Egy halálisten naplója, 7.fejezet

11 1 0
                                    

1986- Egyesült Államok

Egy vértől tocsogó helyen jártam ma. A hely minden négyzetcentijét körbelengte a vér, és belsőségek- azaz egyszóval, a halál szaga.
6 bankrabló sétált be 16:30-kor egy Michigan állambeli bankba, az összes túszukat megölték, mivel a rendőrség nem hallgatott a felszólításokra.
Majd ezután -túszok híján- menekülni kezdtek. A rendőrök négyet lelőttek, ebből 3 meghalt már a helyszínen, egy pedig kómában fekszik még most is, kettőt viszont egyáltalán meg sem találtak. De nem menekültek el...annál több történt.
A rendőrök szeme láttára váltak köddé ketten, minden zsákmány ott hevert a földön.
Mondhatnánk úgy is, hogy mázlijuk volt, mert én találtam rájuk. Csak kár hogy már halottak voltak.
Illetve ez csak attól függ milyen szemszögből közelítjük a dolgot, hisz ha még éltek volna, akkor én öltem volna meg őket..
A halálszalagjuk fura volt. Mostanság egyre több meglepetés éri a halálistenek világát.
A szalag tartalma röviden:
"-Muszáj ma megtennünk, különben megöl minket.
-Te komolyan elhiszed ezt a hülyeséget? Ne mondd már nekem, hogy valami szellemidézés miatt most ki kell rabolnunk egy bankot.
-Az Ouija tábla démona valódi! Eddig még sosem hazudott nekem semmiben, és most ezt követeli tőlünk!
-Figyelj, ha le vagy égve, akkor mondd azt. Nem kell ide rizsa ilyen természetfeletti faszságokról.
-Akkor vegyétek úgy, hogy kell a pénz..de ma mindenképp ki kell rabolnunk. Azt mondta, az egyik széfben van valami, ami az övé, és ha nem hozzuk el végünk van.
-Én komolyan pofán verlek ha még egyszer entitásokat hozol itt nekem szóba, csak hogy legyen mire fognod a mai rablást te skizofrén állat!
--
16:25
-Készen álltok? Tegyétek fel a maszkokat és menjünk.
--
16:30
-Mindenki leül a seggére ott ahol van és szépen magasra a kezeket, nem szeretnénk senkiét se levágni, szóval semmi nyúlkapiszka, csak feltartott kezek. Értve vagyok?
-Itt vannak a kulcsok a széfekhez!"
El is kezdték kirámolni, mindent összeszedtek. Már csak egy széf maradt hátra..de nem pénz volt benne. Egy ősréginek tűnő bőrborítós könyv volt benne. Ez volt ráírva nagybetűkkel címként: "Libro De Mortuus" ...azaz a Holtak könyve. A holtak könyve, amelybe Lucifer összeírta Isten összes tudását. Mikor Ádám és Éva ettek a tiltott gyümölcsből -ami Isten végtelen tudását foglalta magába- , Lucifer felnyitotta mindkettőjük koponyáját, és azt vette észre hogy a tudás kétfelé oszlott. Az egyik fele Ádám fejébe szállt, a másik Éváéba. Lucifer két könyvbe írta le a kétféle tudást, majd lenyúzta az arcukat, és a borítót csinált belőlük, mielőtt még ki lettek volna tagadva.
Az egyik volt a Holtak könyve, a másik pedig a Felemelkedés. Azt azért hozzátenném, hogy a kettő sokáig együtt volt nálunk, a könyvtárunkban. Körülbelül 1300 éve tűnt el a Holtak könyve, és most vissza is szolgáltatnám...ha nem lenne már Lucifer kezébe. Ugyanis mikor "köddé váltak" , akkor szimplán csak aktiválódott egy erős varázslat, amellyel egy angyal idézett magához egy embert, jelenesetben kettőt..a varázsrészecskéket még mindig lehet érezni a levegőben. Heh, jobban jártak volna ha én ölöm meg őket, most Lucifer kényezteti őket személyesen, pedig nem voltak gonoszak, új életet adtam volna nekik. Elkéstem.

Egy halálisten naplójaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora