Gizemin ağzından :
O an herşeyden kopmuştum. O 20 saniye bir kaç saat gibiydi hem şaşırmış hem de korkmuştum çünkü Ece yi çok seviyordum ve bana böyle bir mesaj yollamayacağından emindim .
Ece çok düşünceli bir insandı böyle kötü espriler de yapmazdı artık bu espri değildi Ece ye bir şey olmuştu.*O an Gizem bi 20 saniye kendine gelemedi.Kendine geldiğinde de aslında kendine gelememişti*
Gizemin ağzından :
Bi 20 saniye sonra kendime geldim ve Nilaya hem şaşırmış hemde mutluluk dolu sesle , Ece ölmedi Ece ye bir şey olmamış amaa gelen mesaj dedirtmeden ağzından yel alsın ne ölmesi tabikide yaşıyor dedi ve ardından ne yazıyor o mesajda aşk mesajı mı dondun kaldın.Nilay çok esprili bir insandı biraz da saftı her an her yerde istediğini söyler ve herşeye inanırdı.
Hemen ardından yüzünü buruşturarak , üfff ne mesajmış ayrıca sen niye birden Ece ye bir şey olmamış diye bağırdın ne vahiy mi geldi ?? Dedi bende o an mesajdan bahsetmesem daha iyi olur diye düşündüm çünkü mesajların doğruluk payı da yoktu ayrıca Nilaya anlatsam da inanmayıp benle alay ederdi ..
Yok ya banka dan mesaj geldi dedim .Üfff kahretsin !! Bahaneye bak ...
Nilay da "hmmm bankalar susmuyorlar üstüne vahiy de yolluyorlar" dedi , eğlenir bir şekilde .
Nilay haklıydı hemde çok haklıydı bu bahaneye böyle bir cevap verilir di tabi...
Bunun üzerine bende bende sinirli bir şekilde tam Nilaya kızıp , bahanemi savunmak için ağzımı açarken , Nilay benden özür dileyip , Ecenin kaybolduğu için böyle bir cevap verdiğini söyledi ...Ohhh be bu saçma bahaneyi savunacaktım birde daha neler !!
Bende çok kısık bir sesle kafanın karışık olmadıği zamanları da gördük dedim ama duymadı bu arada Nilayı çooook seviyorum yani dediklerime bakmayın sadece bu hareketi pek hoşuma gitmiyor.
Ardından Nilay hadi gidelim ilan verelim güzel arkadaşımızın yüzünü herkes görsün dedi. Ve hala her şeyi şakaya vuruyordu . Ahh be sen hiç büyümüyeceksin ki büyüme sen böyle güzelsin dedim ve o da bana her ne kadar göz kırpmayı başaramasada göz kırptı .
Biirlikte ilan vermeye gidiyorduk yine mesaj geldi ve mesajda;***mesajımı okudun demek ve hala Vicdanın rahat bir şekilde ilan vermeye gidiyorsun. Bana kalırsa o ilanlar boşuna kağıt masrafı sen kendini düşün bide Nilaya çok yalan söylüyorsun yaa bu dünyada yerin güzel olmayacağı kesin de bari diğer dünyada yerin güzel olsun...*****
Yazıyordu , yutkundum o an korku ve üzüntüm tüm bedenime yayıldı ne yapacağımı bilemedim.
Ahhh Hayır olamaz ...
Döndüm Nilaya benim işim var sen ilan vermeye git ben gelemicem dedim Nilay üfff hilebazlık yapma dedi üstune ben daha çok sinirlendim Nilay gelmicem dedim sen git Nilay bana ne oldu nereye gidiyorsun diye sorarken ben dinlemeden direk ordan gittim.
Nilay ın ağzından :
O mesajlar dan sonra gizeme bir şey oldu ne olduğunu anlamadım.
Kafasının karışık olmasına bağladım olayları.
Kafası karışık olduğu için mi böyle davranıyordu? ?Gizemin ağzından :
Nilay in yanından ayrıldıktan sonra sahile gittim .
Ne olduğunu , o mesajların kimden geldiğini ve niye geldiğini düşündüm Ece beni severdi.
Gerçi sevmeze arkadaş olmazdık bunca sene niye neden diye düşünürken .Biri omzuma dokundu aşırı korktum o an ve döndüm baktım Sarp . Ohhh senmisin diye sordum şaşkın , şaşkın .Sarp ta , tabi bendim niye bu kadar korktun, suratın öcü görmüş gibi merak etme kaçırmam seni dedi benle eğlenerek .
Sarp , çok sohbet etmezdi benimle , gerçi kimseyle sohbet etmezdi diye düşündüm sonra Gizem sohbet etmek kadar normal bir şey yok lütfen saçmalama dedim ve hep bu uyarıları yapan başka bir Gizem daha vardı sanki beynimin içinde . Aynen iyice saçmaladım .
Sarp , "burda olduğunu görünce nasılsın, ne oldu , Ece yi buldunuz mu" diye merak ettim , gidiyim bir sorayım dedim de sen pek memnun olmadın herhalde dedi sanki düşünürcesine.
Bende "İyi ettin yok daha bulmadık ayrıca memnun olmamak mı ?? Estağfurullah " dedim sanki espri yapmışda bende karşılık vermişim gibi ama Sarp espri yapmamıştı aksine baya ciddiydi .Gülerek Hmm Cemde sabahtan beri ortada yok bunlar el ele verip kaçmış olmasınlar dedi .
Bende yook bee daha neler dedim gülerek ...Ohh sonunda tatlıya bağlandı rahatladım.
Benim şu an işim var sonra konuşuruz , hava soguk eve git donucaksınnn dedi ve yanımdan ayrıldı .
Sarp düşünceli bir insanmışta bizim haberimiz yokmuş ...
**Gitmesini hiç istemiyordum nedeni belirsiz bana çok iyi gelmişti sanki biraz daha kalsa her şey daha iyi olucaktı***
Akşam saat 10:00'a kadar orda kaldım düşündüm, düşündüm aklıma hiç birşey gelmedi sonra eve gitmeye karar verdim. Eve gidicekken ne taksi ne dolmuş hiçbir şey yoktu bende yürüyerek gitmeye karar verdim kısa bir yol vardı o yoldan gidiyordum tam da bir caddeye girdim elektrikler kesildi.
Eceye benzeyen bir kız çocuğu önüme not bırakıp kaçtı . Seslendim kimsin ?? Kiiiiiiimmmsinnn?? Diye ama cevap yok o an o kadar çok korktum ki etraf zifiri karanlık hemen Telefonumu çıkarıp notu okudum notda;****Aaa yine mi elektrikler kesildi ben bu filmi bir kez daha seyretmiştim ama sen benim aldığım dersi almıcaksın bu filmden ...***
****Gizem ne yapacaktı??***
*YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ***
Yazardan tavsiye:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRS...
ActionAşk mıydı ? ? Hırs mıydı ? "Ve sen hiç olmamış gibi unutulacaksın... " "Bana , beni sevdiğini söyleme ama benden başka hiç kimseyi sevme , sana seni seviyorum demeyeyim ama senden başka hiç kimseyi sevmeyeyim " dedim ardından oda "beni unutma" dedi...