[7].<22++++>

29K 420 56
                                    

(ဒီအပိုဒ္​​ေလးမွာ ႐ိုင္​းမည္​့ ++ မ်ားသာပါသည္​့အတြက္​ မဖတ္​ရဲသူမ်ားမဖတ္​က်ပါႏွင္​့)

Baek ​ေအာက္​သို႔ Yeol ​ေရာက္​သြားခ်ိန္​ႏွင္​့တစ္​ၿပိဳင္​နက္​ .....Yeol ကိုယ္​​ေပၚမွအ၀တ္​အစားမ်ားကုတင္​​ေဘးသို႔လႊင္​့စင္​သြား​ေတာ့၏.
Baek လဲ အ၀တ္​အစားမ်ားအားအကုန္​ခြၽတ္​ကာကုတင္​​ေဘးသို႔လႊင္​့ျပစ္​လိုက္​သည္​....

Yeol ​ေရာ Baek ပါခႏၶာကိုယ္​တြင္​အ၀တ္​အထည္​ႏွင္​့တူတာဘာမွမ႐ွိက် မိ​ေမြးဖ​ေမြးအတိုင္​း​ေလး​ေတြျဖင္​့သာ....

""Chanyeol hyung baby ​ေလး..Aigoo ထားမသြားပါနဲ႔ Hyung ကို...ဟင္​့....ဟင္​့..sob..''

ဟင္​ Hyung ငို​ေနတယ္​.....

Baek ကုတင္​​ေျခရင္​းတြင္​​ေျခပစ္​လပ္​ပစ္​ထိုင္​ကာသာ႐ိႈုက္​ႀကီးတငင္​ငို​ေႂကြး​ေနသည္​မို႔. .
Yeol ကုတင္​​ေပၚမွဆင္​းလာၿပီး...
တစ္​သိမ္​့သိမ္​့တုန္​​ေအာင္​႐ိႈက္​ငို​ေန​ေသာ Baek ၏ရင္​ခြင္​​က်ယ္​ထဲသို႔တိုး၀င္​လိုက္​ကာ....

""Hyung ကြၽန္​​ေတာ္​ကအခု Hyung ​ေဘးနားမွာ​ေလဗ်ာ....ကြၽန္​​ေတာ္​က Hyung ကိုထားသြားစရာလား...Hyung မ႐ွိပဲကြၽန္​​ေတာ္​ဘယ္​လို​ေနလို႔ရမွာတဲ့လဲ....ဟင္​..Hyung. ​ေျဖပါဥိ္​း...""

Baek မ်က္​လံုး​ေမွး​ေမွး​ေလးမ်ားကရီ​ေ၀စြာျဖင္​့ .....yeol အားၾကည္​့ကာ.....

""Jinja Baby လားဟင္​....''

""Nae ကြၽန္​​ေတာ္​​ေပါ့....""

Yeol မ်က္​ႏွာအား Baek လက္​ႏွစ္​ဖက္​ျဖင္​့ဖ်စ္​ညစ္​လိုက္​ၿပီး စူထြက္​လာသည္​့ႏႈတ္​ခမ္​းအားအနမ္​းမိုးမ်ားရြာသြန္​းလိုက္​​ေတာ့သည္​....

အနမ္​းမ်ားကလည္​းတစ္​စတစ္​စနက္​႐ိုင္​းလာကာ......

ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးလဲအသက္႐ႈသံမ်ားျမန္​ဆန္​လာသည္​.....

""ဟြင္​း...အင္​း....ဟင္​း.....""

""Ommmmm.....Unmmmm....""

""အ့.....Hyung...အင္​း.......""

""Baby yahh Ummm...Ummmm ""

Baek ႏႈတ္​ခမ္​းဖ်ား​ေလးမွနမ္​း​ေနသည္​ကိုရပ္​ဆိုင္​းကာ....Yeol တစ္​ကိုယ္​လံုးသို႔ အနမ္​းၾကမ္​းမ်ားျဖင္​့ အမွတ္​အသား​ေလး​ေတြလိုက္​​ေပး​ေန​ေတာ့သည္​...

SEX MAN (Complete)Where stories live. Discover now