Fata specială?

64 3 4
                                    

- Maine la ora 15 vă așteptăm la ședința de recuperare. La revedere domnișoara Sierra !

- Mulțumesc domnule doctor.

Eu și Alaka ieșim în fața spitalului. Martin a plecat dimineață , zicea ceva despre o posibilă eventuala,petrecere a unui prieten.

- Fato îți jur! Numai tu ai putut avea norocul de al salva pe Martin Garrix și după sa ajungi tu la spital. Spune ajutandu-ma cu ,,,,,, cârjele.

- A fost întâmplător. Nu prea cred că o să ne mai întâlnim vreodată. Pur și simplu a fost sa fie așa.

- Haide negativisto! Spune și pornește mașina.

Ajunsă acasă urc scările și întru in camera mea. Îmi fac un dus și îmi întind piciorul în așa fel încât să steie drept. Se aude soneria și cu greu cobor înapoi la parter.

Deschid ușa și găsesc un buchet de trandafiri roșii sângeriu și un bilețel.

"Însănătoșire grabnică - xoxo Martin"

Ce drăguț... Pun buchetul in vaza și îmi pregătesc un ceai.

Surprinzător piciorul nu mă durea așa tare. Nu așa cum a fost data trecuta.

Flashback

- Piciorul stâng fracturat total, lovitură craniana grava , coloana vertebrala fisurata , semipareza pe mana dreaptă.

Tata a făcut accident rutier . O mașină a intrat în noi. In partea dreapta mai exact acolo unde eram eu. El a ieșit nevătămat din asta. Mama mi a spus că e vina mea deoarece l-am distras. Ce mama nu...

Flashback closed.

Mă așez pe canapea și îmi verific telefonul. Aveam 3 apeluri nepreluate de la Alaka și 6 de la un număr necunoscut.

- Hei Alaka!

- Fato răspunde naibii la telefon! Eu și Martin ne-am făcut multe griji!

- Tu și Martin?

- Da sunt cu el acum în mașină! Vene spre tine! Mama ta e acasă?

- Buna gluma! Plecata că de obicei! Nu cred că știe că am ieșit din spital.

- Ajungem in 2 minute ! Pregătește floricelele!

Spune și închide . Nenorocita mica!

Intru în bucătărie și fac floricele pentru popor.

Ușa se deschide și eu intru înapoi în living.

- Pitica nenorocita! Unde s cârjele! Te bat ! Îți rup capul!

- Gata gata! Mă duc să le iau.

- Stai dracului jos mă duc eu după ele!

Ea se duce in camera mea.I am făcut semn lui Martin sa stea jos.

- Cum ai dat de ea sau cum a dat ea de tine!

- Starbucks ul e un loc magic știi... Unde îți ții telefonul.

- La încărcat. Spun râzând. Mersi de trandafiri. Chiar nu trebuia!

- Flori speciale pentru o fata specială nu?

- Jur fato că dacă nu îți revii și nu intri pe gheata te bat cu draci!

- Ok Alaka ! Am înțeles ideea! Mă ia Satana! Acum putem sa ne jucam sau sa ne uitam la film că nu am chef de încă o cearta !

- Bine bine! Am adus un film horror!

- Te duci dracu fato!

- Dracu se duce ma-ta ! Hai sictir! Știi că îmi plac.

Ea pune filmul și eu mă fac ,,,, comoda cu o perna în brațe.

Martin ia pozitia turcească și mai trage uneori cu ochiul la mine. De unde știu? Poate pentru că urăsc filmele de groază și mi-am băgat capul în perna mai aruncând și eu pe furiș care o privire la martin. Când privirile noastre s-au intersectat am zâmbit amandoi.

-Mama Amira ce ai pierdut ! Trebuia sa vezi ce fata avea mortul ăla! Spune râzând.

Mă întorc spre ea și îi arăt degetul mijlociu.

- Da mersi!

Îmi reiau pozitia de copil speriat și mă trezesc cu un Martin lângă mine care mă strânge în brațe.

Mă uit la el, privirea lui era ațintită pe ochii mei , al dracului contact vizual. El îmi zâmbește când observa faptul că eu m-am înroșit. Îmi bag capul în perna și oftez. De ce e așa ? Daca nu era drăguț îmi era mai ușor să îl ignor.

El mă strânge mai tare și își pune capul pe umărul meu. Ofteaza și se uită la piciorul meu.

- Îmi pare rău.

- E ok!

Zambeste slab și își verifică telefonul.

- Când ai sedinta de recuperare ?

- Mâine la 3 .

Îmi îndrept privirea spre Alaka care se uită la noi cu un zâmbet tâmp pe fata. Ii arunc perna în fața, și ea se uită urat la mine. Pe mine mă bufnește râsul.

- Ți - e frică de filmele horror? Mă întreabă Martin zâmbind.

Dau din cap rușinată și îmi îndrept privirea spre televizor . Pe bune acum cine intră la ora 12 1 noaptea în mina aia părăsita! In fața televizorului sare un zombie , monstru , o chestie și eu mă sperii. Mă întorc și îmi bag capul în pieptul lui Martin. El am mângâie pe spate și îmi șoptește că e totul ok.

Filmul se termina cu javra aia moartă și cu lumea invadata de chestii.

Alaka a adormit. Pe bune a adormit? E ora 9 și jumătate. Tocmai a a uitat la un film de groază.

- Noapte buna îngeraș! Spune și mă pupa pe frunte.

- Noapte buna ! Spun și incui ușa când iese.

Ii spun mamei că Alaka rămâne la noi .

- Haide fato! Trezește te!

- Nu dormeam! A fost un film bun! Tu si Martin v-ati apropiat...

- Ești o pacoste!

- Și eu te iubesc!

- Am vorbit cu mama și poți să stai la mine ! Ea vine avea mâine dimineață!

- Ok! Seara fetelor ?

- Seara fetelor sa fie!

Singuri Împreună (Martin Garrix Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum