????-??-??
Az őrzők nyugtalankodnak, ami érthető is a történtek után. Az őrzők vigyáznak a világ egyensúlyára, amolyan szabadúszó démonvadászok. De most krízishelyzet van...lassan több holt van a halandók világában, mint a túlvilágon.Nos, hol is kezdjem?Mostanság egyre több az ördög a halandók világában, akik egyre több lelket lopnak..és ezzel mindent felborítanak. Will lehet hogy egy idióta, aki látszólag keménykezű a szabályok betartását illetően, de ez közel sem igaz. Nemrég, mint a vezetőnk, döntés elé állított minket:
-Mehettek segíteni az őrzőknek, de jegyezzétek meg, hogy csak akkor lehet róla szó, ha mindenki megy. Gondolom mondanom sem kell, ez nyílt árulás lenne a menny és a pokol felé, konkrétan lázadásnak tekintenék. Viszont egy dolgot elfelejtettek azok az idióták, hogy mi, halálistenek felelünk a lelkekhez viszonyuló döntéseinkért, de ha nincsenek lelkek, akkor munkánk se. Az őrzők segítséget kérnek, és mi ne segítsünk, mikor kötelességünk védelmezni a lelkeket, csak mert valami idióta írt egy még idiótább egyezményt, amit egy idióta aláírt? Kész röhej.
Ezzel meg is hozta mindenki kedvét rögtön. Őszintén, én akkor is mentem volna, ha Will nem egyezik bele, kötelességemnek érzem.
-
Eljött a másnap, mindenki készen állt az ördögvadászatra, és el is indultunk. Rögtön egy elég erős ördögöt fogtunk ki, Beelzebubot. Egy pokolkirályt..ekkor mindenkinek leesett, itt komoly gondok vannak. Ha Beelzebub itt van, akkor feltörték a pecséteket, és még kitudja hány királyt engedtek szabadon. De mázlink volt, egy elég erős őrző segített nekünk, elég könnyen megöltük...vagyis inkább, elszórakoztattuk. Túl erős ahhoz, hogy olyan könnyedén végezzünk vele.
-
Már ötödik napja voltunk ott, mikor alászálltak a szeráfok. De nem azért, hogy kérdőre vonjanak minket...nem, hisz ezek a vég szeráfjai voltak. A pusztulás baljós hírnökei. Kántálták a hülyeségeiket, hogy így-meg úgy bűnösök vagyunk. Úgy tűnik, csak az alkalmat várták, hogy mindent eltöröljenek. De mi mind, a menny, a pokol, a halálistenek világa más-más istenek jegyeiben keletkeztünk. Miért akar felettünk egy olyan ítélkezni, aki csak pusztulást tud okozni? A másik dolog pedig, nem ő teremtett minket. Közös elhatározásra jutottunk, és szövetkezve az ördögökkel fellázadtunk egy olyan isten ellen, akinek a nevében emberek a sajátjaik millióit mészárolták le, szent ügyként beállítva. De ez nem az ő hibája, nem ő tette..de az az övé, hogy nem tesz semmit, majd úgy dönt, hogy mindent elpusztít, mert olyan kedve van. Szóval milyen isten ellen lázadtunk? Egy olyan ellen aki csak pusztítani tud, teremteni nem.
-
Álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer megtámadjuk a mennyeket, azt meg végképp nem, hogy ezt az őrzőkkel, és az ördögökkel közösen tesszük. Mellesleg az ördögök nem is olyan szörnyűek, mint amilyennek tűnnek. A többségük normális és kedves..már amennyire ez elmondható egy végtelenül szadista népségről. Már lassan elérjük a mennyek kapuját, és most nem menekülhet. A szeráfok és angyalok egész könnyen megölhetőek...heh, ennek így csak egy vége lehet. Ma véget ér egy világ, és születik is egy, ami tökéletes harmóniában lesz a többivel. Alig várom.
ESTÁS LEYENDO
Egy halálisten naplója
EspiritualEgy több kisebb részekből álló, regényre hasonlító valami... :D Fontos megjegyeznem, hogy a részek hol valós helyszíneken, valós események közepette játszódnak, hol pedig szimplán fantázia szüleménye a dolog. Több már publikált történet elemei is l...