Egy halálisten naplója, 5.fejezet

12 1 0
                                    

2017- Kína, Sanghaj

Mióta kitüntettek, egyfolytában csak pletykákat hallok. Egy új démoni faj ütötte fel a fejét, ráadásul a fejesek sem őszinték velünk. Úgy tűnik a kinevezésem csak dísz, és átok. Itt vagyok, mióta az első emberi lény kifejlődött, elég sok mindent láttam már, s mint halálisten egyetlen normának kötelezően eleget kell tennem: nem szimpatizálni sem az élőkkel, sem a holtakkal. Viszont megkezdtem sajnálni az embereket, mert ami most itt folyik, a Földön, ez már számomra is hihetetlen. Disszidálni fogok előbb-utóbb. Pont ezért írom ezt a naplót, hogy a következő generáció tudja, hogy valami itt nagyon nincs rendben. Valamit eltitkolnak előlünk. Hogy ezalatt mire is gondolok:Nemrég egy elég érdekes ügyhöz rendeltek ki. Egy egész középiskolás osztály halt meg...többnyire öngyilkosok lettek. Mindegyikük halálszalagját egyenként néztem át...erre majd később vissza is térek. S hogy mi állt ezekben? Konkrétan az összes diák előélete törölve lett, amihez mondanom sem kell, nincs hatalma, csak a magasabb rangú teremtményeknek. Mindegyikükén ugyanaz állt...egy ugyanaz. Hogy képben legyetek:"Minden aznap kezdődött...egy új diák érkezett, valahogy nagyon csendes volt, nem akart velünk barátkozni..előbb utóbb pedig rá is jöttünk, hogy miért. Nemsokkal az érkezése után hirtelen mindenki kapott egy üzenetet a telefonjára. Gyerekes marhaságok álltak benne. Az első "küldetések" a "Királytól" , akinek a parancsai "megtagadhatatlanok" 4 embernek szóltak:Két lánynak és két fiúnak. Az egyik párnak az a feladat jutott, hogy feküdjenek le egymással, a másik kettőnek pedig az, hogy smároljanak. Viccnek vettük, azt hittük a fura új fiú küldte mindenkinek. Éjfélkor ezután két üzenetet kaptunk...mindkettő a "Királytól" jött. Az egyikben az állt, hogy a 4 embernek aki megtagadta a parancsait akasztás a büntetésük, plusz egy új feladat: a Király szerepe átszáll egy osztálytársunkra, a parancsa megtagadhatatlan. Másnap a tanárunk elcsukló hangon közölte velünk, hogy négy osztálytársunk elhunyt...mindegyikük felakasztotta magát. Az új fiúra szegeződtek a tekintetek...iskola után összegyűltünk, és elhívtuk őt is. Faggatni kezdtük, majd sírva tört ki, azt mondva:"Rendben, elmondok mindent amit csak tudok." Majd elkezdte mesélni...az előző osztályában egytől-egyig mindenki meghalt, rajta kívül. Ugyanilyen üzenetet kapott mindegyikőjük. Először ők is csak viccnek vették...és mi lett a vége. Mindenki pánikolni kezdett, voltak akik az új fiút hibáztatták. Ő azt mondta, hogy nem ő a hibás..mikor megkérdezték, hogy akkor ki? annyit válaszolt: nem tudom, de ez nem ember műve. Majd mikor mindenki -fogjuk rá- lehiggadt, megkérdeztük mit jelent az új üzenet, miszerint ő a Király? Azt mondta, hogy most joga van kiosztani egy parancsot. A parancs, amit adott, az volt, hogy felfüggeszti a Király játékát. Jött is az üzenet, hogy a játék szünetel egy napig. Erre letámadta őt körülbelül mindenki, hogy miért nem örökre függesztette fel? Elmondta, hogy próbálták, de mindenhogy csak 1 napnyi haladékot kaptak. Mikor ismét jött egy nappal később az üzenet, szokás szerint pontban éjfélkor, az állt benne, hogy két osztálytársunk közt kell döntenünk egy névtelen szavazással, amiben a lap üresen hagyása, illetve a tartózkodás nem megengedett. Aki kevesebbet kap, meghal, illetve ha nem teljesítjük, mindketten holtan végzik. Mindenki könyörgött mindenkinek, hogy szavazzanak erre-meg arra. A szavazás előtt, az új fiú azt mondta, hogy nem kell aggódnunk. Az előző osztályával egyszer sikeresen kijátszották ezt a parancsot, áldozatok nélkül. Mindenki agyát elöntötte a szar, így senki sem gondolt egy le nem fektetett szabályra..ami ott volt végig a szemünk előtt: nem szerepelt a szabályzatban olyan tiltás, ami azt foglalná magába, hogy egy szavazó csak egy emberre szavazhat. Mindenki két nevet írt, így mindketten megmenekültek..."Ennyi állt a szalagon, minden továbbit, és előzőt elvágtak. De egy dolog bizonyos, most nem úszta meg senki. Mindegyikük halott.A sima démonok nem tudnak halálszalagokat elvágni. Ekkor realizáltam a legnagyobb hibám, a tudatlanságom. Az "új démon" is levágott egy darabot, s mivel erre démon nem képes, rám tört a felismerés, hogy egy ördögöt kaptam el, nem démont. Halálszalag levágására CSAK vezető beosztottságú halálistenek, ördögök, szeráfok és istenek képesek. Ellenben a sima angyalok/démonok nem. Fogalmam sincs melyik lény játssza ezt a beteges játékot, de azt akarta hogy lássam, mire képes. Először azt hittem, hogy halálistenek azok, de akármennyire is gyanúsak, én mégis a szeráfokra tippelek. Az emberek túlságosan nagy okkult tudásra tettek szert, ezzel lehet, hogy megszegtek egy tabut, és a szeráfok próbálják elsimítani az ügyet ezzel beteg játékkal. A másik dolog ami miatt azt hiszem hogy azok a mocskos lények, mert nem tudtam a lelkek felett ítélkezni, ezt viszont csak istenek és szeráfok képesek elintézni.. A mágiaügyi minisztériumba leadott jelentésem után felkeresett Will, a felettesem azzal, hogy ők is dolgoznak már az ügyön. Elmondta, hogy az ördögöt muszáj volt visszaengedniük a világok közti szerződés értelmében a pokolba. Itt újabb dolog koppant, az az ördög a pokol egy nagyura volt. Csak szerencsém volt, hogy pont jó kedve volt, és nem ölt meg. Megkért arra, hogy senkinek se beszéljek egyik esetről sem, főleg ezzel a szeráfos esettel kapcsolatban.

Egy halálisten naplójaWhere stories live. Discover now