selaam,kısa hikayede 720'yiz ehuehue.
umarım kısa zamanda ilk 500'e gireriz.
bu arada bunu normal bölüm olarak yazacağım için fazlaca gerginim, umarım bir hatam olmaz ve beğenirsiniz.
-
İlk dersimiz bittiğinde, koşarak dışarı çıktım. Heyecandan ellerim titriyor ve olur olmadık yerlerde çığlık atasım geliyordu.
"Kanka sanırım yapamayacağım,şuradan atlarsam ölür müyüm? Allahım, bir gazla yaptığım şeye bak. Kalp krizi geçirirsem bunun hesabı kime sorulacak? Doruk, tabi Doruğa sorulmalı. Bu kadar mükemmel olunur mu insafsız? Ay ben napacağım?" nefes almadan söylediklerim bittiğinde, Sinem gözlerini devirdi.
"Kanka sakin olsana." demesi kolay diye geçirdim içimden.Doruğun şu an spor salonunda olduğunu bildiğimden, daha rahattım. "Resmen Işığıma, Doruğuma bugün kendimi belli edeceğim. Ulan ne deli kızım ha."
"Sırtına atlamak ne peki? Gerçekten saf salak bir malsın."
"Saf salak bir mal nasıl oluyor pek sayın Sinem hanımefendi?"
"Sen gibi oluyor." düşündüm. Mantıklıydı.
"Hee,tamam." Sinem yine gözlerini devirdi. Şu sıralar bunu çok yapıyordu ama bunu umursayamacak kadar gergin ve heyecanlıydım.
Zil çaldığında yerimden zıplayarak konuştum;
"Resmen Işığım'ın karşısına çıkmama 40 dakika kaldı. Ya bayılırsam? Ya o güzel gözlerine bakıp söyleyeceklerimi unutursam?" gerginlikle dudaklarımı dişledim.
Gerildiğim zaman genellikle böyle yapardım.
Sinem bana hızlıca sarıldı ve güven verici bir sesle konuştu."Sana da, senin aşkına da güveniyorum. Karşısına çık ve anlat. Eğer terslerse o da onun ayıbı olsun. Sakın kendinden ve aşkından şüphe etme. Çünkü bana bu dünya da sorarlarsa 'Şu zamana kadar gördüğün en güzel seven kişi kim?' diye düşünmeden sen derim." içimin ısındığını ve bu kızın dünyanın en iyi arkadaşı olduğunu hissettim.
Arkadan gelen nöbetçi öğretmen sesiyle büyümüz bozuldu ve lanet olası Matematik dersine girdik.
Bütün ders boyunca, söyleyeceklerimi düşündüm. Hazırdım, ona sonsuz güveniyordum ve beni anlayacağını biliyordum. En azından öyle umuyordum.
Zil çaldığında rahatsızca kımıldandım."Hadi, yapman gerekeni yap."
-
Spor salonuna girdiğimde Doruğun tek başına antrenman yaptığını biliyordum.
Arkası kapıya dönük, su içiyordu. İçimden sanki beni bekliyor diye geçirmeme engel olamadım.'Bismillah' diyerek söz verdiğim şeyi yapmak için koştum.
Koştum ve sırtına atlayıp, yüzünü mıncırmaya başladım.
Kahkası tüm salonda yayıldığında kalp krizimin yakın olduğunu hissettim."Bu kadar güzel gülmesene." deyip mıncırma işlemime devam ettim. Şu an her yerim heyecandan titriyordu ama umursamadım.
Sırtından inip bana döndüğünde utandığımı hissedip,başımı öne eğdim.
"Sakın utandığını söyleme bana." diyip bir kahkaha patlattı.
"Ya gülmesene,sarılasım geliyor." bir adım geriledim.Söylediğimle beraber 2 kolun bana sarılması bir oldu. Huzurdan ölmeme ramak kalmıştı.
Güldüm, sıkıca sarıldım, kokusunu içime çektim. Zil çalana kadar sarılı kaldık."Çok güzel kokuyorsun. Umarım bana özeldir başkaları koklamasın."
Şaşkınlıkla ona baktım. "Güzel yüzünü de gördüm,ölebilirim bence he?"
"Ölmeli mölmeli konuşma ya." güldü, bende gülüşüne öldüm.
"Bir arkadaşına mesaj at da, bu ders burada kal. Konuşacağımız baya şey var bence. İsmin gibi mesela."
"Özgü."
"Efendim?"
"İsmim diyorum, Özgü."
"İsmin niye bu kadar güzelmiş ya?"
"Senin ki kadar değil,Işığım."
"Ay bak sesli olarak Işığım dediğini de duydum. Ne güzel, şu an rahatladım."
"LAN UTANDIRMASANA." evet çığırdım....
Telefonumu açıp Sinem'e olayı kııısaaca anlatıp, gelemeyeceğimi ve bir bahane bulmasını söyleyip Doruğa döndüm.
Beni izlediğini gördüğümde güldüm. Sonra o güldü ve ben yine güldüm.
"Hadi antrenman yapsana,çok yakışıklı oluyorsun bir izleyeyim." ne dedim lan ben?
"Ya sen 2 dakika önce utanıyordun ne ara iltifat bölümüne geçtik? Ayrıca onu sonra şeyyaparız, şimdi konuşalım."
"Ne yaparız?"
"Şey işte." güldüm. " Özgü, neden kendini sakladın? Çok güzelsin, e kafa kızsın da. Neden valla anlamadım."
"Cesaret edemedim, o arkadaşların olduğu sürece edeceğimi de sanmıyordum. Ya aslında ne bileyim, bana göre çok ulaşılmaz gibiydin. Ama baksana yanımda oturuyorsun, şaka gibi geliyor. Mesela eve gidince halay falan çekeceğim. İlk defa, beni bilerek yanımdasın. Benim Özgü olduğumu ve sana deli gibi aşık olduğumu biliyorsun ve yanımdasın. Bu nasıl huzur veriyor, anlatamam."
"Gözlerin çok güzelmiş."
"Ya ben sana ne diyor- ne? sen benim gözlerime güzel mi dedin? Allah'ım gözlerimi çok seviyorum."
"Teşekkür ederim."
"Neden?"
"Uzun süredir ulaşamadığım mutluluğu yaşattığın için."
"Şey, kalp krizi geçirsem sorun olur mu?"
-
Eevvvveeet, umarım yazabilmişimdir ve batırmamışımdır.
Güzel bir bölüm olmasını istiyordum, elimden geleni yaptım. Sizce nasıl oldu?
Doruğun tepkilerine gömsenize beni sljsöajxal.
700 kelimelik bir bölüm oldu, güzel de oldu sankii.
Okuyan herkese teşekkür ederim.