PART 14 Harry V

1K 66 6
                                    

Harry

Tik, tak, tik, tak, tik, tak...

Ik zet me recht en veeg de vermoeidheid uit mijn ogen. Buiten regent het, de kleine druppeltjes tikken tegen het raam in de kamer.

8 uur 's avond, tijd om te gaan.

'Godverdomme Harry! Ga je het nu echt doen? Ben je echt gek geworden?' Die negeer ik. 'Hey man! Negeer me niet! Ik ben hier om je te helpen! Om je in leven te houden! Dacht je nu echt dat een imaginevriend gewoon voor je plezier is? Het is om je in leven te houden Harry!' Ik negeer je wanneer ik wil en waarom zeg je me het nu pas? Beetje laat om het te zeggen, niet? "Ik ben er om je in leven te houden" 'Okay, jij gaat eens luisteren naar mij man. 1) Je negeert me niet. 2) Wij imaginemensen moeten dat geheim houden, dus het kan goed zijn dat als je er niet meer bent -en ik je niet heb kunnen tegenhouden- dat ik als ik terug naar imaginewereld ga, vermoord zal worden wegens overtreding van onze wet.' Bol het af John! I don't care.

Mijn haren worden nat, mijn kleren worden nat, ik word gewoon zeik nat en Paris neemt niet op. Deze dag kan echt niet stuk gaan! Iets van blijdschap gehoord? Nope. Ik ook niet John, ik ook niet. Hey, had ik je niet gevraagd om het af te bollen? 'Yep.' En je gaat niet weg en negeert mijn bevel zomaar? 'Yep.' Sinds wanneer mag jij dat? 'Sinds dat het in onze wet staat.' Gosh jij en uw wet!

TRING TRING TRING

Shit, ik word gebeld. Ik neem mijn gsm uit mij broekzak en kijk wie er belt. Louis.

"Louis, hay! Hoe gaat het?"

"Harry! Waarom heb je Paris zoveel proberen te bellen?"

"Wel ga ik je alleen maar zeggen als jij gaat zeggen waarom ze niet opnam?"

"Liam en ik waren beneden en Paris was boven iets gaan halen en ze had ons gevraagd om van haar gsm te blijven en ook niet op te nemen als iemand haar belde,"

"Droog excuus Louis, droog excuus,"

"Harry, Paris hier. Het is écht waar en wat is er?"

"Kan ik niet aan de telefoon zeggen,"

"Harry! Godverdomme! Doe niet zo flauw en zeg wat er fucking is!"

"Over 20 minuten aan de brug in het park."

"Ha-"

'Afleggen wanneer iemand nog aan het praten is, geen goed plan.' John WTF fack off! Ik heb je niet nodig! Ik heb je nooit nodig gehad! Ga gewoon weg! 'Oké wat jij wil, Bye!' Wat?! John? JOHN ANTWOORD! WAAR BEN JE? Ben je weg? Ben je gaan lopen voor me? Mietje.

-*-

HALLO!

Ik heb medelijden met Harry! En vinden jullie dit verhaal niet te depressief worden?

En wat denken jullie dat Harry gaat doen?

Kunnen jullie 20 comments en 35 votes halen? Comments mogen van dezelfde persoon;)

VOTE

COMMENT

FOLLOW

xx Lola

Darcy Styles  |H.S.fanfic| correctingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu