#7

66 8 0
                                    

Wat vooraf gebeurde..
Na ongeveer vijf minuten hoor ik iemand mijn naam zacht fluisteren en daarna hard. 'Faissal..' 'FAISSALL!'. Hayat is eindelijk wakker Alhamdoulillah 😭😍. Ik til mijn hoofd op en pak haar stevig vast en klem haar in mijn armen. 'Hayat.. Sorry dat ik je achterliet wollah ik was even lijp in mijn hoofd en vond het moeilijk om je te vertellen wat ik eigenlijk wilde vertellen en dacht dat dat de beste optie was, alsjeblieft vergeef me wollah het spijt me!' zegt ik bijna half huilend. Ze pakt me bij mijn kin en vertelt me dat het niets uitmaakt en iedereen kon overkomen. 'Dankjewel Hayat ik dacht dat.. dat je het me nooit meer zou vergeven.' Zeg ik zacht. 'Nee joh zo ben ik niet.' Zegt ze geruststellend. 'Wollah dankjewel Hayat ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken.' Zeg ik verlegen. 'Hahaha neejoh hoeft niet gekkerd'. Ik moest hard lachen en na een tijde dat ze me even heeft aangekeken staat ze op uit mijn armen van mijn schoot. Ik voel een drang van teleurstelling in me. Het was zo fijn toen ze me vast pakte en op mijn schoot lag ik was even in de zevende wereld.
_____________

Perspectief Hayat
Sow, wat een gebeuren. Gelukkig was het Faissal die mijn klap opving. Toen ik hem zag werd ik.. ik.. ik werd blij? Betekent dat iets? Normaal als ik mensen zie voel ik niet echt iets maar toen ik wakker werd in zijn armen schoten m'n mondhoeken meteen naar boven ondanks de harde klap en de bonkende hoofdpijn die ik heb.
Faissal huilde. Ik heb dat nog nooit gezien, Faissal die zich zwak openstelt. Hij was juist de jongen die altijd sterk is en geen zwakte punten heeft maar zo te zien ben ik er één. Wat betekent dat? Ik ben z'n moeder niet, z'n zusje niet helemaal niks. Is hij verliefd..?

Perspectief Faissal
Ik denk dat ik het Hayat nu gelijk moet vertellen. Ik hou van haar. Ze heeft alles, van binnen en buiten. Ik moet met d'r praten en wel nu.

Heeeyyy allemaal, dit is echt een heeeel kort deeltje maar ik moest wat plaatsen want het werd me vaak gevraagd en ik had een lange tijd niets geplaatst. Ik heb volop inspiratie alleen heb het druk met school waardoor ik weinig kan posten! Alles is bijna klaar zodat ik volop verder kan gaan ❤️❤️. Bedankt voor het lezen en het stemmen!

Stem, deel en natuurlijk geniet! 💕xN

El Hayat.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu