RisTao

12.4K 223 11
                                    

..........

" Ge "

"Omm. "

" O ​ေလးနဲ႔​ေနရတာ....ဘယ္​လိုခံစားရလည္​းဟင္​"

Tao ႏွင္​့ Yifan တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​မဂၤလာဦးညကို ​ေလးနပ္​စြာျဖတ္​သန္​းၿပီး၍ ​ေခတၱခဏ နား​ေနခ်ိန္​တြင္​ Tao ဘက္​မွဆိုလိုက္​​ေလသည္​့...​ေမးခြန္​း စကားတစ္​ခြန္​း....

ပက္​လက္​အ​ေနအထားျဖင္​့ တစ္​ကိုယ္​လံုးအ၀တ္​ဗလာက်င္​းကာ မိ​ေမြးဖ​ေမြးအတိုင္​းက​ေလးျဖင္​့ တစ္​ကိုယ္​လံုး​ေခြၽးမ်ားရႊဲနစ္​​ေနသူကာ Tao သည္​သာ.....

Yifan က​ေတာ့လိုအင္​ဆႏၵတစ္​ဒဂၤျပည္​့စံုသြားသည္​့အတြက္​ Tao ​ေဘးတြင္​၀င္​လဲကာ...အ​ေမာ​ေျဖ​ေန​ေခ်သည္​.....

"အရမ္​းမိုက္​တယ္​....O ​ေလးအတြင္​းသား​ေတြ​ေၾကာင္​့ကိုယ္​႐ူးသြား​ၿပီလား​ေတာင္​ထင္​ရတယ္​....တစ္​ခါလုပ္​ၿပီးထပ္​ခါထပ္​ခါလုပ္​ခ်င္​​ေနတယ္​...O ​ေလးနဲ႔​ေနခ်ိန္​ဆို ကိုယ္​့ရဲ​့​ေသြး​ေၾကာ​ေတြ​ေျပာင္​းျပန္​စီးဆင္​း​ေနသလိုပဲ...ခံစားခ်က္​က မိုး​ေပၚ​ေရာက္​သြားလိုက္​....​​ေခ်ာက္​နက္​နက္​ထဲကိုျပန္​ထိုးက်လိုက္​နဲ႔....​ေသာက္​ရမ္​းမိုက္​တယ္​"

"ChanYeol နဲ႔​ေရာ္​လုပ္​ဖူးတယ္​မဟုတ္​လား"

" အာ မလုပ္​ဖူးပါဘူးကြာ...သူနဲ႔က္​ုိယ္​နဲ႔က တြဲတယ္​ဆိုယုံပဲ က်န္​တာဇယား႐ွင္​းတယ္​ ကိုယ္​့ရဲ႕ပထမဆံုးက O ​ေလးနဲ႔ၾကမွပါကြာ"

"ကြၽန္​​ေတာ္​ရဲ႕ ပထမဆံုးကလည္​း Ge နဲ႔ၾကမွပါ​ေနာ္​..."

"ဒါဆို​ျပန္​စၾကမလား"

"အာ Ge ​ေနာ္​ Ge ကအရမ္​းႀကမ္​းတာပဲ ကြဲကုန္​ၿပီ​ေတာင္​ထင္​ရတယ္​..."

"မႀကိဳက္​ဘူး​ေပါ့​ေလ"

"ဟင္​့အင္​း အရမ္​းႀကိဳက္​တယ္​....အခုပဲစလိုက္​​ေတာ့​ေလ"

"ဟာကြာ...က​ေလးဆိုး​ေလး...ကိုယ္​မၾကမ္​းႏိုင္​​ေတာ့ရင္​ဘယ္​လိုလုပ္​မွာလည္​း"

"အဲ့အခါၾကရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​အ​ေပၚက​ေနတက္​​ေဆာင္​့မွာ​ေပါ့ 😁"

(ခိုခိုကြန္​ဖူးတို႔မ်ားယြတာမႏိုင္​ပု​ေရာ္​😂😂😂)

"ဟား...ဟား...ဟား..."

SEX MAN (Complete)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang