Bölüm 3

36 11 1
                                    

Duştan çıkmıştım.Siyah kazağım ile siyah pantolunumu giymiştim saçlarımı da kurutmuştum.Ben bunları yapasıya kadar eniştem eve gelmişti bile.Misafir odasındaydım ve ister istemez konuştuklarına kulak misafiri oldum.

-''Hoşgeldin hayatım bugünden itibaren esra ve can bizde kalacaklar.Bugün babası olacak adam aradı gel kabul görüyor uyandır şunu falan o kadar felaket bir adam''.

-''Bu kadarı da olmaz ki Hatice o adama haddini bildirme zamanı geldi yeter artık çocuklarına sahip çıksın.Can polis oldu kurtuldu ama esra daha küçük olmaz böyle''

''Sakın.Birdaha göndermeyeceğim esra'yı.''

-''Baba harbiden ya kızın hali perişan resmen ya olmaz gitmesin''.

Konuşuyorlardı kapıdan ayrıldım telefonuma baktım saat 17.55 di.Yorgun hissediyordum kendimi,gözlerim acıyordu.Okulların açılmasını hemen istiyordum ben 2 günlük hafta sonu tatilini sevmeyen bir insandım ve daha bugün cumartesiydi.Odadan çıkmak istemiyordum.Ders çalışsam mı diye düşündüm ama başım çatlayacaktı sanki.Telefonumu alıp odadan  çıktım.

-''Hoşgeldin esra''.

-''Hoşbuldum enişte'' ben çekingen bir kızdım,konuşmayı çok sevmeyen biriydim.

-''Hatice ben odama geçeyim.İşlerim var'' diyerek gitti eniştem.Mustafa abimle teyzem birbirine bakışıyorlardı.Mustafa abim gelip sarıldı bana ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.Annem yaşasaydı bunlar olmazdı diye geçiriyordum içimden..

Teyzemin telefonunun sesiyle geri çektim kendimi.

-''Alo,efendim teyzem,tamam almaya geliriz tamam teyzem görüşürüz..''

-''Abin yaklaşmış fıstığım beraber almaya gidelim mi ?''

-''Olmaz ama bende gelmek istiyorum''diyen Mustafa abim oldu.Gülümsedik birbirimize bakıp.Mutluydum yıllardır göremediğim abim geliyordu..

-"Anne hadiii". dedi Mustafa abim ayakkabısını giyerken,bense asansörün önünde bekliyordum.Teyzem çantasını da aldıktan sonra asansöre bindik.Ben gözlerimi kapatıordum bana güldüklerinin farkındayım çok mu komikti halim acaba.Gözlerim kapalıydı hâlâ.

-"İndik canım korkak kuzenim" diye gülüyordu Mustafa abim.Gözlerimi açtım.

-"Ya sende mi korkuyor olamaz mıyım ?" diye trip attım yanından uzaklaştım.

Teyzem bize gülüyordu.Koluma girdi.

-"Halin çok komik oluyor tatlı da oluyor gel küsme yaa" 

-"Hadii atışmayın"dedi teyzem.Ben arka tarafa oturdum.Mustafa abim de ön koltuğa oturdu emniyet kemerini takarken bana gülümseyip,

-"Çok nazlısın kuzen evde kalırsın sen bencee",cevap verecekken telefoum çalmaya başladı numara gizliydi,

-"Aloo"

-"Esraa nerdesin lann evi bırakıp nereyee gittinn!! O teyzen götürdü değil mii!!!" ellerim titriyordu babamdı arayan. Mustafa abim bana döndü.Teyzem fark etti arabayı durdurdu bana döndü.Telefonumu istedi.

-"Aloo!"

-"Esra'yı sen götürdün değil mii o benim kızımm geri getirr polise giderimm!"

-"Bana bak! Eğer yeğenemi birdaha rahatsız edersen gerçekten felaket olursun!! gitt hadii polisee giitt!! şimdi mi geldii aklına kızın olduğu annesiz bıraktın onu kardeşimi döve döve  hastaa değildi o senin yüzünden intihar etti  onu sen nasıl kıydın kardeşimee haa nasıl vurdun ona !!? yıllar önce Can daha Elif'in karnında iken aldattığını da üvey  çocuğundan da haberim var herkesi yalanlarına inandırdın esra da artık herşeyi biliyorr defol git Allah seni kahretsin..kapatt birdaha aramaa,esraa artık bizimleee!! deyip kapattı direksiyona dönüp elleriyle yüzünü kapattı.Ne! babam annemi hem dövüp hem aldatmış mıydı annem intihar mı etmişti!?bu olayları  bilmiyordum aldatma olayını da hatta üvey kardeşimin olduğunu da.Annemin intihar ettiğini de bu aldatma durumunu bana söylememişti teyzem.Sanki damarlarımdan kan çekiliyor gibiydi.Gözlerimin önü karardı sonrası karanlık..

Gözlerimi açtığımda başımda bir hemşire vardı serum takılıyordu bana.Kolum acıyordu hemşire bana dönüp, 

-"Ani bayılma geçirmişsiniz aileniz d etışarda haber vereyim" hemşire gitti yaklaşık on sanilye kadar teyzem,abim,Mustafa abi geldi.Abim yanıma hızlıca geldi serum olmayan koluma sarıldı.Teyzemin dedikleri hâlâ kulaklarımdaydı.

-"Geldim abim burdayım artık seni yanıma almaya geldim birdaha seni o adama bırakmayacağım"diye elimden tutup ağlıyordu.Teyzem'e bakıyordum yüzünde pişmanlık,acıma ifadesi vardı.Kimseyle konuşmak istemiyordum halim yoktu sağ özümden yaş süzülüp yastığa düştü.Dakikalar sonra doktor geldi.

-"Esra kan şekerin düşmüş bu yüzden bayılmışsın.Serum bitsin taburcu olabilirsin evinize gelince istirahat et geçmiş olsun"...

Bekle SevgiliKde žijí příběhy. Začni objevovat