Te iubesc?

66 2 1
                                    

Au trecut 4 luni jumătate de când mama a murit. Deși nu statea așa mult cu mine. Ii simt al naibii de mult lipsa.

De atunci ma sing goala. M-am îndepărtat mult de Alaka. Ea încearcă în continuare să mă ajute dar eu o resping. O mint mereu că îmi e bine desi după zâmbetul meu fals ascund lacrimi. Ceea ce e ciudat e că mă crede. Martin nu a mai dat prin Amsterdam. Și nici nu am ținut legătura nici cu el nici cu Louis. Deși ei au încercat să dea de mine. Locuiesc singura in ditai casa. Am ajuns să stau închisă în casă cu zilele. Sa nu vorbesc cu nimeni. Sa uit sa mananc. Sa uit să mă relaxez.

Am cedat. Am cedat și îmi e al dracului de greu sa o recunosc. M-am tăiat . Mâinile mele au ajuns să îmi fie pline de urme de tăieturi.

E doar vina mea , daca as fi iubito mai mult. Daca i as fi fost aproape .

E doar vina mea . Doar asta îmi repet în gând.

Sunt dezamăgita de tot ce înseamnă eu. De tot. De hainele mele, de comportament, de aspect. Singurele lucruri ce mă mai liniștesc sunt patinajul , muzica și ceea ce desenez. Camera mea e plina de desene. Alb negru , nu am curajul sa desenez in culori.

Telefonul meu incepe iar sa sune. A 23 oară pe ziua de azi. Am ajuns sa le număr. Nu de plictiseala ci doar pentru a-mi mai liniști puțin gândurile sinucigașe.

Soneria se aude in toată casa urmată de câteva bătăi în ușă. Îmi iau un hanorac și cobor la parter deschizând ușa. Nu mi-am luat hanoracul pentru că îmi e frig. Pot sa și îngheț. Nu nu, pentru a nu mi se observă tăieturile. E ora 10 p.m. ce căuta cineva aici?

Deschid ușa și dau de perechea perfecta de ochi albaștri. Privirea de care eu mă lovesc mai tare de fiecare data . Privirea lui. Mă cercetează din cap până în picioare.

- Intra spun sfioasă. Oi vrea eu sa resping persoanele și ideea de prieteni dar nu pot renunța la el.

El intră și mă îmbrățișează.

- Mi-a fosta asa dor de tine! Care e faza. Ești ok?

- Da spun și din nou acel zâmbet fals. Acel zâmbet după care eu îmi ascund toate gândurile .

Mă privește puțin în ochi și da negativ din cap .

- Nu nu ești! Unde e mama ta? Ce e cu tine ? Nu ești aceeasi!

- Wow Alaka nu ți a spus!

- Alaka mi-a spus că dacă tu decizi să îmi spui ce ai pățit e treabă ta, că ea nu suflă nici o vorbă. Deci te întreb ce ai pățit?

- Nimic! Spun refuzând să îl privesc in ochi.

Îmi prinde ușor maxilarul și mă întoarce în astfel încât să pot să îl privesc în ochi.

- Te întreb din nou ce ai pățit? Spune privindu mă în ochi.

Privirea mea devine îngroșată. Scap un mic suspin și încerc să îmi opresc lacrimile dar fara rezultat. Îmi simt obrajii umezi .

- Sunt un dezastru ! Pleacă până când nu te rănesc și pe tine!

- Liniștește - te ! Nu mă vei rani! Are legătură cu mama ta?

Dau din cap afirmativ. El se încordează.

- Ce ți a făcut?

- Nimic , nu îmi face nimic pentru că e ... Moartă! Spun șoptit și el se albește la fata.

- Amira! Spune și mă îmbrățișează.Cand?

- In ziua în care ai plecat!

- De ce ai respins o pe Alaka?

- Nu vreau sa mai rănesc pe nimeni! E doar vina mea! Sunt un nimic! Spun tremurat și mă desprind din îmbrățișare.

- Nu e vina ta! Sunt aici! Nu voi mai pleca! Îți promit!

- Nu Mart! E prea târziu!

- Ce vrei sa spui? Mă prinde de mana când eu vreau să mă ridic și strang ochii din cauza durerii. Tăieturile. El observă asta și îmi ridică mâneca.

- Amira! Spune stins. Unde e lama?

- In baie! El se ridică și urcă la etaj și îmi aruncă toate lamele.

- Nu mai fi prostuț ! Nu mai face asta niciodată de acum eu sunt aici , eu voi fi aici, te voi sprijini! Te rog promietemi că nu mai faci asta!

- Promit! Spun tremurând din toate încheieturile. De ce faci asta? De ce mă ajuți ! Nu merit!

- Vorbești prostii! Te ajut pentru pentru că...

Ii ațintesc privirea și observ o urmă de intenție de a se opri.

- Nu contează !

- Așa te ai oprit și ultima data! Nu te mai las!

- Pentru că te iubesc? Mă cutremur la cuvintele lui.

El își lăsă privirea în jos rușinat.

Mă iubește?

Îmi pare rău pentru penultimul capitol că a fost căzut din cer și că l-am luat brusc dar nu am salvat ce am lucrat și am refăcut capitolul combinând doua mai scurte și etc etc! Sorry guys ,love you😘

Singuri Împreună (Martin Garrix Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum