Fluturași

47 2 0
                                    

-Tu îți bați joc de mine ? De ce îmi faci asta ? De ce îți bați joc de mine? Spun plângând și tragandu-ma de par.

- Ce ? Nu nu nu! Ai înțeles greșit! Te iubesc! Te vreau pe tine și nimic mai mult! Nu îți închipui cate scenarii mi-am făcut în minte! M-am îndrăgostit de tine mai rău decât mi-am imaginat ! Chiar din prima zi , de la accident, mi-ai arătat că îți pasă! Daca nu ți-ar fi păsat m-ai fi dat dracului! Și îmi e frică , mi-e frică să îți spun te iubesc pentru că știu că nu am sa aud ''și eu"! Sa stau cu tine e , asta înseamnă fericirea mea. Te iubesc! îmi spune el sincer. Mă prinde de mana și fluturașii încep să se zbată in mine.

-Pana când Martin? O să îți treacă!

- Nu e adevărat! Te iubesc până la sfârșit și după aceea!

- Martin eu...

- Nu te rog nu! Nu îmi spune nimic! Știu că nu simți același lucru! Te rog ai grija de tine! Dormi și vorbim mâine! Doar uita ce am zis! Știu că nu se va întâmpla niciodată să simți ceva pentru mine! Noapte bună amira ! Spune și mă sărută pe frunte.

- Noapte buna Mart !

El coboară și aud cum ușa se închide. O incui și mă sprijin de ea.

- Martin șoptesc eu

Mă preling de ușa și alunec jos. Plâng. De ce? Pentru că îmi pasă al dracului de mult de el! Poate ...nu nu... Lui îi pasă , chiar ii pasă. Mă iubește!

Sunt... Sunt confuză.

Îmi iau telefonul și îl deschid . Fac ceea ce nu am mai făcut de mult .

- Alo? Spun cu glasul stins.

- Amira? O doamne ești bine?

- Alaka? Poți să vii te rog pe la mine? Am nevoie de o prietena! Doar daca vr...

- Sunt pe drum!

Îmi închide în nas și după câteva minute bătăi de ușa repetate mă trezesc din gândire.

- Mersi Alaka!

Ea mă îmbrățișează și mergem amândouă in camera mea.

- Martin a trecut pe aici?

- Tocmai a plecat! Alaka! Sunt ... Confuză .

- Vorbește! E vorba despre vreun băiat?

- Da...

- Martin?

- Da...

- Uuuuuuuuuu.

- M-am dat complet peste cap. E așa dulce . Vorbele lui mi-au intrat în minte. De când mi-a spus că ma iubește doar asta mi-a rămas in minte! Parca îl aud in minte că un ecou.

- Oooooo! Micuța mea s-a îndrăgostit!

- Am făcut ce?

- Ești îndrăgostită de el! Aveai nevoie doar de un impuls să îți dai seama. Ia zimi ! Fluturași simți?

- Se zbăteau in mine ! Raaaauuu! Spun si mă las pe spate.

- Știi macar te a scos din starea de depresie!

- Știai?

- Normal! Nu puteam să te ajut pentru că mă respingeai.

- Scuze!

- E ok! Suntem bine?

- Presupun ! Tu cum ești cu Louis?!

- Pai ... Suntem împreună!

- Oooooo!

- Hai taci ! Spune și îmi aruncă perna in fața .

Martin pov.

Ajung acasă și mă sprijin de ușa. Am făcut-o i-am spus!

- Hei frate? Ce faci? Mă întreabă Louis.

- Micuța mea s-a tăiat ! E singura!

- Cum adică s-a tăiat? Doar nu e depresiva nu?

- Mama ei a murit!

- O doamne! De ce doamne nu mi-a spus Alaka?

- Las-o ! E ok! Sper doar sa fie bine!

- Dap e ok! Alaka e la ea! A spus uitându se în telefon.

Mă așez pe canapea și oftez.

- Am stricat tot! Mi-am stricat prietenia cu ea pentru că i-am spus că o iubesc.

- Stai chill , destinul o să vă conducă pe amândoi undeva unde o sa fie bine!Acum hai la culcare că e târziu! Spun și mă împinge spre scări.

- Ok ok! Am înțeles! Spun și urc scările spre camera mea. Noapte buna!

- Noapte buna! Sa ai vise perverse cu știi tu cine!

- Te referi la Alaka? Spun râzând și zâmbetul lui dispare.

- Glumeam glumeam!

- Ok...

Singuri Împreună (Martin Garrix Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum