Medya: Aydilge- Gel Sarıl Bana
-----------------------------
Ayrılık her zaman zor olmuştur. Ne için olursa olsun. Gerek senin için en değerli insandan, gerek bir yerden, şehirden. Onu sana hatırlatacak herşeyden uzaklaşmak istersin. Çünkü o seni ağlatmıştır, üzmüştür. Bunları neden mi söylüyorum? Ameliyattan sağ bir şekilde çıkma şansım %50. Ve ben anneme aynı acıları bir kez daha yaşatmak istemiyorum. Babamdan sonra şehri terk etmeyi teklif etmiştim. Ama o kabul etmemişti. 'Onu unutmak istemiyorum. Ben anılarımızla yaşamak istiyorum.' demişti. Şuan ne mi yapıyorum? Anneme ayrılık mektubu yazıyorum.Anneciğim;
Bu mektup senin için. Yazarken çok zorlandım. Amacım seni üzmek değil. Amacım seni daha mutlu etmek.
Anne... Eğer olurda ölürsem sakın ağlama. Ben seni yukarıdan hep izliyor olacağım. Sen ağlarsan bende ağlarım. Gökyüzünden yağmur olarak düşer gözyaşlarım, senin gözyaşlarını siler. Bana bir söz ver. Asla ama asla ağlamayacaksın. Benim için kendini üzmeyeceksin. Yürüdüğün her yolda, nefes aldığın havada ben olacağım. Benim için ağlayanları uyar. 'Ağlamayın. Kızım bizi yukarıdan izliyor. Söz verdim ağlamayın.' de. Mesela biz hiç kavga etmedik. Bana sinirlendiğinde bağır gökyüzüne. İşte o zaman gökyüzünden bir damla düşecek. O benim gözyaşım olacak. Ama ben ağladım diye sen sakın ağlama tamam mı? Sen gökyüzüne gül. İşte o zaman bir güneş açacak. İşte o da benim gülüşüm olacak. Bulutlu olacak seni özlediğimi anla. Gökkuşağı olmasını istersen gökyüzüne doğru bak. Gökyüzüne gülümse ben gökkuşağı olacağım. Seni çok seviyorum.
Seni seven kızın: Hayal.-----------------------------
Bu bölüm çok hüzünlü oldu. Yazarken ağlayacaktım. Sizi ağlattıysam özür dilerim. Ben bunu hissederek yazdım. Benim başıma böyle birşey gelse ne yapardım diye düşünüp yazdım. Sizde öyle düşünün ameliyat olacak sizmişsiniz gibi. Kendinize iyi bakın. Ve kimse için kendinizi üzmeyin. Değmez...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tümörle Aşk Mı?
Genç Kız EdebiyatıBeyninde gittikçe büyüyen bir tümör olan bir kız. Ve kızlara asla bağlanmayacağına yemin eden bir erkek. Birinin hastalığı, diğerinin yemini. Ne olacak bu ikilinin hali? ''Beynimde büyüyen bir tümör varken aşk mı? Asla.'' ''Büyük konuşma Hayal. Hem...