[10]

15.8K 309 19
                                    

"................

" သား​ေရ Yeollie ​ေလး​ေရ...​ေအာက္​မွာအသီး​အႏွံ​ေလး​ေတြဆင္​းစားလွည္​့ဦး...သား Baekhyun ​ေလး​ေရာပဲ..."

Mrs.Park တစ္​​ေယာက္​သားျဖစ္​သူအားအသီး​ေကြၽးရန္​အခန္​း႐ွိရာအ​ေပၚထပ္​သိုတက္​လာ၍အခန္​း​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေသာ္​.....

"အ့ Hyung အဲ့နား​ေလး အင္​း....အင္​း​ေကာင္​း​တယ္​..Hyung ျမန္​ျမန္​​ေလး​ေဆာင္​့​ေပးပါ..."

"အင္​း...baby ​ေကာင္​းတယ္​ကြာ ​ေႏြးၿပီးတင္​းျပည္​့​ေနတာပဲ အင္​း..."

Mrs Park တစ္​​ေယာက္​အခန္​းတံခါး​ေခါက္​ရနိရြယ္​ထားသည္​့လက္​ပင္​တံု႔ဆိုင္​းသြား​ေခ်သည္​.....

မ်က္​လံုးအျပဴးသားျဖင္​့ႏွားဖက္​အားအ​ေယာင္​​ေယာင္​အမွားမွားျဖစ္​ကာပိတ္​၍အခန္​း​ေ႐ွ႕မွခပ္​ျမန္​ျမန္​ပင္​ျပန္​လွည္​့သြား​ေခ်သည္​....

​ေအာက္​ထပ္​ဧည္​့ခန္​း႐ွိရာဆီသို႔​ေရာက္​​ေတာ့မွဆိုဖာ​ေပၚတြင္​အသာထိုင္​ကာ...

"ဒီက​ေလး​ေတြ...ငါ့​ေနာ္​....နား႐ွက္​စရာ​ေတြပါလား...."

==============

"Ge...."

".___....."

"ဟာ Ge..လို႔ဆို​ေန..."

"​ေဟာဗ်ာ....​ေျပာပါဦးဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနျပန္​ရတာလဲ Oh Sehun shi."

"Ge က Baby ကိုလက္​ထပ္​မွာလားဟင္​..."

Aigoo ​ေ႐ွာင္​လုကို​ေတာ့ဒီက​ေလး 에교 ​ေတြသံုး​ေနျပန္​ၿပီ​ေနာ္​....

Lu မနက္​စာအတြက္ထမင္​းစားအခန္​းတြင္​ျပင္​ဆင္​​ေနခ်ိန္​ hun တစ္​​ေယာက္​စားပြဲတြင္​ထိုင္​ကာရစ္​​ေနျခင္​းသာ. ..

"ဟာ Ge. Baby ​ေမးတာ​ေျဖဦး​ေလ ဘာလဲ Ge က Baby ကိုလက္​မထပ္​ဘူး​ေပါ့ ဟုတ္​လား လက္​မထပ္​ပဲနဲ႔ "

"႐ွဴး baby "

Lu "hun ႏႈတ္​ခမ္​းပါး​ေလးကိုလက္​ညိဳး​ေလးကန္​႔လန္​႔ဖ်က္​ပိတ္​လိုက္​ကာ စကားလံုးမ်ားအားရပ္​တန္​႔​ေစလိုက္​ၿပီး....

" Ge..baby ကိုအရမ္​းခ်စ္​တာသိတယ္​မလား.."

Hun ​ေခါင္​း​ေလးအသာညိမ္​့ျပသည္​...

SEX MAN (Complete)Where stories live. Discover now