Merhaba arkadaşlar!Önsöz adı altında destan yazıp lafı uzatmayacağım. Ne yapmanız gerektiğini söylemesi benden, yapıp öğrenmesi sizden diyelim.
Öncelikle İspanyolca İngilizce'den sonra en yararlı olacak dillerden biri: Bu dili kullanan yirminin üzerinde ülke var ve Çinceden (ve belki Hintçeden) sonra en yoğun nüfusun kullandığı dildir, İspanyolca.
Dil öğrenmek konusunda iyiyimdir. Bazı insanlar benim gibidir, bazıları çok zor öğrenir. (Dili) Ama imkansız değildir. Matematik öğrenmeye çalışıp kafa patlatacağına, dil öğrenmek çok daha iyi bir seçenek. Bence.
Siz de benim gibi düşünüyorsanız, sayfayı yukarı kaydırmanız yeter!
Not: Eğer isterseniz İngilizce ve Fransızca da hazırlayabilirim. Yeterli talep olursa tabi. Ve başlangıç derecesi sıkıcı diyorsanız B2 üzeri ya da YDS düzeyinde de bilgiler verebilirim.
Bildiğiniz başka diller varsa, hangi dil olursa olsun, mutlaka bir faydasını görürsünüz. İspanyolca ve Fransızca çok benziyorlar. Hatta Fransızca bilen biri, İspanyolcanın %40 veya 50'sini biliyordur diyebilirim. Cinsiyetler bile çoğunlukla aynı. (Yani farklı varsa da aklıma gelmiyor.)
İngilizce bilmenin de faydası vardır tabi ki. Özellikle kelime ezberi konusunda. İspanyolca öğrenirken Fransızca kadar olmasa da, etkisi büyüktür. Ve Kürtçe de bir takım benzerlikler gösteriyor. Almanca ve Rusça da biraz yardımcı olabilir elbet ama bunlar 3 cinsli diller olduğundan ve ikisini de başlayıp yarıda bıraktığım için kesin bir şey diyemem. Hiçbirini bilmiyorsanız bile, Türkçe de bazı noktalarda İspanyolcaya benziyor. Gizli özne yapabiliyor iki dil de. Bu Fransızca ve İngilizcede görülen bir şey değil ve güzel haber, İspnayolcada hemen hemen her kelime, okuma kurallarına göre okunur ve kurallar Türkçeninkine çok benziyor.
Şimdilik bu kadar, mis queridos amigos!
Bir de diğer kitaplarıma da bakarsanız tadından yenmez!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSPANYOLCA DERSİ!
No Ficciónİspanyolca öğrenmek istiyorsan ben buraya en uygun şekilde derleyip paylaşıyorum. Pişman olmazsın. Hep kötü çocukların olduğu aşk hikayeleri olmak zorunda değil ya!