hoofdstuk 12

74 10 0
                                    

De bodyguards hadden vast niet gezien dat ik de menigte werd ingetrokken. Mijn benen begonnen te trillen en voordat ik in een zakte tilden twee grote armen me op. 'Naomi ik ben het Niall!' hoor ik Niall schreeuwen. Ik kijk hem aan terwijl de dranghekken worden opengemaakt door twee bodyguards. Niall, die ook omringd wordt door bodyguardd komt mijn kant op. De fans beginnen zich bij ons op te hopen, omdat Niall natuurlijk in het publiek staat. Terwijl ik uit de menigte word getild hoor ik Luke vanaf het podium mijn naam schreeuwen.
Voordat ik kon kijken ben ik backstage met Niall die me nog steeds vasthoud. Niall kijkt boos naar voren en loopt stug door. 'Ik had je nooit daar alleen moeten laten.' zegt hij boos tegen zichzelf en hij brengt me naar de kamer waar ik voor het concert ook al zat.

Luke P.O.V.

Nadat ik Naomi haar naam riep werd ik door de helft van publiek raar bekeken. Calum en Michael hebben het ook gezien en probeerde de fans weer te vermaken. Het concert probeerde ik te eindigen in een snel tempo, maar de andere jongens speelden op een normaal tempo verder. Ik bleef naar de deur staren waar Naomi in Niall zijn armen de zaal verliet. Vanaf het podium zag je duidelijk dat er op de plek waar Naomi stond de fans zich ophoopten. Natuurlijk omdat Niall midden tussen de fans stond met Naomi. Nadat Niall en Naomi weggingen was ik steeds te laat met zingen en dwaalde ik af van de rest. Dit is de eerste en ook onze ergste concert ever! 'Bedankt iedereen! Jullie zijn de beste fans ter wereld!' schreeuwt Calum aan het einde van het concert. 'We hopen jullie allemaal nog een keer te zien!' voegt Ashton er nog bij.

We lopen de trap af en leggen onze gitaren in de standaard. Ik voel de bezweette hand van Michael op mijn schouder. 'Niet je beste concert vriend!' zegt hij eerlijk. Ik negeer de jongens en loop snel naar de gang waar de hang out zit. Zou Niall nog bij Naomi zijn? Dit is natuurlijk Niall zijn kans om dichtbij Naomi te zijn. Ik vloek in mezelf als ik aan deze gedachtes denk. Naomi is misschien flauwgevallen en ik vraag me aller eerst af of Niall zijn move gaat maken bij Naomi.

P.O.V. Naomi

Ik lag op dezelfde bank waar ik voor het concert al zat. Alweer kijkend naar MTV, maar dit keer met Niall naast me, die me niet uit het oog meer wou houden. Hij is boos op zichzelf, wat helemaal onjuist is, want het was duidelijk dat ik bijna letterlijk op de dranghekken stond. De fans van de jongens zijn super aardig, maar ik heb gemerkt dat ze een beetje dringend kunnen zijn als je te dichtbij hun komt. In de lege gang hoorde ik gejoel en gejuich. Mijn blik ging automatisch naar de klok. Dat moeten vast de jongens zijn die hun optreden zonder mij hebben afgerond.

Het gejoel ging langs het kamertje, maar na een lange stilte werd er langzaam op de deur geklopt.

Voordat ik of Niall konden antwoorden stak Luke zijn bezweette gezicht tussen de deuropening.

'Hee Naomi .... en Niall.'

Niall keek hem alleen maar geïrriteerd aan, wat vast nog komt omdat Luke en ik erg close zijn. Ik klop op de bank naast me en Luke komt de kamer in en gaat aan de andere kant van mij zitten als Niall. Ze hebben nog geen woord tegen elkaar gezegd en het enige geluid in de kamer is van de tv, waar nu Made wordt uitgezonden. Ik ga in kleermakerszit zitten op de bank en glimlach even snel naar Luke, maar zijn gezicht straalt alleen bezorgdheid uit. Ik zucht diep en pak zijn hand. Net wanneer hij mijn hand steviger vast wilt pakken breng ik zijn hand naar mijn wang en probeer ik hem erin te laten knijpen.

'Omg ik leef nog!' schreeuw ik als een gek en ik zien Luke grinniken. Ik hoorde Niall zelfs zachtjes gniffelen. 'Ja je moet niet zo bezorgd kijken man. Het lijkt net alsof je ijsje is gevallen ofzo.' Luke lacht door mijn opmerking hardop en hij probeert mijn hand weer te pakken. Ik vouw snel mijn handen in elkaar, want ik wou geen boze blik meer ontvangen van Niall. Ik wend mijn blik naar Niall, die nietsvermoeiend tv zit te kijken. Ik ga achterover zitten en begin ook naar de tv te kijken en Luke volgt, totdat we alle drie worden gestoord door iemand die op de deur klopt.

'Roomservice!' schreeuwt Harry op een vrouwelijke toon en loopt de kamer binnen. Harry springt op de bank en belandt op Niall, die begint te kreunen van de pijn.

'Where is the food?' Ik kijk Harry vragend aan en hij begint te grinniken. 'Je denkt echt dat ik nog even eten kom brengen voordat ik over vijf minuten het podium op moet voor meer dan een uur?' Ik knik alleen heftig en daardoor stopt Harry zuchtend zijn gezicht in een kussen. 'Je lijkt net Niall. Alleen maar zeuren over eten.' Hierdoor begint Niall te blozen en begin ik te lachen. Luke daar en tegen is stil en kijkt weer tv.

Als Niall en Harry weg zijn gooi ik mijn benen op Luke zijn schoot. Luke schrikt van mijn beweging en kijkt me glimlachend aan. Ik begin een beetje moe te worden van hoe Niall en Luke tegenover elkaar doen, maar ik zeg er maar niks over. 'Je stinkt.' zeg ik snel en Luke begint weer te lachen.

'Klopt ik moet maar een douche gaan nemen. Zie ik je in de bus of wil je nog naar het optreden van je broer kijken?'

'Ik zie je wel in de bus.' antwoord ik zijn vraag met een gaap. De vermoeidheid is nu pas opkomen dagen en ik denk nu al aan mijn bed, waar ik vanavond zo lekker in ga slapen. Ik zwaai mijn benen van Luke af en sta op om naar de bus te lopen.

Ughhh I know the feeling! Ben je boek aan het lezen update de schrijver altijd heel langzaam.
Ik had een tijdje geleden een te gek idee voor een nieuw boek gekregen, die ik pas upload als ik hem helemaal af heb. Wat ik erover al kan vertellen is dat het een Harry Styles fanfic wordt, de hoofdstukken vrij lang zijn (net als bij de meeste echte boeken) en dat ik er nu super blij mee ben. Ik heb nu ook veel meer plezier gekregen in schrijven en ik kan niet wachten om het boek aan jullie te laten zien. Dit betekent natuurlijk niet dat ik met deze boeken, die nu oo wattpad staan stop, maar ik update wel wat minder. (wat onder andere ook door school komt)
Hopelijk begrijpen jullie het.
Dit is trouwens geschreven midden in de avond waardoor ik vast fouten heb gemaakt tijdens het schrijven. SORRY
X Rolootje

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 12, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In my head - L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu