hoofdstuk 3

281 23 1
                                    

P.O.V. Naomi

Vandaag gaat One Direction touren. Ik heb er super veel zin in. De laatste dagen had ik niet meer naar de sportschool kunnen gaan, want wat is Zayn toch een chaoot. Nu Perrie vaak weg is voor Little Mix, had ik Zayn moeten helpen met inpakken. Ik heb dus steeds heen en weer moeten rijden van Zayn en mijn huis. Mijn tassen waren sneller ingepakt en ik had zelfs twee tassen extra mee. Maar de tijd die ik had om te sporten besteedde ik ook aan sporten. Ik had laatst een hardlooproute ontdekt naar het park, het was toch super mooi weer. Ik keek nog snel even alle kamers door om te kijken of ik niet iets was vergeten en toen ik zeker was verliet ik mijn appartement. Zayn zou buiten met de auto voor me klaarstaan. Ik tilde mijn koffers van de trap af en stapte bij Zayn in de auto. 'Hai sis! Ga je weer terug naar Nederland ofzo? Je hebt echt dezelfde hoeveelheid bagage mee als toen je hier kwam.' Ik rolde met mijn ogen. Zayn kan ook heel erg overdrijven, ookal was het volgens mij wel waar.  'Heel grappig, maar we komen op verschillende plekken dus ik moet verschillende kleding mee.' Dat was eigenlijk wel een goede reden, want we kwamen op hele koude en hele warme plekken. 'Ja, stel nou dat iemand je met dezelfde outfit ziet!' schreeuwde Zayn als een klein meisje. Ik lachte om de gezichtsuitdrukking die Zayn maakte. Zayn trapte het gaspedaal in en we vertrokken naar het vliegveld. 

Na een half uur hadden eindelijk een parkeerplek gevonden op de overvolle parkeerplaats van het vliegveld. We liepen met onze koffers naar de ingang. Ergens in het vliegveld waren de andere leden van One Direction met de mensen die meegingen touren. We waren nog maar net binnen of er liepen twee beveiligers naar ons toe. 'Zayn Malik, we begeleiden jullie naar de anderen.' zei één van hun snel. Zayn was dit blijkbaar allemaal gewend. 'Oke, thanks guys!' en we liepen met de beveiligers naast ons naar de plek waar Zayn blijkbaar had afgesproken met de groep. We werden gevolgd door gillende meiden, maar die namen gelukkig afstand toen ze de dreigende beveiligers zagen. Ik werd nu wel heel erg zenuwachtig, want dit was de eerste keer dat ik One Direction zal zien. De jongens die samen met mijn broer de band vormen. 'Zenuwachtig sis?' en Zayn begon te lachen toen hij mijn gespannen gezicht zag. Ik gaf hem een stomp op zijn bovenarm, natuurlijk ben ik zenuwachtig. 

En daar stonden ze tien verre meters van ons vandaag. Ik zag ze niet, maar er stond een grote groep gillende fans om hun heen. Het was makkelijk te raden dat One Direction tussen die menigte gillende meiden stond. Ik kreeg erge zweethanden. Ik pakte mijn koffer nog eens goed beet en keek naar de grote groep mensen. Shit en daar moeten we dus doorheen. Ik greep Zayn zijn hand en hij grinnikte toen hij zag dat ik best zenuwachtig was door al die drukte. 'Jeetje joh wat zweten jou handen.' Ik keek hem met een dode blik aan en ik maakte snel mijn handen droog aan mijn joggingbroek. 'Oke, we lopen snel door de groep fans heen. Je hebt geen tijd om handtekeningen uit te delen en om op de foto te gaan, anders mis je je vlucht.' waarschuwde de beveiliger Zayn. Zayn knikte en deed wat hem verteld werd. Een groep beveiliger maakte een opening tussen de menigte, zodat Zayn en ik er makkelijk doorheen konden. Zayn begroette iedereen en ik stond een beetje half verscholen achter hem. Ik werd gelukkig met open armen ontvangen door de andere One Direction leden. Ik wou eerst iedereen een handje schudden, maar toen Niall me meteen een knuffel gaf deed ik het bij hun allemaal. We liepen meteen door naar de Gate en stapten het vliegveld in. 'Is het goed dat ik naast Harry ga zitten?' vroeg Zayn me snel. Whut?! En ik dan dacht ik meteen. Ik knikte maar en nam een van de lege rijen stoelen. Ik ging meteen aan het raam zitten en keek naar buiten. Het was super mooi weer vandaag in Engeland. 

'Ah nee, je hebt de laatste plek bij het raam!' zei iemand somber. Ik keek op en zag Niall met een grote rugzak op zijn rug. Ik lachte vrolijk naar hem. 'Sorry, maar we kunnen wel ruilen van plek.' stelde ik voor. Als hij er zo graag wou zitten dan. 'Ah nee hoor, dat hoeft ook weer niet. Is het goed als ik naast je kom zitten?' En Niall wees naar de plek naast me die ik geclaimd had met mijn handtas. 'Tuurlijk!' En ik haalde mijn tas van de stoel af. Niall deed zijn rugzak af en kwam naast me zitten. 'Zo de fans waren best rustig vandaag eigenlijk. Zeker te mooi weer om ons uit te zwaaien.' grapte Niall. De fans waren "rustig". Sorry, maar het leek net of de jongens gratis Starbucks uitdeelde ofzo. En net toen ik weer wat wou zeggen werd Niall op zijn schouder getikt. Niall draaide zich om en schrok van iemand die een zombie masker droeg. Ik lachte me rot om Niall zijn reactie, echt hij gilde zowat. De jongen haalde zijn zombie masker van zijn gezicht. En daarvan schrok ik eigenlijk meer. Waarom had Zayn mij dit niet verteld?

Yay hoofdstuk 3! Wie zit onder het masker? Dit hoofdstuk is een beetje korter dan de vorige hoofdstukken, maar met het volgende hoofdstuk maak ik het wel goed. 

Comment en ik update snel!

Peace out X

In my head - L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu