Aku Haerin , isteri kepada KimTaehyung . Akhirnya , kami berkahwin selepas 5 tahun bercinta . Kim Taehyung seorang lelaki yang sangat sempurna di mataku .
Ketinggiannya seperti tiang lampu di jalan raya ,
Rupa dia yang hensem seperti artis pornstar ,
Bibirnya yang segar dan merah buatkan aku tergoda ,
Tahik lalat dia yang banyak menambahkan lagi kejelitaannya ,
ARGHHH HE IS SO FREAKING PERFECT !
Kami sudah bercinta selama 5 tahun dan berkahwin pun sudah 5 tahun tapi seekor anak pun tak ada lagi wey ! TIBA-TIBA RASA MACAM NAK JE MANDULKAN LAKI SENDIRI . TAK TAHU KE YANG SUAMI KENA BERI NAFKAH BATIN PADA ISTERI DIA SENGAL ?!
▬ Flashback Malam Pertama Yang Mendebarkan ▬
Aku dengan bersemangat mahu membuka bajuku dan bogel di hadapan suami tapi aku terpaksa membatalkan niatku yang mahu membuat anak kerana ..
" Haerin , saya bukan mati pucuk tau tapi saya tak reti dan tak nak buat benda yang menggelikan tu , awak faham-fahamlah kan kos beranak dekat hospital mahal ? walaupun bagi awak murah , tapi saya tak , kos dia lebih shekupang , saya harap awak faham , selamat malam "
Dia terus melelapkan matanya dan tidur seorang diri di atas katil yang bersaiz king ! dan dia membiarkan aku tidur di lantai yang sejuk . Set-set suami yang mintak kena cerai macam inilah .
▬ End Flashback Malam Pertama Yang Mengecewakan ▬
Masatu perangai kedekut dia masih di peringkat awal, mungkin tak teruk sangat tapi lama-kelamaan , semakin menjadi-jadi !
" Kita mestilah mengamalkan sikap berjimat-cermat , tak elok membazir kerana itukan amalan syaitan ? "
Berjuta kali dia ulang ayat ni setiap kali aku pertikaikan sikap dia yang tangkai jering tu . Haji bakhil pun tak sekedekut dia tau ! Nak cakap duit tak ada , dalam akaun bank dia haritu aku check ada dalam 3Trillion ! Muka handsome tapi kedekut taik hidung masin .
Bercangkungnya saya di sini , di dalam jamban yang busuk ini bersama telefon bimbit yang sudah nyawa-nyawa ikan sambil mengutuk perangai Taehyung di dunia Wattpad menasihatkan kepada peminat-peminat Taehyung di luar sana yang mahu menjadikan dia sebagai suami , boyfriend mahupun crush , batalkanlah niat anda kerana perangai kedekutnya boleh membuatkan anda dihantar ke Hospital Bahagia .
+ HANYALAH REKAAN SEMATA-MATA
+ TIADA KAITAN DENGAN YANG HIDUP ATAUPUN YANG SUDAH MENINGGAL DUNIA
+ PARA PEMBACA PERLULAH DIAWASI OLEH IBU BAPA KETIKA MEMBACA BUKU INI KERANA ANDA MUNGKIN AKAN MENGALAMI MASALAH MENTAL
+ ANDA MUNGKIN AKAN TERCARUT , TERKENTUT , TERBERAK , TERNANGIS , TERMARAH DAN TER YANG SEANGKATAN WAKTU DENGANNYA SEMASA MEMBACA KISAH PAHIT MANIS SUKA DUKA CERITA PELIK DAN KELING INI
+ JIKA TIDAK SUKA DENGAN BUKU INI , SEMUDAH ABC TAK PAYAH BACA
YOU ARE READING
[C] Suami Over Kedekut | Kim Taehyung
Humor❝ Saya bukan kedekut cuma saya suka berjimat cermat lagipun membazir kan amalan syaitan ? ❞ Start : 220418 End : 110420 Status : COMPLETED ©Taehidungoreng- > SUAMI OVER KEDEKUT S1 & S2 > cover by beruangkoala > hanyalah rekaan semata-mata dan dilara...