[2]...<18+++>

39.5K 569 40
                                    


Baek...yeol..ႏွင္​့အတူအိမ္​​ေပၚထပ္​႐ွိသူ႔အခန္​းသို႔တက္​ခဲ့​လိုက္​သည္​....

""Arrjushi. ကြၽန္​​ေတာ္​...​ေရခ်ိဳးခ်င္​လို႔...အဲ့တာ..😁😁""

"" oki...ဟိုမွာ​ေရခ်ိဳးခန္​းက..""

Baek..အခန္​းထဲတြင္​႐ွိ​ေသာ..​ေရခ်ိဳးခန္​းဘက္​သို႔​ေမးဆက္​ျပလိုက္​သည္​....

""Nae..Gomawow Arrjushi..""

ဟု​ေျပာကာ.Yeol.​ေရခ်ိဴးခန္​းထဲ၀င္​သြားသည္​.

Baek..သူ႔ရင္​ဘက္​​ေလးအားလက္​ျဖင္​့ဖိကာ..

"" ဟူး.း.း...ငါဒီက​ေလးနဲ႔တစ္​ညလံုးဘယ္​လိုစခန္​းသြားရပါ့မလဲ​ေနာ္​...ဟူး...​""

Baek...အ​ေပၚထက္​ထားသည္​့ကုဒ္​ကိုခြၽတ္​ကာ..အက်ႌကိုလဲၾကယ္​သီး၃လံုး​ေလာက္​ျဖဳတ္​​ခါးပတ္​ကိုပါခြၽတ္​ထားကာ...
ကုတင္​​ေဘး႐ွိဆိုဖာ​ေပၚတြင္​ခပ္​​ေလ်ာ့​ေလ်ာ့ထိုင္​ကာ..မွိန္​း​ေနလိုက္​သည္​.....

15 min. ​ေလာက္​ၾကာ​ေတာ့ Yeol. ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲမွထြက္​လာကာ....

""Arrjushi...ကြၽန္​..ကြၽန္​​ေတာ္​..ဘာ၀တ္​ရမလဲ..မသိလို႔..ဟီး...😁😁😁""

Baek လဲ Yeol ကိုလွမ္​းၾကည္​့မိ​ေတာ့....

တိန္​.....သပတ္​​ေလးကိုသာ..ခါး​ေအာက္​ပိုင္​းလံုယုံပတ္​ထားၿပီး.

အ​ေပၚပိုင္​းက​ေတာ့ဗလာက်င္​းႏွင္​့သာ...
Yeol.ရဲ႕.abs...​​ေတြကလဲခပ္​​ေရး​ေရး​ေပၚ​ေန​ေသးသည္​ ....

Baek.ရင္​​ထဲမွာ​ေတာ့ဗရန္​းဗတာ​ေတြျဖစ္​ကုန္​​ေရာ...Baek..လဲမ်က္​စိအရသာခံကာၾကည္​့​ေကာင္​း​ေကာင္​းနဲ႔ၾကည္​့​ေနရင္​း...

""Arrjushi ကြၽန္​​ေတာ္​ .​ေလဖ်က္​​ေတာ့မယ္​ဗ်....၀တ္​စရာတစ္​ခုခု​ေပးပါ....jalba...""

""Arr ခန...""

Baek ဘီ႐ိုထဲက ခပ္​ဖြဖြတီ႐ွပ္​တစ္​ထည္​ႏွင္​့...ခပ္​ပြပြ​ေဘာင္​းဘီတိုတစ္​ထည္​အားထုပ္​​ေပးလိုက္​သည္​...

Yeol ေရခ်ိဳးခန္​းထဲ၀င္​ကာ၀တ္​ၿပီးျပန္​ထြက္​လာ​ေတာ့...

SEX MAN (Complete)Where stories live. Discover now