P.O.V. Luke
Na de knuffel werden we allebei helemaal rood. We wisten beiden niet wat we meer moesten doen dus ik nam met een rood hoofd afscheid en liep weer naar mijn kamer, waar ik mijn hele koffer nog moest inpakken. Ik had daar nog helemaal geen tijd voor gehad. We hadden met iedereen van de tour een hele gang van het hotel, dus er stonden een paar deuren open. Na het inpakken van mijn koffer liep ik naar Michael en Calum hun kamer. Toen ik binnen kwam waren Niall en Ashton er ook. Ze waren druk in een gesprek. 'Hey Luke!' zei Ashton vrolijk. Niall keek geïrriteerd naar de grond. 'Hey guys! Alles al klaar voor vertrek?' en ik ging op het bed liggen. De jongens knikten. 'Aanschouw ons schone paradijs Luke, aanschouw!' riep Michael en draaide rondjes in de kamer. Hij was zeker super trots dat hij een keer een kamer had opgeruimd. Ookal denk ik dat Calum al het werk deed. 'Had je je sweater alleen aan Naomi gegeven, omdat ze er geen had of was dat wat anders?' vroeg Calum opeens nieuwschierig. Hij zat al volgens mij de hele tijd met die vraag en natuurlijk geloofde hij me niet beneden in de eetzaal. 'Uhm, eigenlijk niet.' Michael stopte geschrokken met draaien en ging duizelig op een stoel zitten en keek heel geïntresseerd naar me. Ook Niall wou alles weten. 'En waarom niet?' vroeg Ashton opdringerig, natuurlijk wouden ze de waarheid weten. 'Omdat Naomi...' Ik wou mijn zin afmaken, maar toen werden we verstoord door Louis die kamer binnenkwam. 'Boys we moeten nu naar beneden. We gaan vertrekken.' zei hij snel. Ik stond snel op en haalde mijn koffer van mijn kamer. Thanks Louis you saved my life!
Beneden stond iedereen te wachten. Onze manager Jim had drie tour bussen geregeld. Eentje voor One Direction, eentje voor 5 Seconds of summer en als laatst een voor de ploeg. Naomi zat op de bank in de lobby en schrollde rustig op haar telefoon. Calum, Ashton, Michael en Naill kwamen net achter mij de lobby binnen. Harry kwam ons tegemoet. 'De bus komt pas over vijf minuten, maar van Paul moesten we al naar beneden. Hij had tegen iedereen gezegd dat we elk moment kunnen vertrekken. Ik had nog tien minuten op mijn bed kunnen liggen.' Aan de ene kant snapte ik het wel. Jim wou niet dat we te laat kwamen, want met tien drukke jonge jongens komt er wel vaak iemand te laat. Dit is dus Jim zijn nieuwe manier om te zorgen dat we niet te laat komen. Ik liep Naomi haar kant op en ging naast haar op de bank zitten. 'Hey, wat ben je aan het doen.' Ik bekeek haar en ze glimlachte naar me. Ik lette niet op Calum, Michael en Ashton die me lachend aankeken. Niall stond ergens achter hun heel serieus naar ons te kijken, wat ik niet zo goed snapte. Ik keek weer naar Naomi die weer vrolijk op haar telefoon zat. Wat is ze toch mooi. 'Just chilling.' antwoorde ze koeltjes. Ik grinnikte en keek naar voren. 'Wat nou?' zei ze beledigt. 'Gewoon.. niks.'
Nadat Jim door de lobby had geschreeuwd dat we gingen vertrekken stonden Naomi en ik gelijk op. We liepen samen naar de ingang van het hotel. Gillende fans bonkten op de deuren en Naomi stond verstijfd aan de grond genageld. Naomi had last van druktes schoot me te binnen. Ik stak mijn hand naar haar uit en ze pakte hem stevig vast. We glimlachte snel naar elkaar en liepen toen snel door de menigte naar één van de bussen, waar Michael ook instapte. Michael zat al aan het kleine tafeltje in de tourbus en keek lachend naar onze handen die nog steeds aanelkaar vast zaten. 'Zo zo!' zei hij nog steeds in een deuk. We lieten elkaar snel los en onze wangen werden rood. 'Ze kan niet zo tegen druktes.' legde ik uit. Michael knikte naar ons met geheven wenkbrauwen. Jaja dacht hij vast.
Ook Ashton en Calum kwamen de bus snel in en liepen meteen door naar achteren, waar een tv en een loungebank stonden. De bus begon net met rijden en Naomi en ik gingen tegenover Michael zitten. Michael stond meteen op, nadat we gingen zitten en liep naar de koelkast, die ze gelukkig hebben gevuld. Michael vulde een glas met cola en liep naar de achterkant van de bus. 'Nee hoor Michael wij hoeven geen drinken.' zei ik sarcastisch. En Naomi begon te lachen. Ik stond op en haalde twee glazen uit de kast. 'Wil je ook?' vroeg ik haar en ik tilde de fles cola op. Ze knikte en ik schonk beide glazen in.
Naomi P.O.V.
Naomi je weet wel dat je in de verkeerde bus zit?
