"Dıtdıt dıtdıt dıtdıt" vee o lanet olası alarmın sesi odamda ve kulaklarımın içinde yankılanmaya başladı bile. Lise son sınıf olduğum için çok fazla şanslıyım çünkü bu lanet alarmı duyacağım son sene.
Herneyse artık gerçekten yataktan çıkmalıyım Nicholas okulda beni bekler, tabii bu bir rüya olsaydı. Tam 4 senedir ona fazlasıyla aşığım ama o bunun hiç farkına varmadı. Aynı sınıftayız fakat onunla ilk ve son kez 3 sene önce sınıf kapısının önünde durduğum zaman konuşmuştuk tabi ona konuşmak denebilirse bana çarpmıştı ve "Çok pardon Des, seni farketmedim" demişti" seni farketmedim" mi beni nasıl farketmez aklım almıyor oysa gözlerim basbas bağırıyor onu sevdiğimi.
"Des kalk artık o yataktan yoksa gelip zorla kaldıracağım" evimizin ikinci alarmı Rose Fox yani annem. "Kalkıyorummm anne". Annem fazlasıyla katı kurallara sahip olan ama kesinlikle katı kuralları olduğunu kabul etmeyen biridir yani dominant ama kendine çekinik demeyi tercih ediyor.
"Anne okuldan sonra biraz geç gelebilirim beni merak etme yeni açılan kitapçıya gidip birkaç kitap alacağım."
"Tamam Des ama fazla geç kalma buaralar dışarısı pek tekin değil"
"Tamam anne alır almaz geri dönerim görüşürüz."
"Görüşürüz."
Evimiz okula çok fazla yakın hatta bir sokak ötemizde diyebilirim. Dalgın dalgın okulun kapısına doğru yürürken karşıdan gelen bisikletli kişiye hiç dikkat etmedim bile,tekrar bakınca onun Nicholas olduğunu farkettim benim Nicholas'ım. Tanrım rüzgâr nasılda saçlarının kalkık bölümlerini dağıtıyor,güneşin içine saçtığı ışıklarla gözlerinin güzelliği nasılda ortaya çıkıyor galiba kendimi kaybe- "Heyy Destiny" bu duyduğum ses en yakın arkadaşım ve Nicholasın kuzeni Adam'ın sesiydi.
"Hey Adam naber"
"İyidir ,şu Nick'in bindiği bisikleti görüyor musun?"
"Evet görüyorum Adam ne olmuş ona?"
"O bisiklet benim Des istersen Nicholas indikten sonra sana satabilirim " Buna en son nick'im binmişti" deyip odandaki müzeye götürürsün "
"Hahaha çok komik,kapa çeneni Adam eğer biri seni duyarsa sana ne tür eziyetler yapacağımı sen bile tahmin edemezsin"
"Sakin ol Des şurda bizbizeyiz kim duyabilirki"
"Herkes duyabilir Adam neyse ben kimya dersine geç kalıyorum sonra görüşürüz"
"Görüşürüz Des dikkat et kimse duymasın"
"Adam seni lanet olasıca pislik kapa şu çeneni"
"Tamamdır Des"
Adam çok iyidir ama fazlasıyla boşboğazdır okulda onun sayesinde hiçbirşey gizli kalmaz ama ben yinede ona güveniyorum çünkü ona yapabileceklerimi az çok tahmin edebiliyor.
Kimya dersinde dersi dinlemek yerine etrafı izlemekle meşguldüm ve sanırım bayan Jasmine bunu farketmişti Bayan Fox "sizce de arkadaşınızın saçları bugün çok güzel olmamış mı?" dedi sol çaprazımda oturan Alison'u işaret ederek
"Şey ben bilmiyorum hiç dikkatimi çekmedi,şimdi bakınca gerçekten güzel görünüyor"
"Oysa bayan Fox dersin başından beri ben hariç herkesi izlediniz"
"Özür dilerim bayan Jasmine farketmemişim"
"Lütfen bundan sonra derse daha iyi odaklanın bayan Fox"
"Tabi dikkat ederim."
Bunun üzerine herkes gülmeye başlamıştı ama bana mı yoksa bayan Jasmine mi gülüyorlardı bir türlü anlamamıştım. Gün boyu o dersten bu derse koşuşturmuştum ve sonunda bugün okuldaki günümün sonuna gelmiştim.
Önce kitapçıya ordan sonra da eve gidip uyuyacaktım."Yarın görüşürüz Des" Adam herzamanki gibi kapıdan dışarı çıkacağım son anda yetişip arkamdan bağırmıştı,bende hep yaptığım gibi kolumu havaya kaldırıp ona el sallamıştım.
Nihayet kitapçıya gelmiştim Nicholas herzaman olduğu gibi kitaplıkların arasında yeni bir kitap arıyordu ve fazlasıyla dalmıştı, hemen koşup en sevdiğim aşk romanını aldım ve içine bir not bırakarak notun görüneceği birşekilde nicholas'ın okul kitaplarının üzerine bırakıp kitapçının kapısına doğru yöneldim. Ben tam dışarı çıkıyorken nick'in kitabı farkettiğini gördüm, içindeki notu şaşkın bir yüz ifadesiyle okuyor biryandan da etrafına bakıyordu bense çoktan dışarı çıkmıştım bile. Acaba yazdığım notu okuyunca nasıl hissetmişti? Ya sinirlendiyse herneyse artık geri dönüşü yok. Umarım içten içe bana kızmamıştır.
Eve gelince duş alıp,yemek yedikten sonra odama çekildim ve kimsenin okumadığı bloğuma günlüğümü yazmaya başladım;
" Hey merhaba,bugün yine ondan uzak ona sıkıca sarıldım,her saniye onun yüz hatlarını inceledim yine ve yine onun kızlara gülmemesi için dualar ettim. Onun o muhteşem gülüşünü benden başkası farkeder diye çok korkuyorum,ben onu hiçbir yere sığdıramıyorken birinin gelip onu ufacık bir hevese sığdırmasından çok korkuyorum, o benim değil belki ama onu kaybetmekten çok korkuyorum. Bugün o notta ona aslında benim hakkımda kocaman ama küçücük bir ipucu vermiştim notta ona ne yazdığımı mı merak ediyorsun?
Ona "Tüm aşk kitaplarını okudum sanırım ama bence bizim aşkımızı en iyi bu anlatır. Oku ve hiç bilmediğin aşkını keşfet. -Görünmezlik İksiri " dedim ama muhtemelen o ona verdiğim ipucunu asla öğrenemeyecek. Benim kim olduğumu hiç bilmeyecek.
-Görünmezlik İksiri.....
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin?
Teen FictionBir kız düşünün sessiz hergün okulda sevdiği çocuğu izleyerek blogunda yazılar paylaşıyor ama kimse onun yazdığını bilmiyor peki bir gün herkes tarafından okunulmaya başlarsa blogu sevdiği çocukta keşfedip blogun sahibinin arayışına çıkarsa bunu öğr...