Final

14.1K 299 44
                                    

\\\\\

မဂၤလာခန္​းမႀကီးထဲ၌လူကုန္​ထံအသိုင္​းအ၀ိုင္​းလူအမ်ားသည္​႐ုတ္​႐ုတ္​သဲသဲမ်ားျဖစ္​​ေနၾကသလို. .....

တစ္​ခ်ိဴ႕ဆီမွလဲ ကန္​႔ကြက္​သည္​့အသံမ်ား​ေပၚထြန္​းလာခဲ့သလို တစ္​ခ်ိဳ႕ဆီမွလဲ လိုက္​ဖက္​မႉ့႐ွိသည္​...ဟူ​ေသာအသံမ်ား​ေပၚထြန္​းလာခဲ့သည္​.....

လူအမ်ား႐ုတ္​႐ုတ္​သဲသဲျဖစ္​​ေနရသည္​့အ​ေၾကာင္​းမွာတစ္​ျခား​ေတာ့မဟုတ္​​ေပ.....

Baek&Yeol Han&Hun YiFan&Tao တို႔၆​ေယာက္​သားမဂၤလာတစ္​ၿပိဳင္​တည္​း​ေဆာင္​လိုက္​ျခင္​း​ေၾကာင္​့ရယ္​သာ.....

လြန္​ခဲ့တဲ့တစ္​လ​ေလာက္​က Baek & Yeol ကို Hun တို႔ႏွင္​့အျပန္​အလွန္​​ေတာင္​းပန္​က်ရင္​းပိုမိုရင္​းႏွီးသြားၾကတယ္​ဆိုပါ​ေတာ့.....

Baek သည္​လဲ ၀င္​တန္​းအလုပ္​မွထြက္​ကာ ႐ွိသည္​့အရင္​းအႏွီး​ေလး​ေတြအား Lu ကုမၸဏီ တြင္​႐ွယ္​ရာမ်ား၀င္​ထားလိုက္​​​ေလသည္​.....

​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏွင္​့ Yeol လက္​ထပ္​ၾကမယ္​လဲဆို​ေရာ သတင္​းၾကားၾကားခ်င္​း TaoRis ႏွစ္​​ေယာက္​​ေရာက္​ခ်လာပါ​ေလ​ေရာ....အ​ေၾကာင္​းကား သူတို႔လဲ ကြၽန္​​ေတာ္တို႔နဲ႔အတူတူမဂၤလာ​ေဆာင္​မယ္​တဲ့​ေလ...​ေဟာ နာရီပိုင္​း​ေလာကအလဲၾကာ​ေရာ HanHun အတြဲကပါ​ေပါက္​ခ်လာပါ​ေလ​ေရာ...ထိုအတြဲလဲထိုနည္​းတူပဲဆိုပါ​ေတာ့ဗ်ာ.....

ဒီလိုနဲ႔ အခုလို မဂၤလာ​ေမာင္​ႏွံက သံုးတြဲျဖစ္​သြားရျခင္​း​ေပါ့...ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ ​ေကာင္​းပါတယ္​​ေလ တစ္​ဘ၀လံုးအတြက္​အမွတ္​တရ​ေကာင္​း​ေလးတစ္​ခု​ေပါ့........

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေပ်ာ္​ပါတယ္​...မထင္​မွတ္​ထားတဲ့ မဂၤလာပြဲ​ေလးတစ္​ခုကိုပိုင္​ဆိုင္​လိုက္​ရလို႔​ေပါ့....

ကြၽန္​​ေတာ္​ Baby ​ေလးလဲ​ေပ်ာ္​​ေန​ေလရဲ႕ ......

" Baby ​ေပ်ာ္​လား...."

ခန္​းမထဲကိုကြၽန္​​ေတာ္​မဂၤလာခန္​းမထဲ၀င္​ခါနီး စိတ္​လႈပ္​႐ွား​ေနဟန္႐ွိသည္​့ Baby ​ေအးစက္​စက္​လက္​က​ေလးအား ဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​ရင္​း.....​ေမးလိုက္​​ေတာ့......

SEX MAN (Complete)Where stories live. Discover now