Prieteni?

107 4 5
                                    

Amira pov

-Scumpo îmi pare așa rău dar am treabă la spital , trebuie sa intru într-o operatie a unui pacient! Chiar îmi pare rău că nu pot sa îmi petrec ziua cu tine !

- E ok mama! Spun trist

Ea își ia paltonul din cui și pleacă spre mașină.

Am decis sa ies în oraș sa beau o cafea.Ma îmbrac cu niste blugi rupți in genunchi, negri, un maiou vișiniu și o jacheta neagra. Îmi prind părul într-un coc dezordonat și îmi iau cheile de la casa și incui ușa .

Îmi scot telefonul mobil și îmi pornesc muzica în căști. Îmi arunc skateboard ul pe jos și mă urc pe el . Pornesc cu viteza pe străzile Amsterdamului. Intru in Starbucks și îmi cumpăr o mocca.

Merg in parc și primesc mesaje de la antrenoarea de ice skating. Patinez de la 3 ani. De la 6 m-am hotărât să fac ceva pe bune din asta. Și uite mă acum la 19 ani abia împliniți cum am ajuns campioana mondiala.

Un tip cu gluga aleargă prin fața băncii mele dar se oprește lângă cuplul ce se sărută pe banca de lângă mine.

- Charelle ? Întreabă băiatul cu gluga dandusi-o jos.

O doamne... E ...

- M...Martin? Întreabă ea vizibil speriata.

- Asta e treabă ta ? De aia ai plecat de acasă? Că sa te săruți cu altul?

- Martin , eu...

- Ai vrut doar faimă și bani așa i ? Întreabă supărat și trist frumosul băiat. Pe obrajii lui palizi se scurgeau lacrimi amare. Ea nu răspunde nimic și își lăsă capul în jos.

Eu am decis sa plec. Îmi iau cafeaua și ocolesc vedeta. E josnic sa faci așa ceva . Mai ales unei vedete.

- Amira? Întrebă o fata din spatele meu.

- Hei fato! De când nu te am văzut.

- Știu soro zici că au trecut un card de ani desi ne am întâlnit aseară.

Ea e Alaka. Blonda deșteaptă , ochi verzi atrăgători , 19 ani , prietena mea cea mai buna. Gimnasta.

- Fato , mi e milă de el! Spune și arată spre Martin. Eu trebuie sa plec! Spune și mă îmbrățișează. Ne vedem fato!

- Martin in caz că nu ai observat, nu te am iubit niciodată. Esti un nimic, doar la pat ești ok! Ești un prost sa crezi că te am iubit! Fraiere! Spune cu un zâmbet drăcesc pe fata.

- Bineînțeles. Spune trist. Charelle îl ia de mana pe băiatul cu care l-a înșelat pe Martin și pleacă. Martin privește puțin în gol și după o ia spre ieșirea parcului.Ie si eu din parc. El își pune gluga și trece strada fara sa se asigure. O mașină vine in viteză spre el, iar eu am alergat și l-am împins. Dar eu neapucand sa mă salvez și pe mine.

Ultimul lucru pe care l-am auzit a fost un claxon lung de masina.

...

Martin pov🙏

Îmi pun gluga in cap. Nu mai am niciun chef de nimic . Fata mea era uda de la plâns. Și capul mă durea i grozitor. Aveam niste nervi de zici că mi a omorât cineva familia.

Îmi pun căștile și traversez strada. Cineva mă împinge și eu ajung sa cad pe trotuar. Mă întorc speriat și rămân încremenit când văd fata din parc întinsă pe jos într-o baltă de sânge.Ea era incostienta. O doamne ! E doar vina mea.

Sun la ambulanță și în următoarele minute ajung la spital.

Aștept pe holurile spitalelor de 2 ore și încă nu știu nimic. Nu mai sing nici tristețe , nici supărare, nici furie, mă simt gol.

Singuri Împreună (Martin Garrix Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum