منِ سال ديگه، چطورى؟

167 33 4
                                    

سلام. خوبين؟ چه خبر؟ لحظات آخر سالو چطور مى گذرونيد؟
فردا سال جديد شروع ميشه. ( نه بابا!)
همين الان تا قبل از سال تحويل، يه خودكار و يه كاغذ خط دار برداريد و به خودتون يه نامه بنويسيد. به خود ٢٩ اسفند ١٣٩٧ اتون.
بنويسيد براش چه آرزو هايى داريد، بنويسيد ازش انتظار داريد توى اين ٣٦٥ روز چه كار هايى رو انجام داده باشه.
اگه الان كه اخر ساله ناراحتيد، دلتون گرفته، حس پوچى ميكنيد، يا اگه برعكس خيلى خوشحاليد، پر از لذت و اميد براى سال جديد هستيد، براش بنويسيد. به هرحال هيچ كس قد خودتون شما رو نميفهمه. ميفهمه؟
سال جديد يه فرصته، فرصت براى تغيير، براى رشد، براى ياد گرفتن. حواستون باشه از دست ندينش. براى سالتون هدف مشخص كنيد و هر ماه و هر هفته و هر روز يه قدم به سمت اون قدم بر داريد. سعى كنيد سال ديگه دم سال تحويل شاد تر از امسال باشيد. كارى كنيد كه شماى ٢٩ اسفند ١٣٩٧ به شماى الان به خاطر زحمت هايى كه توى اين يك سال كشيده افتخار كنه.
با همه درست رفتار كنيد، بيشتر به چيزهاى اطرافتون فكر كنيد، به خودتون، ذهنتون، بدنتون، زندگيتون، اطرافيانتون اهميت بديد. به چيز هاى قشنگ عشق بورزيد. سعى كنيد دل هاى كمترى رو بشكونيد و آدم هاى كمترى رو قضاوت كنيد. وقت بيشترى رو صرف كار هايى كنيد كه بيشتر دوست داريد و شادتون ميكنه. اميد و اراده داشته باشيد. اجازه بديد وجودتون با بهار امسال از نو جوانه بزنه. شاد باشيد.
نوروز پيشاپيش مبارك 🌼
-🌿🌻

PsithurismDonde viven las historias. Descúbrelo ahora