Amira pov
-Deci o sa ii spui? Mă întreabă Alaka.
- Presupun , e dificil! Daca nu ii spun îl îndepărtez. Asta s-a intamplat , adică a trecut o săptămână jumate de când mi-a spus că are sentimente pentru mine și de atunci nu am mai vorbit! Daca ii spun el e vedeta și eu sunt eu . Nu o să meargă! Spun bosumflata și imi îndes capul în perna, oftând.
- Gata gata stresato! Nu ai de unde sa știi până nu încerci nu? Spune mangaindu-ma pe spate.
- Și tu ce ai face in locul meu?
- Pai m-aș duce mâine la el acasă și i-aș bate la ușă și l-aș îmbrățișa și săruta! Spune uitându se spre tavan parca visând.
- El nu e Louis!
- Știu! Spune râzând și inghiontindu-ma. Își deschide telefonul si se uită în el.
- Ce faci?
- Paiii, vorbesc cu Louis !Martin crede că a stricat toată prietenia voastră din cauză că ți-a spus sentimentele lui fata de tine, facandu-te confuză. Crede că te a făcut și mai confuza și acum ești tristă . Cam are dreptate în legătură cu asta și acum sta în camera lui și se uită în gol oftând și plângând. Și se spune că e bărbat ! Spune dandu-si ochii peste cap.
- Mi se pare drăguț că e așa sentimental!
- In fond vă potriviți! Amândoi sentimentali , amândoi cu ochi albaștri , niste plângăcioși!
- Ești rea ! Spun "supărată"
- Dar e adevărat!
Îmi pun fata de supărată și mă uit la ea cu ochii mici , într-un final ajungând să râdem amândouă.
- Deci tu spui sa ma duc și să îi spun sentimentele mele?
- Ar fi drăguț... Altceva nu prea vad ce s-ar putea face! Tu îl iubești , el te iubeste.
- Am sa las destinul să mă conducă ! Spun și mă trântesc in pat. Dormi la mine?
- Mama spune că e ok!
Adormim amândouă una peste alta spunând micile amintiri de cand eram mici și nu ne cunoșteam.
...
- Ești pregătită să lasi destinul să te conducă pe drum?
- Presupun!
- Așa te vreau ! Deschid portiera și deschid ușile blocului lui Mart. Intru in lift și îmi deschid telefonul.
Ușile se deschid și eu ies sfioasă pe holurile blocului.
- Te-ai pierdut?
- Louis ! Frate nu mă mai speria! Am crezut că ești vreun pedofil sau ceva!
- Apartamentul lui Martin e ultimul pe colt! Spune râzând . Ce ai pățit , pari supărată!
- Am că nu îl am aia am! Alaka e jos ! E cu Fordul negru! Întâlnire plăcută!
- Mersi ! Uite ia cheile! Fă-i o surpriză frumoasa!
- Ești cel mai tare !
Mă îndrept spre apartament și deschid ușa. Apa din bucătărie se auzea . Intru și urmez sunetul ajungând într-o încăpere mare. E haios! Era în pijamale și părul îi era ciufulit . Mă îndrept în liniște spre el și îmi încolăcesc brațele în jurul lui. El tresare și se încordează.
- Linisteste-te , sunt eu!
- Amira! Uite știu că te-am făcut confuză și tu chiar nu mai aveai nevoie și de asta pe cap acum și îmi pare rău! Vreau dor să uiți ce am spus! Nu vreau să îți stau pe cap! Spune prinzându-ma de mana.
E interesant cum am ajuns sa îl iubesc așa mult încât la fiecare atingere să îmi trezească mici fiori pe sira spinării și să îmi suscite fluturașii din mine.
- Calmează-te, Mart! Voiam să îți mulțumesc că m-ai scos din starea aia nasoala și că m-ai readus la vechea eu! Mi-ai trezit un sentiment nou și jur că nu știu cum să îl controlez și îmi e frică să îl scap de sub control! Dar îl ador, îmi trezește la fiecare atingere de a ta fiori și fluturași. In fiecare moment când mă gândesc la tine reaud acele două cuvintele care mi-au schimbat radical gandirea și care m-au dat peste cap, le aud ca și un ecou . Vreau sa știi că ești o persoană minunată și că îți mulțumesc că exiști! Cred că te iubesc ! Spun privindu-l în ochii lui albaștri și pot sa jur că sclipesc.
- Deci îmi dai o șansă ?întreabă răgușit zâmbind timid .
- Da!
El își presează buzele peste ale mele prinzându-ma de talie.
- Uuuuuuuuuu! Așa va vreau! Bine ami!
- Asta e Martin al meu! E incredibil cat de repede creste.
Mă despart din sărut și mă uit ei.
- Voi nu aveați întâlnire?
- Ba da dar nu voiam să ratăm cel mai minunat moment din viața voastră! Iar acum o să plecam! spune Alaka și îl ia pe Louis de mana fugind spre ieșire.
- Aveți protecție în sertarul meu! Strigă Louis și după aud ușa trântită .
- Ce pervers! Spune Martin și el imi prinde fata în mâinile lui. Vrei sa fii iubita mea?
- D...da! Spun bâlbâit.
- Te iubesc micuțo! Săruți extraordinar!
- Mersi presupun! Cred că și tu , nu am de unde sa știu a fost primul sarut ,spun zâmbind.
-Adica eu ți-am furat primul sarut... Ai cum sa stai azi cu mine sau ai antrenament?
- Nu am antrenament ! Am mâine ! Vrei să mă însoțești?
- Normal că vreau !Uite , sa nu îți fie frică de iubire! Îți promit nu te voi rani! Nu as face-o nici dacă aș vrea!
De data asta fac eu marele pas și limitez spațiul dintre noi.
- Mi-ai intrat sub piele amira!
- Asta e de bine?
- Nu e de bine pentru tensiunea mea. Dar e de bine pentru suflet.
Îmi îndrept atenția spre mâinile lui care erau pe talia mea.
Îmi pun capul pe pieptul lui și aștept să spargă unul din noi ghiața. Ne leganam dintr-o parte în alta parca bătuți de vânt.
E minunat sa de simți asa...
CITEȘTI
Singuri Împreună (Martin Garrix Fanfiction)
Fanfiction"Te iubesc! Te vreau pe tine și nimic mai mult! Nu îți închipui cate scenarii mi-am făcut în minte! M-am îndrăgostit de tine mai rău decât mi-am imaginat ! Chiar din prima zi , de la accident, mi-ai arătat că îți pasă! Daca nu ți-ar fi păsat m-ai fi...