•Paris•
Ik sta voor de poort van Harry's villa. Ik druk op de bel "Wie is het?" Hoor ik door de parlefon. "Paris," antwoord ik en de poort gaat open. Ik loop het kiezelpad op dat naar de deur leid. In de deuropening staat er een jongen met blond haar, ik moet toegeven dat hij er niet verkeert uit ziet. "Hallo, ik ben Niall. Jij moet Paris zijn niet?" Zegt de Niall terwijl hij mijn hand schudt. Ik knik "Kom maar binnen," zegt hij en zet een stap opzij zodat ik binnen kan.
Hij pakt mijn jas aan en vraagt me om hem te volgen naar boven. "Harry is boven in zijn kamer," legt hij uit. Ik loop achter hem aan de trap op. Ik loop achter hem aan de lange gang door. Hij stopt bij een deur en zegt: "Hier is Harry's kamer, ik zal jullie alleen laten." En dan verdwijnt hij terug naar beneden.
Ik klop op de deur. "Binnen." Ik doe de deur open en zie Harry op zijn bed zitten. "Hallo Harry," zeg ik verlegen. Hij kijkt op en mompelt zacht: "Hi Paris."Het luide gelach van ons vult de woonkamer. Ik zit samen met de jongens en Harry in de woonkamer SpongeBob aan het kijken. De jongens zijn echt aardig, anders dan ik had verwacht. De kleine spons doet iets gek en Niall begint weer te lachen. Zijn lach is zo mooi, zo... zo sterk.
"Euhm jongens, ik denk dat ik maar eens ga," onderbreek ik Niall zijn lach. Harry kijkt me teleurgesteld aan. "Ik zal met je meelopen naar de deur." "Ik zal wel meelopen," zegt Niall vlug. Ik knik maar zachtjes en sta recht om naar de gang te lopen. "Je komt toch nog eens langs?" vraagt Harry. "Natuurlijk, de volgende keer neem ik Darcy mee."
Ik loop de kamer uit naar Niall die mijn jas vast heeft. "Paris, ik heb een vraagje," zegt hij verlegen. "Zou ik misschien je gsmnummer mogen hebben om nog eens af te spreken?" Vraagt hij blozend. "Jazeker mag je mijn gsmnummer, dat moet je toch niet vragen." Zeg ik al lachend terwijl ik op een papiertje mijn nummer schrijf.~*~ 3 maand later ~*~
Bijna ieder weekend gaat Darcy op bezoek bij Harry. Niall en ik zijn al een paar keer uit geweest, net zoals gisteren toen hij me als zijn vriendin gevraagd heeft. Vanavond gaan we het vertellen aan de rest, dat we een koppel zijn.
Ik hoor de bel gaan en ren naar beneden. Ik doe de voordeur open en daar staat Niall, mijn Niall. Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar zijn auto om Darcy te gaan halen.
"Jongens, we moeten iets vertellen", begint Niall. Allemaal kijken ze naar ons. "Niall en ik zijn te samen", zeg ik verlegen. Niemand zegt wat. Maar al snel wordt de stilte doorbroken door Louis "Oh My Carrotjes! Dat is supercool!" Gilt hij. "Maar waar is Darcy eigenlijk?", vraag ik. Voordat Louis kan antwoorden komt ze met Harry de woonkamer binnen. "Wij gaan maar eens", zeg ik wanneer ik Darcy in haar oogjes zie wrijven.
•Harry•
Samen met Darcy ga ik naar het toilet in de gang. Ik hoor Paris en Niall binnenkomen, de laatste tijd zijn ze erg close. Maar Niall mag Paris niet hebben, ze is van mij. Ik heb haar nodig, ik kan niet zonder haar. Ik hoor Paris zeggen dat zij en Niall iets moeten vertellen, dan zegt ze iets wat ik nooit wou horen, iets wat me op één tel kapot maakt. 'Niall en ik zijn te samen'. Darcy is klaar en samen gaan we naar de woonkamer. Al snel zijn Paris, Darcy en Niall weg. "Ik ga ook naar huis", zeg ik en ga naar buiten.
Ik schenk het laatste beetje van de fles wijn in mijn glas en gooi de lege fles wijn tegen de muur. Het is al de derde fles wijn die ik op heb. Ik loop naar de keuken en pak een fles wodka waar ik met grote slokken van drink. Niall en Paris mogen niet te samen zijn. Paris is van mij. Darcy ook. Louis, die kan me wel helpen. Ik ga naar buiten en stap in de auto. Ik start de auto en rij naar Louis. Wanneer ik er bijna ben vlieg ik opeens tegen mijn stuur en word alles zwart voor mijn ogen.
~*~
dankje voor alle votes en comments
xx
JE LEEST
Darcy Styles |H.S.fanfic| correcting
FanfictionI think I miss you. Your laugh, your eyes, your dimples, the way you talk, the way you walk. Everthing. But I know I can never forgive you for what you've done to me. Bezig met verbeteren