Dit sms'je kreeg ik net binnen van Zayn. Het was tien uur en we zaten met z'n alle te wii'en in een schommelende bus. Een half uur nadat we waren vertrokken kwam ik erachter dat ik in een andere tourbus moest zitten. Ik had het de jongens vertelt en ze zagen het probleem niet dat ik bij hun sliep, in plaats van bij de andere jongens of bij de crew. Ik aan de ene kant ook niet, want ik had gewoon mijn slaapspullen bij me en er waren zes bedden. Alleen ik sliep met vier jongens die ik niet eens zo goed ken in één ruimte! Ik sms'te Zayn maar terug.
Hun vinden het niet erg als ik hier blijf slapen. We spelen nu just dance op de wii.
Ik nam de wii remote van Ashton over. We deden een soort van duel tussen ons vijfen. De winnaar mocht blijven staan. Luke had net van Ashton gewonnen, dus nu mocht ik tegen hem. We liepen alle nummer bij langs en kozen uiteindelijk voor What makes you beautiful van One Direction. Ik koos Zayn en Luke was Liam. We waren nog geen seconde bezig en lachen al in een deuk. Ik probeerde serieus te blijven, maar ik snapte niet dat Ashton van Luke had verloren. Luke kon echt niet dansen! Uiteindelijk won ik en ik danste mijn winnaarsdansje midden in de kamer, waardoor de jongens moesten lachen.
'Wat is het raarste geheim ever over jullie zelf?' vroeg ik aan de jongens. Nadat ik van alle jongens had gewonnen op Just Dance deden we een vragenrondje, zodat ik de boys beter leerde kennen. Iemand stelde een vraag en de andere vier moesten hem beantwoorden. 'Mijn geheim dat niemand nog weet is, dat als ik een meisje was dat ik dan nog steeds op vrouwen zou vallen.' antwoorde Michael. Ik keek hem even confused aan, maar toen snapte ik hem en we begonnen allemaal te lachen. 'Ik heb een hekel aan eenden.' zei Ashton opeens heel random na onze vorige lachbui. We begonnen allemaal weer te lachen en keken Calum afwachtend aan. 'En ik haat het om over een zebrapad te lopen.' zei Calum erna. Wat zijn die jongens toch raar. Ik keek vragend naar Luke. 'Ik heb nog nooit Titanic gezien.' Ik bracht mijn hand naar mijn mond. Luke keek me raar aan. 'Dat kan niet!' schreeuwde ik hysterisch en ik lach helemaal in een deuk. De andere jongens waren ook aan het lachen.
Calum, Ashton en Michael waren net naar bed gegaan en Luke en ik zaten nog stil op de bank tv te kijken. We zaten erg dicht bij elkaar, want toen de andere er waren was de bank helemaal vol. 'Weetje! Jij gaat vandaag nog Titanic zien.' zei ik enthousiast. Luke was het al helemaal vergeten volgens mij dat ik het wist en keek me geschrokken aan. 'Neeeee! ik haat drama films.' zei Luke. Ik gaf hem een stomp op zijn schouder en tikte Titanic in op Netflix. 'Jawel Luke. En als je gaat huilen ga ik het filmen voor de anderen.' Ik startte de film en ging weer op dezelfde plek dichtbij Luke zitten.
*
'Wakker worden slaapkoppen!' schreeuwde Ashton door de bus. Ik deed mijn ogen open en zag dat hij de dekens van Calum en Michael op de grond trok. Ik keek rond en zag dat ik nog op de bank lag. Shit heb ik samen met Luke op de bank geslapen? 'Jij ook sleeping beauty, wakker worden!' en hij trok de deken van me af. Luke was nergens te bekennen. 'Waar is Luke?' vroeg ik in het algemeen. 'Hier!' en er kwam een stem uit het kleine badkamertje de deur ging vervolgens open en Luke liep eruit in zijn onderbroek, waar ik eigenlijk helemaal niet van opkeek.
Nadat ik had gedoucht lagen Calum en Michael nog steeds in hun bed. Calum zat ondertussen slaperig op zijn telefoon, maar hij dacht er niet aan om op te staan. Ik ging aan de ontbijttafel zitten waar Luke al zijn brood aan het smeren was. Ashton zat op zijn laptop door twitter te schrollen. Calum tweette net: Wat is slapen toch heerlijk! Ik moest erom lachen samen met Ashton. Ashton drukte op de replie knop en stuurde.: Tijd om op te staan Calum. Calum herhaalde de tweet op een hoge vrouwestem en Ashton en ik lagen helemaal in een deuk. Luke nam net een hap van zijn broodje en keek ons vragend aan.
'Wie had gisteravond trouwens een deken om me heen gedaan?' en ik keek vragend te tafel rond. Calum zat er nu ook bij en Michael lieten we maar liggen. Ik gokte dat Ashton het had gedaan, maar Luke stak zijn vinger op. 'Je had Titanic niet eens uitgekeken. Het was zo spannend!' zei hij zo nep mogelijk. 'Je vond de film saai he?' en hij knikte. 'Eigenlijk behoorlijk saai.' Ik keek hem lachend aan. 'Maar je sliep bijna meteen, wat wel schattig was.' zei hij er nog snel bij. Mijn wangen werden rood en ik at snel mijn broodje op.
JE LEEST
In my head - L.H.
FanfictionLove at the first sight is geweldig, maar het kan je ook gek maken. Luke wordt verliefd op het eerste gezicht en nou mag dat net het zusje zijn van Zayn zijn mede-tourgenoot. Naomi, het zusje van Zayn, begint naderhand ook gevoelens voor Luke te kri...