Teyzemin arabasına bindim,dışarda konuşma yapıyordu.Bende telefonumu aldım Whatsaap'dan kız arkadaşlarımın konuşmalarını okuyordum.Tanımadığım bir numara vardı mesajda şöyle yazıyordu;
''Merhaba Esra,ben barış dün gelmiştim ya sorun yok değil mi ? Bu arada numaranı Büşra'dan aldım yani istemiyorsan konuşmayabiliriz..''
Aklım durmuştu sanki.Büşra bana sormadan numaramı vermişti ama Barış Büşra'yı nerden tanıyordu ki aklımdaki soruları bir kenara atıp teyzemin sorduğu soruya cevap verdim.
''-Olabilir teyze ne zamandır sahilde yürümüyordum.İyi gelir'' dedim ve teyzemde gülümsedi bana.Telefonuma baktım tekrardan acaba ne deseydim Büşra'yı nerden tanıyorsun diye sorsam mı ki ?
-''Barış sorun değil sorun da yok teşekkürler düşündüğün için ama aklıma takılan bir soru var Büşra'yı nerden tanıyorsun ? ''
-''Sorun olmamasına sevindim.Uzaktan akraba oluyoruz Büşra ile''
-''Bilmiyordum.Meral teyze de söylememişti şaşırdım doğrusu.''
-'' :)''
-''Ooo teyzesinin gülü hayırdır kimle konuşuyosun arabaya bindik bineli sormadığım soru kalmadı'' dedi gülerek
-''Teyze sen soru mu soruyordun hiç farkında değilim kusura bakma ya aklım biraz dalgın'' Annem yoktu ama teyzem vardı benimle annem gibi ilgienirdi ana-kız gibiydik ona anlatırdım dertlerimi.
-''Hadi bakalım geldik ne derdin varsa anlatacaksın tamam mı ?''
-''Tamam teyze''
-''Arabayı park edip geliyorum'' başımı tamam anlamında salladım.Telefonumu cebimden çıkardım kızlardan gelen mesajlara baktım.
-''Esra orda mısın ? ''
-''Evet kusura bakma Barış teyzemle Beykoz sahiline geldik yürüyüş yapacağız biraz.Görüşürüz..''
-''Görüşürüz'' mesaj bölümünü kapattım Barış'ın adını rehbere kaydettim teyzem de geldi zaten.
-''Esra abin yola çıkmış şimdi akşam anca geli konuştuk daha demin''
-''Teyze abim neden beni aramıyor ?''
-''Babandan dolayı,akşam gelsin konuşursunuz'' yürümeye başladık.Teyzemin de ilk doğan bebeği ölmüştü hem kardeşini hemde çocuğunu kaybetmiş bir insanın iç dünyasının ne kadar dağınık olduğunu biliyordum o evladını bense annemi kaybetmiştim.
-''Anlat bakalım gülüm kafan neden dağınık ?''
-''Teyze birinci sebep babamdan dolayı.İkinci sebep de hani meral teyze var ya bizim komşumuz olan oğlu vardı Barış en son 12 yaşında mı ne görmüştüm pek hatırlamıyorum.Dün bize kurabiye getirmiş falan.Çok değişmiş teyze benimle küçükken çok uğraşırdı akılsız gibi davranıyordu sanki''
-''Akılsız''diye tekrarlayıp gülümsedi teyzem.
''Ee nolmuş ?''
-''Teyze sevmezdim ben onu ama görünce bir değişik oldum.Ama birdaha kimseyi sevemem teyze ben en son zaten hayal kırıklığına uğramıştım yani boş işler saçma geliyor okuyacağım elime mesleğimi alıp oturacağım evimde''
-''Teyzem bak herkes öyle değil tamam kırıldın, üzüldün,ağladın belki de bence sen herşeyi zamana bırak.Daha demin onla mı yazışıyordun yoksa ?''
ČTEŠ
Bekle Sevgili
Novela JuvenilEsra'nın babasından dolayı çektiği eziyetler onu nelere sürüklüyor ?