1.2

141 9 1
                                    

" Az előtérben vártuk a poggyászainkat, majd amikor megkaparintottuk őket egyből mentünk az előtérbe. Megláttunk egy fiatal párt, körülbelül 30 évesek lehettek. Kezükben egy "Hello Hungary!" feliratú táblát tartottak.

- Nézd csak, ők lesznek azok.- Mutatott rájuk Boró. Hát akkor itt vagyunk...
Hello Korea, megjöttünk! "

- Sziasztok!- Köszöntünk nekik koreaiul, ők pedig magyarul üdvözöltek minket.
- Nyugodtan beszélni magyar, megérteni megért titeket, válaszol nem mindig siker.- Ez de cuki. Ránéztem Boróra, aki még jobban el volt varázsolódva mint én. Igen... öhm... Boró imádja, ha külföldiek beszélnek a nyelvünkön.
- Ha esetleg nem tudtok válszolni, mondjátok nyugodtan koreaiul és így mi is gyakoroljuk. Már annyira izgatottak voltunk!- Boró átvette a beszélő szerepét. Sokszor úgy érzem, ő a szavak embere és nem én... legalábbis magyarul, aztán majd itt Szöulban megláttjuk.
- Öhm... megy kocsi és akkor indulunk. Rendi?
- Okés!- Mondtuk egyszerre. Boróval egymásra néztünk és csak vigyorogni tudtunk. Még otthon megbeszéltük, hogy tök szívesen segítenénk nekik a magyar tanulásában.
- Arra gondoltunk Lédával, hogy szívesen adnánk nektek magyar órákat. Mit gondoltok?
- Nagyon örülnénk neki! A férjem szerintem elég jól beszéli is a nyelvet, de mint látjátok, nekem vannak problémáim...- mondta Seo-yun és barátságosan mosolygott ránk.
- Megértetted?- Kérdeztem Borótól. Tudom hogy a nyelv megértésével nagyobb gondja van, míg a válaszokkal nincsen semmi gondja...
- Igen, nagyjából. Majd segíthetnél egy picit fejlődni.
- Ez természetes te lökött.- Közben elértük az autót... ami sokkal inkább hasonlított egy akció filmekből ismerős, golyó álló monstrumhoz, mint egy kis családi autóhoz. Boró füttyentett egyet... tudtuk, hogy a család jó módú, de hogy ennyire! Hyeonu kinyitotta a központi zárat, mire az indexek villogni kezdtek. Odasétált a csomagtartóhoz, egy láb legyintéssel kinyitotta a csomagtartót ( tudjátok, vannak már azok az autók, hogy ha a csomagtartó alatt elhúzod a lábad akkor kinyílik 😂) és bepakolta a bőröndjeinket. Beültünk hátra, míg Hyeonu elrendezgette a csomagokat, addig Seo-yun beült a volán mögé. Beindította a motort és rátette a kedvenc csatornájára a rádiót.
- Na... ne... nálatok k-pop megy a rádióban? Már most jobban imádom ezt a helyet, mint eddig!- Seo-yun erre csak felkacagott és felhangosította a rádiót.
- Nálatok Magyarországon egyszerre több Idol-t is lehet szeretni ugye?- kérdezte az anyanyelvén.
- Igen. Nem is tudnánk, csak egyet szeretni szerintem. Ha egy magyartól megkérdezed ki a kedvenc előadója, akkor nem tud csak egyet mondani. De szerintem ezzel nem csak mi vagyunk így!
- Mi is imádjuk az összes Idol-t, hiába szokás nálunk, hogy csak egy mellett lehet letenni a voksot. Mások előtt nem nagyon mondjuk, akkor nem nagyon tudnak belekötni. Kaptatok valami hírt a gyakornoki munkáról? Nem tudom, olvastátok e a szerződést, de ha megkapjátok az állást, akkor magántanulók lesztek. Lehet ez így egy picit könnyeb lesz, mert így tudjátok a saját nyelveteken tanulni a tantárgyakat, a nyelvben pedig majd mi segítünk! Ugye Hyeonu?- Közben ő is elfoglalta a helyét az anyósülésen és becsatolta a biztonsági övét.
- Persze! Nagyon szívesen!
- I NEED YOU GIRL!!
- Boró! Nem otthon vagy!!- Erre mindenki felnevetett a kocsiban, de én észrevettem Boró arcán egy enyhe pírt. Megint az a fehér valami körülötte... De már nem csak körülötte... Seo-yun és Hyeonu körül is látom... Mi a franc ez? Ha egy kicsit jobban összpontosítok, akkor enyhén piros ez a valami Hyeonu körül, nem is fehér...
- Hahó! Itt vagy?- Boró aggódó arcával találtam szembe magam. Seo-yun is aggodalmas pillantást vetett rám a visszapillantó tükörből.- Minden okés?
- Igen! Persze... csak szerintem ez a fránya időeltolódás...
- Biztos?
- Persze! Nincsen semmi.
- Csajszik! Mit szólnátok hozzá, ha ma csinálnék valami jellegzetes koreai ételt?
- Uuuu, szeretjük a pocintkat! És ez sajnos meg is látszik...
- Jajj ne legyetek bolondok! Szerintem nagyon csinosak vagytok!
- Köszi Hyeonu! De tisztában vagyunk a kinézetünkkel. És mi így el is fogadjuk magunkat.- Boró mindig kiállt magáért ha a kinézetéről volt szó. Sokszor megingott a magabiztossága, de ettől függetlenül mindig kiállt a stílusáért. Nem sokan kötözködtek vele. Még én is azt mondom, hogy eléggé fel van vágva a nyelve, ha olyan köt bele, aki külseje alapján ítéli meg az embereket.
- Elmegyünk a Big Hit épülete előtt. Mit szóltok?
- Az király lenne Seo-yun! Már annyira kíváncsi vagyok, milyen nagy, hogy lehet berendezve! Remélem miénk az állás!- Elbambultam Boró mellett, és megint észrevette azt a valamit körülötte... de ez megint színes volt... én ezt már tényleg nem értem... mik ezek a körvonalak? És miért lett hirtelen színük? Ennek utána kell járnom...

Amikor a hold fénye vörös ( BTS ff.)Where stories live. Discover now