" Kalau aku kaya , hari hadi hari raya bil bil jiran keluarga , aku belanja semua kalau aku kaya aku beli burung sajat kalau aku kaya woouuuu ! aik-- "
air tiba ii hilang . hm air ada kaki ke yang boleh hilangkan diri ni ?
Jimin keluar dari tandas dan mencari kelibat Taehyung tapi bau kentut pun takda , yang ada hanyalah sehelai kertas kecil berwarna pink .
" Aku keluar tau Jimin dan tak tahu balik bila sebab misi mencari isteri bermula ouh ya , aku nak inform awal-awal yang rumah aku takde air sebab tak bayar bil "
Jimin gigit kertas tu macam raksasa yang kelaparan lalu telan . Geram dengan Kim Taehyung
" Setan betul , KENAPA TAK BAYAR BIL AIR PANTAT ! AKU NAK BASUH BERAK NI SIYALLLLLLL " dan menangislah Jimin di belakang langsir dengan tangan yang masih berbau ketul coklatnya .
+++
" Ke manakah daku harus mencarimu wahai isteri tercinta , kekanda tidak sabar mahu berjumpa adinda tercinta " sambil memandu kereta tanpa hala tuju .
Manakala situasi Jimin ...
" HIKSS ASSALAMUALAIKUM !! MUNAHHH OUH MUNAHH ! EH BINI AKU NAMA MINA !!! PARK MINAA OHHH MINA ! " jerit Jimin sambil menitiskan air mata palsu di hadapan pintu rumah sendiri .
KLEKKK
pintu terbuka dan seraya kaki Mina dipeluk dan dicium .
" MINAA !! "
" ape ? " soal Mina dengan muka bengisnya .
" TAEHYUNG !! DIA MENINGGAL ! " esakan Taehyung semakin kuat .
" INNALILLAH , serious aa ? bila dia mampus ? " terduduk si Mina isteri Park Jimin .
" Tadi , beberapa saat yang lepas , dia meninggalkan Jimin untuk mencari isteri tercintanya " seraya kepala Jimin dilibas dengan selipar jiran sebelah .
" haa tidurlaa dekat luar " pintu dihempas kuat , mujur tak tersepit tangan gebu Jimin .
TOK TOK TOKK
Jimin mengetuk meminta pintu dibuka , kalau ya pun bagilah dia basuh berak sekejap ;-;
tangan berbau macam najis khinzir dah ni ;-;
+++
FIRST location yang Taehyung cari Haerin ialah toilet Rnr , mana tahu si Haerin sesat lepastu ambil keputusan untuk menginap di hotel toilet Rnr tapi memang sah lah takda kan .
Taehyung tak berputus asa dan mencari lagi di Giant , Mydin , Time Square , Rnr Sungai Bakap , Logi Taik , SADA tapi hampa .
Semuanya takda Haerin ;-;
termasuklah tempat kesukaan Haerin iaitu tepi longkang .
" HAERINNN ! PULANGLAH ! KEKANDA RINDUKAN ADINDA !! LELAH HATI INII LELAH HIDUP DENGANMU WALAU KU TERLANJUR SAYANG PADA DIRIMU jap apa aku merepek ni "
-tbc-
YOU ARE READING
[C] Suami Over Kedekut | Kim Taehyung
Humor❝ Saya bukan kedekut cuma saya suka berjimat cermat lagipun membazir kan amalan syaitan ? ❞ Start : 220418 End : 110420 Status : COMPLETED ©Taehidungoreng- > SUAMI OVER KEDEKUT S1 & S2 > cover by beruangkoala > hanyalah rekaan semata-mata dan dilara...