ေတာက္...'''
"" မင္းကို..ငါမ်က္ႏွာသာေပးလို႔မရပါလား Park Chan Yeol ""
Yeol ကေတာ့အခန္းေထာင့္ေလးတြင္သာ က်ံဳက်ံဳးေလးဒူးေလးပိုက္ကာထိုင္ရင္း တစ္႐ႈံ႕႐ႈံ့႕သာငိုေနမိသည္ ....Hyung သူ႔ကိုအဲ့ေလာက္ထိစိတ္ဆိုးသြားလိုက္မည္ဟုသူနကယ္ထင္မထားခဲ့ပါ...လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္လက က်ေနာ္နဲ႔ဆက္ဆံၿပီးေတာ့ Hyung လဲခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားကို yeol မယုံၾကည္ရဲေတာ့ေပ. .Yeol ထိုစကားကိုယုံကာ Hyung အားခြၽဲႏြဲ႔မိတာအမွန္ေပ သို႔ေပမယ့္ Oh SeHun ဆိုသည့္လူ Ph မဆက္ခင္အခ်ိန္သာ...Yeol ႏွင့္ Baek အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔ခဲ့သည္..အခုေတာ့ .အခုေတာ့.....
Baek ေဒါသအရမ္းထြက္ေနမိတာအမွန္ပင္..
Baek တစ္ခ်ိန္ကအရမ္းခ်စ္ခဲ့ရပါေသာ္သူ..အခုအခ်ိန္ထိလဲ ႏွလံုးသားရဲ႕ေထာင့္တစ္တစ္ေနာရာမွာအျပည့္ယူထားေသးသည့္သူ..Oh SeHun..ဆီက Ph ကိုမွ Yeol ကကိုင္လိုက္ၿပီး.....Baek ရဲ႕ခ်စ္သူပါလို႔ေျဖလိုက္သည္တဲ့ေလ .
Baek ကိုယ္ Sehun ပစ္ၿပီး လန္ဒန္ကိုထြက္သြားတာမွန္ေပမယ့္ Baek ရဲ႕စိတ္ေတြက Sehun ဆီမွာပင္အျမဲ႐ွိေနခဲ့သည္ကို၀န္ခံသည္..Baek ႏွင့္ Yeol ကို Sehun အထင္လြဲသြားမွာကို Baek မလိုလား..ဟင့္အင္းအထင္ကိုအလြဲမခံႏိုင္တာပါ...."" Park Chan Yeol. ဘာလဲ မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ တစ္ညတာအတူတူေနဖူးရံုနဲ႔ မင္းကိုယ္မင္းအထင္သိပ္ႀကီးေနတယ္ေပါ့ေလ ဟုတ္လား..မင္းကိုယ္မင္းငါ့ရဲ႕ခ်စ္သူပါလို႔ခံယူခ်က္႐ွိေနတာလား..ဟမ္...ေျဖေလ..''
Baek ေဒါသထြက္ထြက္ႏွင့္ နရံအား လက္သီးျဖင့္အားကုန္သံုးကာထိုးခ်လိုက္မိသည္..
""ဒုန္း.....""
""ခြပ္..""ဒုန္းဆိုသည့္အသံႏွင့္အတူ ခြပ္ဆိုသည့္အသံပါအတူကပ္ပါလာသည္..Baek ရဲ႕ညာဘက္လက္တစ္ခုလံုးေသြးခ်င္းခ်င္းရဲသြားေတာ့သည္....
Yeol ထိုင္ေနရာမွထကာအေျပးအလႊား Baek အနားသို႔ေရာက္လာကာ...
""Hyung မလုပ္ပါနဲ႔ Hyung စိတ္ဆိုးရင္ က်န္ေနာ္ကိုပဲထိုးပါ...Jelpa Hyung ကို Hyung နာက်င္ေအာင္မလုပ္ပါနဲ႔...က်ေနာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hyung ရယ္ Oh Sehun shi ကိုလဲက်ေနာ္႐ွင္းျပေပးပါမယ္..""
YOU ARE READING
SEX MAN (Complete)
Fanfiction[BaekYeol] Yaoi Sex ဆက္ဆံခ်ိန္တြင္သာ..သူ႔အားသေဘာက်သည္ဟုထင္ခဲ့ၿပီး.. တကယ္တမ္းလက္လႊတ္ရမည္ဟူေသာ...အခ်ိန္တြင္..ထိုေကာင္ေလးအား..လက္မလႊတ္ႏိုင္ခဲ့ပါ.... ဆက္ဆံခ်ိန္တြင္သာ ခ်စ္တယ္ဟုေျပာတက္ေသာ.Hyung.အားနာၾကင္မႈ့ကိုသာယာမႈ့အျဖစ္သို...