+ 07

2.6K 429 107
                                    

"Nah ambik ni"

" apa ni ? "

Haerin mengambil bungkusan daripada tangan Taehyung lalu dibuka , baju malam untuk Haerin tapi ..

"Siapa pulak nak pakai baju seksi macam ni ? " soal Haerin , sudahlah baju itu jenis see through .

"Siapa pulak nak pakai baju seksi macam ni ? " soal Haerin , sudahlah baju itu jenis see through

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Saya nak awak pakai malam ni "

Mulut Haerin melopong luas .

" Hehehehe , pakai tau . Baru saya bernafsu sikit " bisik Taehyung di telinga Haerin .

WOW suaminya berubah 100% .

"Kekap, macam mana kos beranak nanti?"

" ALAAA BUKAN MAHAL PUN ! MURAH JE KAN ! MAHAL PUN SAYA SANGGUP BAYAR ! DEMI ISTERI TERCINTA ! " balasnya .

+++

"Dah sedia? Sebab saya dah lama sedia nih" soal Taehyung sambil pandang isterinya dengan pandangan yang penuh bernafsu .

Haerin pula yang terketar-ketar , betulkah suaminya ini mahu membuat anak ? bagaimana dengan kos?

" Awak tu dah ready ke belum ? macam mana kos nanti ? "

"Kita tanya dia , dia tanya kita balik . takut la tu nak kena ngap ngeeee meowww aummm " balasnya lalu membuka pakaiannya satu per satu .

Buntu si Haerin mahu menjawab. Benar dia takut nak kena ngap atau diterkam sebab Taehyung nampak creepy semacam malam ni . lol--

Taehyung menjalankan tanggungjawabnya sebagai suami . Taehyung dan Haerin tenggelam dalam dunia pembikinan anak . Anda bila lagi ?

+++

Bilik Taehyung dan Haerin diterangi dengan cahaya matahari yang terit dari luar . Haerin meregangkan badannya yang letih akibat semalam lalu tangannya meraba-raba mencari Taehyung .

" eh awak kat mana ? " soalan cliche yang memang tak nak dibaca mahupun didengari oleh orang .

Haerin memandang jam di dinding yang sudah menunjukkan pukul 2 petang . Pergi kerja mungkin ?

Dengan tenaga yang masih berbaki , Haerin mengatur langkah perlahan-lahan bersama selimut yang menutupi seluruh badannya keluar dari bilik .

Taehyung yang berjalan menuju ke bilik sambil menatang dulang berisi makanan serta minuman cepat-cepat pergi ke Haerin .

"Haish kenapa keluar bilik ni sayang ? awak dah la sakit dekat bahagian kemaluan "

Haerin diam . Ya tak ya jugak , bodoh jugak kau ni Haerin.

"Berdiri situ kejap. Jangan pergi mana-mana. Saya nak letak dulang ni dekat dalam bilik "

Lepas dua saat , dia muncul kembali lantas mencempung tubuh Haerin masuk ke dalam bilik .

" Untuk beberapa hari , abang akan bawakan makanan , kejap lagi nak pergi farmasi ni , nak beli ubat untuk awak "

" aik saya bukannya sakit nak kena makan ubat bagai "

" eh kemaluan awak tak sakit ke ? "

Bodoh kali kedua.

" Oh sakit-ii tapi tak perlulah sampai beli ubat , nnti dia okay sendirilah "

" sukahati saya lah , saya suami awak bwekk "

" tak payah lah ish "

" syurga di bawah telapak kaki siapa ni ? "

" ibu k ibu "

" Itu kalau belum berkahwin. Dah berkahwin, syurga dekat tapak kaki saya. So dengar cakap saya , I'm yo khasburn "

"Baiklah"

-tbc-

[C] Suami Over Kedekut | Kim TaehyungWhere stories live. Discover now