11.09.1962
Sevgili Günlük ; Bugün doktor, Anna'nın günden güne iyileştiğini söyledi. Ne kadar mutluyum anlatamam.
18.09.1962
Sevgili Günlük ; Bugün doktor Anna'nın hastalığının gerçekten kötüye gitmeye başladığını söyledi.
18.10.1962
Anna evinde ölü bulundu...
Alex Honey
19.05.2013
_____________
Küçük Tommy ve ailesi yıllar önce yaşamış olan Anna'nın eski evine taşındılar.
Taşındıklarından bir gün sonra Tommy bodrum katında eski bir defter buldu. İçini açtı. Bunun bir günlük olduğunu anladı. Günlüğün yanında bir kağıt vardı. içinde "Sesli oku." yazıyordu. Tommy etrafına baktı ve kafasını çevirdi. Sonra defterin ilk sayfasından okumaya başladı (Sesli.)
Birden her yer değişmişti. Sanki bir anda o güne dönmüştü evin içi. Tommy Anna ve Alex'in konuşmasını duyuyordu ve onları görebiliyordu. Ama Anna ve Alex onu görmüyordu. Defterin hala açık olduğunu farketti. Kapağı kapattı. Her şey geriye dönmüştü. Açtı ve ikinci sayfayı okudu. Yine aynı şey olmuştu. Bu böyle devam etti.
Okuma sırası Anna'nın öldüğü güne gelmişti. Tam "Anna" dediği anda, birden her şey karardı. Defterin kapağını kapatıp kurtulabileceğini sanıyordu ki kapak kapanmadı. Adeta sıkışmıştı.
Sonra oradan hiçbir zaman çıkamadı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Anıları (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerKısa kısa korku/gerilim hikayeleri ^^ ™ Tüm hakları saklıdır.